Storia feat. Jam Session Agency feat. Umberto Tozzi

Storia feat. Jam Session Agency feat. Umberto Tozzi

Storia, alături de partenerul Jam Session Agency, a reușit să își croiască un drum remarcabil, nu doar prin oferirea de soluții inovatoare, ci și prin abordarea creativă și insighturile universale, adaptate local, care stau la baza campaniilor sale de comunicare. Alături de oameni talentați și cu o înțelegere clară a nevoilor consumatorilor, echipa Storia - Jam Session Agency, a reușit să transforme complexitatea industriei imobiliare într-o experiență captivantă și ușor de înțeles pentru public, printr-o serie de campanii de comunicare care au atras atenția publicului. 

Poziționarea de promotor activ al clarității imobiliare este susținută de mai mulți diferențiatori esențiali. Storia oferă o platformă de căutare care include filtre personalizate, indexul T.R.A.I. de calitate a vieții la nivel de cartier, și o varietate extinsă de anunțuri de la agenți, dezvoltatori și proprietari privați. În plus, brandul se angajează în research și data journalism extins, prezentând rapoarte clare și localizate despre industrie și oferă o relație financiară transparentă printr-un parteneriat de creditare, alături de o radiografie detaliată a relațiilor cu agenții imobiliari pentru a spori încrederea între cumpărători și vânzători.

Începând cu 2023, Storia și Jam Session Agency au lansat o nouă platformă de comunicare sub conceptul „Claritate în imobiliare" - un demers curajos într-o categorie adesea slab reglementată. Anul acesta, Jam Session și Storia au revenit cu o nouă campanie ce susține poziționarea „Claritate în imobiliare”, cu o abordare fresh și inovatoare.

Creativitatea a fost pilonul central al campaniilor dezvoltate de Jam Session pentru Storia, iar acest lucru a fost evident încă de la început.

„Când subiectul e complicat oricum, iar jobul nostru a fost să comunicăm despre transparență, am ales să mergem spre entertainment. Să se bucure și omul în timp ce află despre super tool-urile imobiliare de la Storia," spune Alexandra Buligescu, Group Creative Director la Jam Session.

Abordarea echipei a transformat fiecare provocare într-o oportunitate de a capta atenția publicului, folosind o combinație de umor, muzică și vizualuri memorabile.

Storia Storia a fost inspirată de un moment de italo disco din playlisturile de birou în timp ce lucram pe brief. Am vrut memorabilitate pentru brand: Storia, Storia. Am vrut asociere corectă a brandului cu industria: Dorințele tale imobiliare. Am vrut poziționare: Au răspunsuri clare. Toate în următorul tău hit de karaoke de la TV”, continuă Alexandra, subliniind cum inspirația poate veni din cele mai neașteptate locuri.

La baza acestei abordări stau perspective diverse despre consumatori și despre dinamica pieței imobiliare.

„Storia, un brand care inovează și pune pe masă răspunsuri concrete real-time în industria imobiliară și-a rescris drumul în 2023 cu o nouă misiune: setarea unui benchmark de claritate, transparență și încredere într-o categorie slab reglementată. Continuăm în 2024 cu o declarație de brand memorabilă, ear-worm, care să reitereze rapid, entertaining și pe ritm  misiunea brandului și principalii săi diferențiatori”, explică Andreea Călărașu, Business Unit Leader la Jam Session.

Insightul fundamental din spatele campaniei a fost nevoia consumatorilor de a se simți în control într-un proces complex și, adesea, stresant.

Echipa Jam Session a înțeles că, pentru a avea un impact real, comunicarea trebuie să fie nu doar informativă, ci și engaging, astfel încât consumatorii să rețină mesajul și să îl asocieze pozitiv cu brandul. Regizorul campaniei, Alin Sterian (Ironic Distors), a adus la viață această viziune printr-o execuție de excepție:

„Când am primit brief-ul s-a simțit că o să fie o campanie ochioasă și cu adicție la privit. Sper că domnul Tozzi Umberto să își deseneze și el pe hartă când vine prin România. Asta ar fi mai cool decât ok-ul pe care și l-a dat pe cântec”.

Acest mix de idei și insights a transformat Storia într-un brand memorabil, capabil să comunice clar și eficient într-o industrie complexă. Campania „Storia Storia! Pentru dorințele tale imobiliare” nu este doar o reușită creativă, ci și un exemplu de cum o înțelegere profundă a consumatorilor poate ghida un brand spre succes.

 

 

„În campania Storia, Storia, ne-am jucat cu headline-ul Casa ta e clar pe Storia, în dublul său înțeles. E clar în sensul de sigur sau negreșit îți găsești casa pe Storia, pentru că ai multe anunțuri și instrumente de ajutor. Dar e clar, adică transparent, și procesul de căutare”, conchide Alexandra Buligescu, Group Creative Director Jam Session Agency.

„Mulțumesc mult Jam Session Agency pentru implicarea în povestea Storia – de la coordonarea întregului proces de repoziționare, până la această campanie pentru care n-a fost nevoie de pic de muncă de convingere internă să o și facem. Cu toții am crezut în potențialul ideii, executate apoi impecabil de echipa Jam ”, a spus Monica Dudău, Senior Marketing Manager Storia & OLX Imobiliare.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related