Universitatea Tehnică de Construcții București continuă să Inspire Generația Z - număr record de studenți înmatriculați

Universitatea Tehnică de Construcții București continuă să Inspire Generația Z - număr record de studenți înmatriculați

Universitatea Tehnică de Construcții București (UTCB), un pilon al educației tehnice din România, continuă să se dezvolte și să își consolideze poziția de lider în domeniul ingineriei și construcțiilor. Recunoscută pentru angajamentul său față de inovare, UTCB se pregătește să întâmpine noul an universitar cu numeroase inițiative educaționale pentru numărul fără precedent de studenți aplicanți anul acesta – cu 40% mai mulți decât recordul istoric obținut anul trecut.

Campania de înscriere, „UTCB te pregătește pentru lumea reală. Explorează universul construcțiilor în Questo!”,  care a debutat în vară cu un format 100% online, a demonstrat capacitatea Universității de a se adapta și de a inova în contextul unui peisaj educațional în continuă schimbare.

Tinerii au fost provocați să lase în urmă universul digital și să descopere, pe teren, opt orașe din România, printre care se numără: București, Ploiești, Buzău, Târgoviște și Slobozia. Călătoria lor, a început pe platforma digitală Questo, unde viitorii studenți ai UTCB au putut explora informații despre orașele cu o istorie bogată și au descoperit poveștile clădirilor care au marcat lumea construcțiilor.

Conform unei cercetări extinse realizate de agenția Cognition în rândul Generației Z, tinerii din această categorie apreciază în mod deosebit experiențele practice și oportunitățile de carieră ce apar în mod firesc în urma educației. Acest aspect justifică și succesul campaniilor realizate în anii anteriori pentru UTCB, care au atras, în medie, peste 3.000 de candidați pentru cele 1.000 de locuri disponibile în cele două sesiuni de admitere.

 

Oportunități educaționale și profesionale pentru tinerii pasionați de inginerie

Universitatea a lansat noi inițiative educaționale și proiecte de cercetare, menite să sprijine dezvoltarea profesională a studenților și să răspundă nevoilor pieței de muncă. De asemenea, a intensificat colaborările cu instituții academice internaționale și parteneri din industrie, consolidându-și astfel statutul de centru de excelență în inginerie și construcții.

„Prioritatea noastră este să oferim studenților o educație de înaltă calitate, care să îi pregătească pentru provocările profesionale și să îi inspire să contribuie activ la dezvoltarea societății. Suntem dedicați să le oferim cele mai bune resurse și oportunități, asigurându-ne că UTCB rămâne o referință în educația tehnică din România.” a subliniat Cezar Vlăduț, prorector UTCB.

Într-o eră în care cariera și dezvoltarea profesională sunt priorități esențiale pentru tineri, UTCB se angajează să ofere nu doar o educație de calitate, ci și șanse valoroase de integrare în piața muncii. Universitatea a creat un mediu propice pentru ca studenții să descopere oportunități de carieră, oferindu-le acces la stagii de practică, proiecte de colaborare cu industria și mentorat personalizat

UTCB este o instituție de învățământ superior cu o tradiție îndelungată, care pregătește specialiști în domeniul ingineriei civile, ingineriei mediului, ingineriei instalațiilor, ingineriei geodezice și ingineriei mecanice pentru construcții. Viziunea UTCB este promovarea excelenței în educație și cercetare, prin transformarea UTCB într-o universitate de cercetare avansată și educație în domeniul construcțiilor, și care să devină un reper și un partener redutabil la nivel național, european și internațional pentru universități, institute și centre de cercetare, pentru mediul corporatist și pentru societate.

Cognition este agenția de digital a grupului Godmother, și singura agenție românească afiliată la Neuromarketing Science & Business Association. Agenția este specializată în definirea strategiilor de comunicare digitală bazate pe înțelegerea profundă a consumatorilor și conectarea lor cu brandurile. Cognition se diferențiază prin faptul că nu gândește proiecte punctual, ci își propune să ofere soluții integrate de dezvoltare pe termen lung, pentru a contribui la creșterea sustenabilă a brandurilor. Punctele forte ale Cognition sunt echipa de experți, tool-urile specializate și sursele de know-how acreditate în neuromarketing. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cognition

Cognition abordeaza digitalul ca ecosistem dinamic, in care brandul se manifesta coerent si consistent iar toate nevoile sale sunt adresate sinergic in touchpoint-urile relevante (de la brand awareness la cresterea... vezi detalii »

Godmother

We are brand experience artisans Godmother inseamna pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiente de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde intre brand si consumator. Ne propunem sa inspiram audientele prin... vezi detalii »

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related