Cu HERMOSA există viață şi după vacanță. Next Advertising și HERMOSA lansează campania de promovare a colecției de toamnă

Cu HERMOSA există viață şi după vacanță. Next Advertising și HERMOSA lansează campania de promovare a colecției de toamnă

Brandul local de fashion HERMOSA lansează a doua campanie sub platforma de comunicare Atelierul de complimente – o invitație dedicată tuturor femeilor ce încurajează schimbul sincer de aprecieri. Contextul de comunicare este lansarea colecției Back to Office în toamna lui 2024, o colecție așteptată de toată lumea care visează la outfit-uri și combinații noi de culori chiar și la începutul sezonului rece.

„HERMOSA continuă să construiască platforma Atelierul de Complimente și reușește astfel să se diferențieze de alte branduri de fashion locale și internaționale. Această abordare emoțională aduce un plus de valoare brandului pentru că activăm într-o piață extrem de aglomerată și fragmentată. Campania Back to Office este bazată pe niște insights reale și oneste cu care multe dintre noi rezonează.”, Florentina Dinu, Strategic Planner Next Advertising.

Pentru colecția de toamnă, adresăm un topic universal de sezon, tristețea post-vacanță. Reîntoarcerea la birou, finalul escapadelor estivale și al trezitului fără ceas deșteptător, iminenţa zilelor fără soare. HERMOSA tratează acest September angst cu terapia prin culoare, pattern-uri vesele și croieli neașteptate. Ne aflăm în cadrul office aspirațional modern și vedem femei la biroul open space în posinguri care inspiră vacanță, day-dreaming, dolce far niente. Personajele poartă ținute office formate din piese colorate și pattern-uri care păstrează amintirea verii vie, iar imaginile sunt acompaniate de o serie de complimente „Îți stă bine venită din vacanță”, „Ai adus vara cu tine!”, „Arăți WOW în sacou!”.

Complimentele sunt modalitatea prin care brandul HERMOSA urmărește să construiască un lanț de sprijin și încurajare între femei, promovând o cultură a pozitivității și încrederii în sine. Astel, brandul reușește să creeze un mediu sigur și prietenos în care femeile se pot conecta și încuraja reciproc.

După tonul poate ușor melancolic din campania de lansare, cred că propunerea cu aer ludic și vibe de musical, venită de la Next, s-a potrivit mănușă. Greu de găsit un moment în care să avem mai mare nevoie de susținere decât cel de back to office/ back to school. :) Sunt sigur că și femeia HERMOSA, cu toate fațetele și nuanțele ei, se va regăsi și va rezona cu mesajul nostru.”, Radu Dumitrescu, Marketing Director HERMOSA.

Dacă în prima campanie HERMOSA ne întrebam  “unde au dispărut complimentele?” acum știm că ele sunt cu noi, în fiecare zi.”, Cristina Cazacu, Senior Art Director Next Advertising.

„Sunt încântată să observ evoluția și continuarea platformei de comunicare propusă brandului HERMOSA. E un proces de construcție de brand cu care ne mândrim și de care ne bucurăm zilnic în agenție. Aplauze pentru toți colegii mei, pentru echipa clientului și pentru echipa de producție de la bread. În producția acestei campanii am avut alături de noi viziunea Almei Buhagiar, care a oferit conceptului nostru ritm, mișcare și energie din cea mai bună; avem nevoie de ele post vacanță și concediu, când ne reîntoarcem la treabă.”, Raluca Toma, Account Director Next Advertising.

Nu-i ușor să faci complimente femeilor în 2024 fără să sune cringe sau să declanșeze radarele feministe. Terenul complimentelor e minat de pericole, când prea cheesy, când prea intruzive, fizice, ageiste etc. Aşa că în primăvară, când am inaugurat #AtelierulDeComplimente alături de brandul de modă HERMOSA și am început să salvăm împreună complimentele de la dispariție, am pus pe mute vocea auto-cenzurii. Și ne-a plăcut! A devenit obiceiul nostru preferat, la birou. 

Acum, la lansarea colecției HERMOSA de toamnă, ne întoarcem Back to Office la poziționarea noastră pe teritoriul complimentelor, într-o serie de videos cu look and feel de musical, numai bune de tratat post-holiday bluesul de sezon. Și, cum ne-am obișnuit deja, la finalul producției avem o serie de complimente pentru colaboratorii noștri.”, Maria Ionescu, Head of Copy Next Advertising. 

 

HERMOSA este o afacere de familie lansată în 1994, la Brăila. O poveste începută în inima unei familii pasionate de frumos, creativitate și culoare. HERMOSA a evoluat de la un mic atelier de design la un business din ce în ce mai solid pe piața de fashion.

Pentru Mihai Cristescu & Echipa Bread/ Studioset: A fost o plăcere să lucrăm cu voi, ca întotdeauna! 
Pentru Alma Buhagiar: Te prinde jilțul de regizor!
Pentru RUUCA: Great job!
Pentru Veronica Nojac & Robert Antonia: Ne place stilul vostru!
Pentru Radu Dumitrescu și toată familia HERMOSA: Vă stă bine când aveți încredere în noi!

 

Echipa agenției:
Head of Copy: Maria Ionescu
Senior Art Director: Cristina Cazacu
Senior Art Director: Robert Zamfir
Head of Digital: Cristina Barhan
Digital Copywriter: Tudor Neagu
Creative Director: Andrei Tripșa
DTP: Andrei Popescu
Senior Strategic Planner: Florentina Dinu
Account Director: Raluca Toma
Account Manager: Melina Constantin
Client Service Director: Ioana Căbuz
Community Leader: Ileana Sebe

Echipa producție: – bread content
Executive Producer: Iulia Dancila 
Creative Producer: Mihai Cristescu
Production Coordinator: Radu Nechita
Regizor: Alma Buhagiar
Editor: Andrei Bălășoiu
Color: Ruxi Staicu
1st Ad: Cristi Corduneanu
DOP: Codruța Corocea
Fotograf: Raluca Mărgescu
Foto Assistent: Bogdan Nohai
Make up: Delia Tudose
Hairstylist: Sebastian Sârghie
Stilist: Veronica Nojac & Robert Antoniac 
Set Dresser: Alexandra Secăreanu

Echipa clientului – HERMOSA România
Marketing Director: Radu Dumitrescu
CEO: Adrian Staicu

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Studioset

Studioset este o casa de productie si post-productie, cu sediul in Bucuresti. Compania a fost infiintata in 2007 si este formata dintr-o echipa tanara de profesionisti media care au castigat numeroase premii de-a... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related