LINE Agency a transformat Summer Well în locul perfect al îngrijirii pielii prin activarea creativă "Skincare Hotel" pentru L'Oréal Dermatological Beauty

LINE Agency a transformat Summer Well în locul perfect al îngrijirii pielii prin activarea creativă "Skincare Hotel" pentru L'Oréal Dermatological Beauty

LINE Agency, agenția creativă din spatele unora dintre cele mai memorabile campanii de brand, a adus un nou concept disruptiv la festivalul Summer Well: "Skincare Hotel". Creat special pentru L'Oréal Dermatological Beauty, această activare a reunit trei branduri de top – La Roche-Posay, Vichy și CeraVe – într-o experiență integrată și interactivă, care a redefinit modul în care participanții la festival își îngrijesc pielea.

 

 

Skincare Hotel: Îngrijire de la A la Z

LINE Agency și-a propus să dezvolte o idee care să îmbine obiectivele individuale ale fiecărui brand din L'Oréal Dermatological Beauty, oferind în același timp o experiență all-inclusive pentru festivalieri. Skincare Hotel a fost gândit ca un spațiu modular în care vizitatorii au fost invitați să descopere secretele îngrijirii pielii prin activități interactive și personalizate, într-un cadru surprinzător și captivant. În pauzele dintre concerte, MC-ul Alex Grecu a ținut câteva concursuri interactive și pline de umor, oferind informații valoroase despre îngrijirea tenului. Fanii brandurilor Vichy, CeraVe și LRP au avut ocazia să câștige premii în produse, ceea ce a adăugat un plus de entuziasm și interacțiune în rândul participanților.

 

Vichy - Hidratarea și distracția în centrul atenției

Zona Vichy a fost gândită pentru a informa și educa participanții într-un mod atractiv. Panoul cu senzor de mișcare, îndrăgit atât de adulți, cât și de copii, a oferit o experiență captivantă, determinând mișcarea și implicarea activă. Panoul cu cuburi, un joc de memorie, a mizat pe spiritul ludic al participanților și a îmbunătățit recunoașterea produselor Vichy. Ecranul totem a educat despre ordinea corectă a aplicării produselor Vichy și a oferit o fotografie personalizată cu un fundal iluminat. Cu ajutorul unui instrument de verificare a hidratării, fiecare participant curios a putut primi informații despre nivelul de hidratare al pielii sale. Astfel, activările au subliniat importanța hidratării pielii și au oferit informații practice vizitatorilor într-un mod ludic și distractiv.

 

 

CeraVe - Curățare profundă într-o experiență unică

Pentru CeraVe, LINE Agency a conceput Baia CeraVe, un spațiu unde vizitatorii au experimentat curățarea supremă a tenului, urmată de o sesiune de divertisment în Vortex Shower. Acest spațiu a oferit o combinație specială de utilitate și distracție, permițând participanților să imortalizeze momente memorabile și conținut pentru social media, totul într-un cadru care evidenția eficacitatea gelurilor de curățare pentru față și corp CeraVe.

 

La Roche-Posay - Inovație în protecția solară

Zona La Roche-Posay a fost un punct de atracție major al Skincare Hotel, unde LINE Agency a integrat tehnologii avansate pentru a sublinia importanța protecției solare. Camera UV a oferit o demonstrație vizuală puternică a modului în care ne protejează SPF-ul, în timp ce trei cabine specializate au oferit evaluări gratuite pentru evaluarea alunițelor, cu scopul de crește gradul de conștientizare cu privire la prevenția cancerului de piele de tip melanom, o misiune esențială a brandului desfășurată în România de 14 ani și adaptată la comunicarea în cadrul evenimentelor de tip festival cu ajutorul inputului LINE Agency. Aceste elemente au transformat experiența într-una educativă și utilă, care să rămână în mintea participanților și după festival.

 

Colaborarea de succes dintre LINE Agency și L'Oréal Dermatological Beauty

Activarea Skincare Hotel este un exemplu al capacității LINE Agency de a crea concepte fresh care îmbină creativitatea cu obiectivele de brand, în moduri out-of-the-box. Prin colaborarea cu L'Oréal Dermatological Beauty, am reușit să aducem la viață o experiență care a captivat și educat mii de participanți la Summer Well, demonstrându-ne încă o dată expertiza în dezvoltarea de soluții creative care generează impact real.

Line Agency este o agenție de marketing & creație independentă, cu capital 100% local, dar care aplică standardele și exigențele companiilor multinaționale. Agenția a fost înființată în 2016 de Ruxandra Micșunescu după experiența câștigată în două dintre marile agenții de rețea din țară, dar și în departamentele globale de Marketing & PR din grupuri internaționale precum Richemont Group si LVMH Group. De-a lungul timpului, agenția a acumulat un portofoliu extins de clienți, de la branduri globale precum BOSS, H&M, L’Oréal, MagnaPharm, YouTube, dar și branduri locale precum Bog’Art, LaDorna, Sofiaman, Mizar, Profi sau Zuzu.

De peste 110 ani, L’Oréal, lider mondial în frumusețe, s-a dedicat unui singur obiectiv: îndeplinirea aspirațiilor de frumusețe ale consumatorilor din întreaga lume. Scopul nostru, acela de a crea frumusețea care mișcă lumea, definește abordarea companiei față de frumusețe ca fiind incluzivă, etică, generoasă și dedicată durabilității sociale și de mediu.

Cu un portofoliu extins ce cuprinde 36 de mărci internaționale și angajamente ambițioase în materie de sustenabilitate derulate prin intermediul programului L’Oréal For The Future, compania oferă fiecărei persoane din întreaga lume tot ceea ce este mai bun din punct de vedere al calității, eficienței, siguranței, sincerității și responsabilității, în timp ce sărbătorește frumusețea în pluralitatea sa infinită.

Cu 87.400 de angajați, o amprentă geografică echilibrată și vânzări în toate rețelele de distribuție (e-commerce, mass market, magazine universale, farmacii, saloane de coafură, travel retail și buticuri de marcă) în 2022, Grupul a generat vânzări în valoare totală de 38,26 miliarde de euro. L’Oréal deține 20 de centre de cercetare și inovare, în cadrul cărora lucrează peste 4000 de oameni de știință și peste 5.500 de profesioniști în tehnologie și inovație digitală, pentru a inventa viitorul frumuseții și a deveni lider în Beauty Tech.

L’Oréal România, parte a Grupului L’Oréal, care se dedică frumuseții de peste 115 ani, are o istorie de mai bine de 25 de ani pe piața locală. Cu portofoliul său unic de 20 de branduri internaționale diverse și complementare, printre care L’Oréal Paris, Garnier, Maybelline, Lancôme, L’Oréal Professionnel, Vichy și La Roche-Posay, L’Oréal România este unul dintre liderii pieței locale de cosmetice, prezent în toate canalele de distribuție: mass market, magazine, farmacii și drogherii, saloane, travel retail și branded retail.

 

Credits:

Echipa clientului – L'Oreal România
Manea Eliza - Senior Product Manager CERAVE
Doru Mihalache - Product Manager La Roche-Posay
Irina Juncu - Marketing Manager La Roche Posay & CeraVe
Florina Toader - Product Manager Vichy
Anamaria Hodineț - Product Manager Vichy
Anca Scutelnicu - Marketing Manager Vichy
Răzvan Alexandru Casapu - Marketing Intern La Roche-Posay
Laurențiu Andrei - Marketing Intern L'Oreal

Echipa producție
Gigi Ghiță - Director General NAN Events
Mădălina Vidru - BTL & Events Project Manager NAN Events
Marian Dumitru - Junior Project Manager
Gabriela Chițu - Account Manager Altavia

Echipa agenției:
Alexandru Vieriu - Senior Account Director
Ioana Gheorghe - Account Manager
Andrei Stan - Senior Copywriter
Manuela Gogu - Creative Director
Cătălin Moraru - Senior Art

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Line Agency

We are a New Age Marketing Agency. A team of awarded specialists in cross-disciplinary marketing with thorough experience and great credentials achieved in the biggest marketing practices in Romania, France and... vezi detalii »

Campanii

Sectiune



Branded


Related