RTB House: Radiografia strategiilor de marketing în 2024 pentru segmentul casă și grădină

RTB House: Radiografia strategiilor de marketing în 2024 pentru segmentul casă și grădină

Cumpărarea de produse pentru casă și grădină este una dintre marile bucurii ale vieții. Aceasta este, de asemenea, una dintre cele mai puternice categorii de comerț electronic. În Q2 din 2023, aproximativ 20% dintre cumpărătorii globali au declarat că au cumpărat online produse pentru casă și grădină. Asta înseamnă că strategiile de marketing pentru Home & Garden sunt o modalitate importantă pentru jucătorii din ecommerce de a crește veniturile.

Pentru a vă ajuta, am dezvoltat un calendar care poate fi folosit ca plan de marketing pentru a stimula vânzările de ecommerce Home & Garden pe tot parcursul anului.

Din următorul articol veți afla:

  • Cum puteți profita de caracteristicile unice ale fiecărui sezon pentru a stimula vânzările în ecommerce.
  • De ce personalizarea este cheia unei strategii de marketing Home & Garden de succes.
  • Beneficiile tehnologiilor de inteligență artificială și Deep Learning.

 

Pasul 1: Dezvoltați, proiectați și decideți singuri

Înainte de a trece la calendarul propriu-zis, trebuie să stabilim câteva coordonate. Primul pas pe care trebuie să îl facem este să ne uităm la potențialii clienți. Cumpărătorii de Home & Garden tind să se încadreze în una dintre cele trei categorii:

Înțelegerea acestor categorii de clienți stă la baza unei strategii de retargetare puternice, iar primul pas către realizarea acestui lucru este personalizarea. S-ar putea să doriți să vă concentrați pe evidențierea ofertelor comparative pentru cumpărătorii diligenți, dar tot veți dori să prognozați ce tip de produse caută aceștia și cum se raportează la trendurile Home & Garden.

„Printr-un mix de consultanță și tehnologie avansată, cunoscând importanța vitală a sezonalității în Home & Garden, ne-am specializat în transformarea fiecărui sezon într-o oportunitate de marketing. Abordarea noastră asigură livrarea de campanii personalizate cât mai apropiate de experiențele din magazinul offline, pe care consumatorii le doresc, ajutând magazinele online să se evidențieze în mulțime.”, Cătălin Emilian, Country Manager România și Bulgaria, RTB House.

La RTB House, identificăm profilurile utilizatorilor cu ajutorul algoritmilor Deep Learning. Acești algoritmi procesează cantități uriașe de date pentru a determina cum să îndemne utilizatorii către o achiziție. Această metodă este automatizată și elimină prejudecățile și erorile umane în procesul decizional. În plus, este extrem de flexibilă și vă ajută să profitați la maximum de strategiile Home & Garden pe tot parcursul anului.

Odată stabilite coordonatele, să aruncăm o privire asupra abordărilor specifice pentru fiecare sezon:

 

Pasul 2: An nou, decor nou

Pe măsură ce ieșim din atmosfera sărbătorilor și începem să dăm jos decorațiunile de sărbători, casele noastre pot începe să se simtă un pic goale. Cu toții ne dorim să facem schimbări majore în noul an, iar un decor proaspăt pentru locuință este o modalitate excelentă de a alunga tristețea lunii ianuarie și de a ne însenina viețile.

Ar trebui să valorificați anunțurile hiper-personalizate cu promoțiile din ianuarie. Odată ce identificați produsele de care este interesat un utilizator, puteți utiliza acest lucru pentru a evidenția oferte speciale sau pachete de oferte și pentru a-l ajuta să facă o achiziție care va da culoare lunilor de iarnă.

 

Pasul 3: Curățenia de primăvară

Primăvara este un anotimp cheie pentru toate categoriile de cumpărători și o mare oportunitate pentru platformele de ecommerce de a ajunge la cumpărători frecvenți cu ajutorul strategiilor Home & Garden.

„Convinși de potențialul canalului de retargeting, RTB House a ajutat compania Leroy Merlin din Franța să dezvolte traficul și vânzările, îndeplinind în același timp obiective stricte de performanță ROAS. Abordarea inovatoare, transparența și sprijinul echipei de support au fost cheile acestui succes continuu.”, Pol-Amaury CrespTraffic, Media și CRM Manager la Leroy Merlin France.

Platformele de comerț electronic ar trebui să practice retargetarea pentru Home & Garden, concentrându-se pe conținutul aspirațional care prezintă sentimentele bune pe care majoritatea oamenilor le asociază cu lucrul la casa și grădina lor. Acest lucru ar trebui să fie completat cu conținut consistent din punct de vedere tematic pe toate canalele de marketing.

 

Pasul 4: Tot ce-i sub soare. Profitați din plin de vară

Vara, clienții devin mai interesați de achizițiile pentru activități în aer liber, deoarece vor să profite de zilele lungi cu soare.

Aceasta este o oportunitate deosebită de a canaliza optimismul estival în achiziții excelente pentru grădină. Brandurile pot utiliza oferte promoționale pentru a prezenta unelte de grădinărit, grătare și mobilier de grădină și chiar să adapteze anunțurile în funcție de condițiile meteorologice locale ale utilizatorului. La urma urmei, cine se gândește să cumpere un grătar nou când afară este o furtună de vară?

 

Pasul 5: Este toamnă, dar vânzările nu trebuie să fie mohorâte

Pe măsură ce se instalează zilele mai reci de toamnă, brandurile pot revigora interesul clienților cu conținut care evidențiază aspectele bune ale sezonului.

Vestea bună este că potențialii clienți vor petrece mai mult timp acasă decât în timpul verii, ceea ce vă oferă mai multe oportunități de a vă prezenta conținutul în fața lor. Concentrați-vă pe conținut foarte personalizat și consecvent cu brandul pe toate canalele. Acest lucru va contribui la creșterea încrederii clienților și, în cele din urmă, la creșterea valorii cumpărăturilor.

 

Pasul 6: Sculați, gazde, nu dormiți! De la Black Week la Crăciun

Indiferent de nișa pe care activați, sezonul sărbătorilor este un moment cheie pentru toate platformele de ecommerce. Ați petrecut anul construind relații cu clienții, iar Crăciunul este o oportunitate de a utiliza strategiile Home & Garden pentru a vă reconecta cu clienții noi și existenți.

Cheia, din nou, este personalizarea. Toată lumea se înghesuie să găsească ideile de cadouri potrivite, iar prin personalizarea anunțurilor în funcție de preferințele lor prognozate este mai probabil ca aceștia să cumpere de la magazinul vostru decât de la altcineva. De asemenea, brandurile profită de soluții noi de inteligență artificială, cum ar fi noul nostru ContentGPT, pentru a ieși în evidență.

În orice caz, dacă folosiți experiența de bază pe care ați construit-o pe parcursul anului, veți avea o trambulină excelentă în perioada cheie a vânzărilor de Crăciun. Dacă doriți o imagine de ansamblu a strategiilor de marketing pentru Home & Garden pe tot parcursul anului, puteți descărca calendarul nostru chiar acum.

 

Începeți încă de azi să vă construiți strategia de marketing pentru Home & Garden pentru tot anul

Această schiță este un început bun, dar dacă doriți să aprofundați nuanțele strategiilor de marketing pentru Home & Garden, am scris un raport care v-ar putea ajuta. Ghidul nostru pentru redecorarea digitală a Home & Garden oferă o perspectivă în profunzime asupra sectorului Home & Garden și este o lectură valoroasă pentru orice specialist în marketing. De asemenea, contactați echipa noastră în orice moment dacă preferați o discuție one-to-one.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related