Hold Marketing anunță lansarea unui nou departament dedicat exclusiv SEO, adăugând astfel o nouă dimensiune serviciilor oferite clienților.
Acest nou departament reprezintă un pas strategic important pentru agenție, având ca scop îmbunătățirea vizibilității online a clienților și atingerea unor rezultate sustenabile și pe termen lung. Prin serviciile sale de SEO, Hold Marketing își propune să transforme canalul de creștere organică în România și să se poziționeze în vârful industriei.
Pentru a conduce acest nou departament, Hold Marketing îl primește în echipă pe Cătălin Rusu, un profesionist cu o experiență de +12 ani în SEO și SEM.
Experiența sa include 8 ani în iGaming, 6 ani în e-Commerce pe piața din SUA și 2 ani în calitate de Head of SEO la Publicis România, una dintre cele mai mari agenții de marketing la nivel global.
Cu peste 15 ani de activitate în domeniu, Cătălin aduce cu el o expertiză solidă, dobândită în piețe internaționale competitive, precum UK, SUA, Germania, Franța, acolo unde agenția dorește să își consolideze prezența..
Pe lângă cunoștințele tehnice și strategice, Cătălin este recunoscut și pentru abilitățile sale de leadership, având 9 ani de experiență în managementul echipelor, unde a coordonat departamente de +30 de persoane.
"Am ca obiectiv crearea unei echipe de SEO de elită, care să devină un punct de referință în piața din România. Această echipă va oferi nu doar soluții de SEO, ci va contribui și la educarea pieței și la schimbarea mentalităților legate de optimizarea pentru motoarele de căutare. În plus, studiile de caz dezvoltate de echipă vor deveni repere de învățare pentru alte agenții, consolidând astfel poziția Hold Marketing ca lider în domeniu", ne spune Cătălin Rusu, SEO Director.
"Am fondat HOLD Marketing din dorința de a ajuta companiile să își investească inteligent și eficient bugetele de promovare, iar deschiderea departamentului de SEO a venit ca un pas firesc în strategia de dezvoltare pe care o avem pentru 2025. Agenția noastră a crescut cu +120% cifra de afaceri de la intrarea în grupul Roweb, iar prin numirea lui Cătălin la conducerea dept. de SEO, ne propunem cel puțin o dublare a business-ului în următorul an", relatează Sorin Trifu, CEO Hold Marketing.
"Prin deschiderea departamentului de SEO, ne consolidăm astfel poziția de partener în transformarea digitală pentru brandurile din România, reușind să livrăm un ciclu 360 de servicii, de la software development și până la digital marketing. Observăm în continuare, pe piața națională, o cerere crescută pentru conectarea serviciilor de software development cu cele de marketing, iar crearea departamentului de SEO vine să susțină maximizarea performanțelor pentru clienții noștri", declară Mirel Ionescu, Managing Partner, Roweb.
Departamentul este conceput pentru a oferi soluții personalizate și adaptate fiecărui client, cu accent însă pe calitatea și relevanța traficului, iar mai apoi pe volum. Accentul va fi pus pe optimizarea ratei de conversie, în vederea maximizării impactului fiecărui proiect.
Grupul Roweb a avut o cifra de afaceri de 31. mil lei în 2023, iar printre clienți se numără companii precum Poema, Litera, RTC, Teilor, Porsche Bank, Atlas Copco.