Picnic în Familie – ediția Back to School, un eveniment Social Moms plin de bucurie, educație și creativitate

Picnic în Familie – ediția Back to School, un eveniment Social Moms plin de bucurie, educație și creativitate

Sâmbătă, 31 august, Picnic în Familie – ediția Back to School a adus împreună peste 20.000 de participanți, copii, părinți și bunici, într-o atmosferă vibrantă și plină de energie. Evenimentul, desfășurat în Parcul Izvor din centrul capitalei, a oferit un program variat, cu spectacole pe scenă, ateliere creative, competiții sportive și activări surpriză din partea partenerilor, transformând ultima zi de vară într-o experiență memorabilă pentru mii de familii.

Programul de pe scenă, moderat de Dan Cruceru aka Taticool, a debutat cu o sesiune de Family Yoga cu Anca Amariei de la Centrul EKA, continuând cu momente pline de grație și energie oferite de Academia Campionilor și CS Ritmica. Un punct de atracție a fost concursul Lupilu, unde tații au demonstrat rapiditate și îndemânare în schimbatul scutecelor, iar cei mai energici bebeluși au concurat în cursa organizată de Klorane Bebe. Publicul s-a bucurat de un super concert susținut de Alina Sorescu & Picii lu' Soreasca, dar și cu spectacolele de magie oferite de Cristian DeNis și magicianul Bogdan Muntean de la Opera Comică pentru Copii, acrobațiile impresionante ale trupei de circ, demonstrații sportive și multe alte momente artistice susținute de Charlize Maalouf, Nicole Krug, Arta Jucăușă, Wilmark Dance Academy și Easy Dance.

La corner-ul LIDL, cei mici s-au răcorit cu înghețată Gelatelli și Bon Gelati, au explorat piscina cu bile, au participat la concursuri interactive cu premii surpriză, iar mamele cu bebeluși au găsit un loc de relaxare binevenit.

Sensodyne a organizat un workshop de igienă dentară, susținut de medicul Carmen Trufaș, cu surprize și sfaturi interesante pentru ca cei mici să aibă parte de un zâmbet sănătos. Activitățile Sensodyne au inclus și concursurile inedite Misiunea dinților curați, unde cei mici au învățat practic cum se face un periaj dentar corect.

Dr.Max a oferit informații valoroase despre sănătate la cornerul lor, unde părinții și copiii au putut să își măsoare indicele de masă corporală și să participe la concursuri, dar și la workshop-uri despre imunitate.

Medicul Raluca Ghionaru a susținut un workshop educațional despre HPV, explicând riscurile și metodele de prevenție, inclusiv prin vaccinare. Workshopul poate fi vizionat pe pagina de Facebook Pacientul 2.0.

Fulga a adus o notă de distracție la eveniment cu sampling de produse, concursuri interactive și mascota Văcuța Fulga, care a încântat copiii, iar părinții au avut la dispoziție un spațiu de relaxare.

Synevo a oferit participanților o experiență inedită cu caravana VR, unde aceștia au putut testa realitatea virtuală în cadrul unui demo despre recoltarea analizelor. În plus, Synevo a oferit numeroase cadouri, penare și recipiente pentru apă, pregătindu-i pe copii pentru noul an școlar.

Epson Romania a fost prezent la eveniment cu un foto corner la care participanții au primit pe loc și gratuit fotografii printate cu imprimantele foto Epson EcoTank, pentru a păstra mereu vie amintirea experiențelor extraordinare de la Picnic în Familie.

Pepe Poli Kids i-a așteptat pe cei mici cu un atelier Arts & Crafts, unde cei mici au putut colora, picta, lipi și crea figurine, în timp de părinții s-au putut răcori în zona de relaxare.

Thule a impresionat cu un demo spectaculos de cort amplasat pe mașina Ssang Yong Korando, unde copiii și părinții au avut ocazia să exploreze cortul și să participe la concursuri cu premii atractive.

Tedi a fost prezent cu programele educative Tedi și Prietenii Naturii și Școala Siguranței Tedi, aducând în fața publicului principii esențiale pentru siguranța copiilor, într-un mod interactiv și captivant. Activitățile Tedi au inclus și quizz-uri, unde copii au răspuns la întrebări legate de siguranța acasă și siguranța  în drum spre școală.

Brandul Tedi, lansat în 2001, a devenit un simbol al copilăriei, aducând bucurie multor generații, dar și inițiative educative dedicate celor mici. Programul „Școala siguranței Tedi ajunge în această toamnă la cea de-a 10-a ediție și peste 350.000 de elevi de clasa I, câți au fost înscriși în program de la debut, sunt astăzi mai informați și mai pregătiți pentru a face față unor situații diverse în care siguranța lor ar putea fi pusă în pericol.

Alături de Tedi, cei mici au grijă de natură, învățând încă de la grădiniță regulile de bază privind protecţia mediului, reciclarea, respectul faţă de plante şi animale, precum și informații utile privind o alimentaţie corespunzătoare sau importanța petrecerii active a timpului, prin programul de responsabilitate socială ,,Tedi și prietenii naturii’’.

În anul școlar 2024-2025 se vor desfășura următoarele ediții la care educatorii și învățătorii sunt invitați să înscrie copiii. 

În cadrul evenimentului Picnic în Familie, organizatorii au pregătit o varietate de ateliere și activități interactive care au captivat atenția celor mici și mari deopotrivă. Copiii au putut să își exprime creativitatea la atelierele de pictură pe figurine de ipsos, făbricuța de parfum, spray painting pe traistă, chimie distractivă, gheață carbonică, slime, desene cu nisip, confecționare de bijuterii și multe altele. Cei mai aventuroși dintre participanți s-au bucurat de activități precum tirul cu arcul, peretele de escaladă și locul de joacă special amenajat, care a fost un adevărat magnet pentru copii. Toate aceste activități au fost concepute pentru a stimula imaginația, îndemânarea și spiritul de aventură al celor mici, asigurându-le o zi plină de distracție și învățare.

Mădălina Putineanu, Managing Director Social Moms, a transmis: „Suntem extrem de bucuroși că am reușit să aducem împreună atâția oameni frumoși la Picnic în Familie – Ediția Back to School. Am avut parte de momente memorabile, de la spectacole și activități creative, până la concursuri și ateliere care au stimulat atât imaginația copiilor, cât și implicarea părinților. Mulțumim partenerilor noștri pentru sprijinul oferit și așteptăm cu nerăbdare următoarea ediție.”

Intrarea la eveniment a fost gratuită și sunteți așteptați cu voie bună și numeroase surprize și la Picnic în Familie – Ediția Halloween, care va avea loc pe 19 octombrie.

Le mulțumim tuturor sponsorilor, voluntarilor și participanților care au făcut posibilă această ediție memorabilă a „Picnicului în Familie” și promitem că edițiile viitoare vor fi la fel de fascinante și pline de surprize și momente de neuitat.

Parteneri principali: Lidl România, Lupilu, Sensodyne
Parteneri: Synevo, Fulga, Thule, Ssang Yong, Dr. Max, Tedi, Epson, Mangapharm cu produsele: Heliocare, Klorane Bebe, Bio-Oil și Urgo, Olympus, Sugus, Papi, Măgura, Bebe Tei, Gerovital Kids, Poli, Hartman, Tonimer, Topfer, Dr. Phyto, Farmacia de Detergent, 5 to Go, Pro FM, Proedus, Taticoolshop și Asociatia Taticool, AQUA Carpatica, Opera Comică pentru copii, Cocktail Holydays, Fundația Assa, Fundația Dana Voiculescu, ISU ILFOV, SNRB, Hama, Mommy Hai, Qfeel.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related