Zenith & Spark Foundry, parte din Publicis Groupe România, au finalizat cu succes programul global de training și certificare, Taboola Pro, dedicat exclusiv partnerilor premium.
Project Agora și Taboola au un parteneriat exclusiv în România și în alte 21 de piețe, recent lansând împreună programul de certificare Taboola PRO pentru agențiile și advertiserii din România. De asemenea, echipa Taboola a vizitat Bucureștiul special pentru a iniția Taboola PRO alături de echipa Project Agora.
Taboola PRO este conceput pentru a oferi agențiilor de publicitate o prezentare completă a platformei și a produselor proprii, precum și cele mai bune practici pentru campanii de succes în Taboola. La finalul formării, participanții susțin un test care le verifică cunoștințele pentru a obține certificarea Taboola PRO.
Alina Ciobanu, Head of Performance in Zenith Romania, a declarat despre această certificare: "Suntem foarte bucuroși să acceptăm această invitație de a ne certifica echipa ca Taboola PROs. Acest training a oferit echipei noastre oportunitatea de a fi expusă fundamentelor publicității native, dar și funcțiilor noi și avansate de AI pe care le putem folosi pentru a livra chiar și obiective de performanță în beneficiul clienților noștri."
Simona Otel, Senior Sales Manager al Project Agora, a împărtășit la rândul său: "Taboola PRO ajută agențiile cu care lucrăm să treacă de la statutul de simpli utilizatori Taboola la cel de experți. Taboola este o soluție esențială în mix-ul de media pentru orice brand. Taboola oferă atât campanii video, cât și de conținut sponsorizat, și excelează în ceea ce privește capacitățile de targetare, având la bază un algoritm din ce în ce mai intelligent, care analizează semnalele de date de la cei 600M de utilizatori unici zilnici care vizitează proprietățile Taboola din întreaga lume."