RedSem se alătură campaniei Narada „1 copil încălțat = 1 destin dezlegat” pentru a susține egalitatea de șanse în educație

RedSem se alătură campaniei Narada „1 copil încălțat = 1 destin dezlegat” pentru a susține egalitatea de șanse în educație

Agenția RedSem furnizează promoteri pentru campania „1 copil încălțat = 1 destin dezlegat” inițiată de Narada, organizație non-profit care activează în domeniul educației, și derulată în perioada 26 august - 15 septembrie.

Activarea are loc în centrele comerciale Băneasa Shopping City, Afi Cotroceni și Promenada Mall și are ca principal scop adunarea de fonduri pentru copiii defavorizați, care riscă abandonul școlar din cauza lipsurilor materiale. În fiecare locație au fost prezenți 2 promoteri RedSem, pregătiți să ajute la strângerea donațiilor și să ofere informații suplimentare despre derularea activităților.

Cu banii strânși, se va achiziționa un kit esențial pentru începerea școlii, care conține o geacă călduroasă de iarnă, ghete, un ghiozdan și rechizitele necesare fiecărui copil aflat într-o situație de vulnerabilitate. Campania a fost inițiată de Narada în urma unui apel adresat școlilor din România, în care 147 de profesori din 122 de școli, majoritatea din mediul rural, au cerut ajutor pentru 8220 de copii.

Obiectivul campaniei este acela de a oferi unui număr minim de 2500 de copii acest pachet de speranță compus din obiecte banale pentru majoritatea oamenilor, dar vitale pentru ei.

În plus, statisticile demonstrează că 1 din 3 copii din România trăiește la limita sărăciei și riscă să abandoneze școala pentru că nu are resursele necesare pentru a continua în sistem.

Sub sloganul „Dezleagă un destin”,  agenția Red Sem și Narada au încheiat o colaborare pentru a sprijini viitorul copiilor mai puțin norocoși. O inițiativă pe care Bianca Rusu-Moise, HR manager al agenției RedSem, o descrie astfel:

"Ne bucurăm de colaborare și încurajăm toți antreprenorii din marketing și publicitate să vină în sprijinul unor astfel de idei.  

Am ales să ne implicăm pentru că noi, la nivel de agenție, rezonăm cu valorile Narada și știm ce impact poate avea educația în viața unui copil. Faptul că trăim într-o societate puternic afectată de inegalități este o realitate, dar este de datoria noastră să îndreptăm lucrurile. Nu ne rămâne decât să ne ajutăm și să ne susținem reciproc. Așadar, orice donație contează în vederea progresului educațional, așa că facem apel la toți cei care vor să facă parte din schimbare și să ajute. Pe lângă profesionalismul de care au dat dovadă, promoterii noștri au empatizat cu scopul nobil al campaniei și au venit cu forțe proaspete pentru a obține mai multă vizibilitate.

Mulțumim Narada că îți dorești o țară mai bună! Mulțumim, de asemenea, că ne-ai ales ca partener în eforturile de a combate abandonul școlar și sărăcia!"

Același entuziasm s-a văzut și în cazul Narada:

„Este o cauză cu enorm de multe implicații emoționale pentru fiecare dintre noi, pentru fiecare coleg din echipa Narada. Pe de-o parte, pentru că misiunea noastră este educația, pe de altă parte pentru că am văzut cu ochii noștri cum actul educativ poate fi îngreunat, chiar împiedicat de niște obiecte pe care, cei mai mulți dintre noi, le considerăm banale și nesemnificative. Faptul că în numai câteva zile profesorii au strigat „ajutor” pentru 8220 de elevi ne-a marcat profund și ne-a amintit încă o dată motivul pentru care luptăm de atâta vreme și anume schimbarea colosală pe care o putem face în educație cu puterea mobilizatoare a celor mulți. Această campanie nu e despre o pereche de pantofi sau despre a oferi ghiozdane și rechizite - este mai degrabă un exercițiu de mobilizare, e despre puțin de la mulți. E despre a învăța că putem să facem, că nu e nevoie să așteptăm și că, împreună, putem să suflăm vânt în pânze către un destin înfloritor pentru atât de mulți copii”, afirmă Raluca Jianu, președinte Narada.

Cu peste 5 ani experiență în domeniul publicității, RedSem este o agenție specializată atât în servicii SEO, realizare website, social media și copywriting, cât și în recrutare de personal. Îndrumată de sloganul Business people without office clothes, dar și dornică să depășească așteptările clienților, echipa asigură resursa necesară pentru o gamă variată de evenimente BTL - de la petreceri private și activări de brand până la târguri și conferințe de business. Oferta include hostesse, helperi, team leaderi, brand ambasadori, modele și consultanți farmaceutici.

Parteneriatele încheiate de-a lungul timpului au vizat atât zona corporate, cât și cea in-store sau de festival. De fiecare dată reușita a avut la bază principiile cheie ale agenției RedSem - profesionalism, creativitate și deschidere.

Printre clienții din sfera BTL se numără - Promenada Mall Craiova, Harley-Davidson București, Bioderma, Sesderma, Cineplexx, APIA și Camera de Comerț România-Elveția.

Organizația Narada a luat ființă în urmă cu mai bine de cinci ani, când co-fondatoarea organizației, Andra Munteanu, a citit un studiu despre motivele abandonului școlar în rândul copiilor. Născută sub umbrela Romanian Business Leaders, Narada are viziunea de a construi o Românie în care fiecare copil are acces la o educație de calitate, care să-l pregătească pentru succesul în viață și în carieră. Cu o echipă multidisciplinară de profesioniști și un mod de lucru tehnocrat și planificat, Narada își propune misiunea de a mobiliza comunitățile pentru a găsi soluții de transformare a sistemului educațional.

Din 2020 până acum, a reușit să facă investiții în educație de peste 20 de milioane de lei și să ajute 100.000 de copii. Până în 2030, are ca obiectiv depășirea numărului de 5 ori. Campania „1 copil încălțat = 1 destin dezlegat” a adunat printre parteneri companii importante în România precum Inditex, BIC România, Frisbo, Fan Courier și Amazon.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Sectiune



Branded


Related