Magnum și The Geeks lansează Magnum Vibe Royale: Înghețata și Gamingul se întâlnesc într-un game show unic

Magnum și The Geeks lansează Magnum Vibe Royale: Înghețata și Gamingul se întâlnesc într-un game show unic

Vara lui 2024 stă sub semnul explorării în noua campanie dedicată sortimentelor Double Sunlover și Double Starchaser. Continuând firul narativ de anul trecut, ideea creativă construiește pe complexitatea umană, mereu în schimbare și în căutare de experiențe noi.

Campania invită consumatorii să se răsfețe cu înghețatele Magnum și să se înscrie în promoție pentru a câștiga premii. În principala activare digitală, utilizatorii își pot scana profilul de Instagram sau pot completa un quiz pentru a descoperi cât de influențată de soare și de stele este personalitatea lor. Cele 11 Magnum Vibe-uri au fost bazate pe zodii, pe Indicatorul Tip Myers-Briggs (MBTI) și ingredientele înghețatelor.  

„După succesul remarcabil al inovațiilor Magnum Double Sunlover și Double Starchaser din 2023, ne-am întrebat: cum putem duce plăcerea la un nou nivel în anul următor? Răspunsul a fost simplu: rămânem fideli crezului nostru „True to pleasure”. În 2024, ne-am propus să creăm un spațiu sigur și autentic, unde fiecare să se bucure de plăcere în toate nuanțele sale fabuloase. 

Știm că lucrurile nu sunt niciodată doar alb sau negru, negru sau roz… la fel cum nici noi nu ne creionăm imaginea doar în mov sau portocaliu, Sunlover sau Starchaser. Fiecare dintre noi are un profil unic, interese diferite şi momente de plăcere nevinovate care ne fac viaţa şi mai frumoasă.

Pentru Magnum acest lucru este esențial: să arate consumatorilor că plăcerea nu cunoaște limite și nu discriminează – este pentru fiecare dintre noi, în cele mai diverse și minunate combinații pe care le avem de oferit.:)”, a menționat Diana Iordache, Brand Manager Ice Cream Unilever 

Pentru a susține campania, au fost create activări relevante și conținut dedicat comunităților online (travel, gaming, astrologie), iar cel mai recent proiect a fost Magnum Vibe Royale, un game show care a combinat sesiunile de joc cu înghețata.

IceManLucky a fost gazda show-ului pentru alți 3 gameri (Adrii Von B, IHATEPINK și Ovvy), care au aflat ce Magnum Vibe au, s-au întrecut să primescă power-ups, au încercat să obțină highscore la fiecare rundă de joc și s-au răsfățat cu multă înghețată. Câștigătorul a împărțit premiul cu fanbase-ul său, iar cei care au fost atenți la game show au putut câștiga o consolă de gaming cu design personalizat în concursul din LP.

„Tot timpul ne dorim să facem lucruri inedite, care să pună influencerii de la noi din agenție în situații mai puțin familiare și care să ofere un alt tip de content în comunitățile de gameri. Așadar am acceptat fără prea multe întrebări propunerea celor de la Magnum și credem noi că am reușit să producem un show care a fost distractiv atât pentru influenceri, cât și pentru cei care l-au privit. Și da, s-a mâncat și multă înghețată la filmări. :)”, a adăugat Marius Radu, Co-founder GG Industry.

Comunitatea de gaming este din ce în ce mai prezentă în universul brandurilor și asta mă bucură mult, pentru că e o comunitate alături de care poți să te distrezi. Iar Magnum Vibe Royale înseamnă multă distracție, râsete și entertainment. Dacă Magnum Double Sunlover și Double Starchaser vorbesc despre descoperirea unor arome unice și neașteptate, aici s-au transpus în moduri unice și neașteptate de a te juca jocuri video. Cu trivia, power-ups și provocări haioase.”, a declarat Laura Belc, Creative Director The Geeks.

Magnum, parte a grupului Unilever, este unul dintre liderii pe piață în categoria brandurilor de înghețată. Lansat în 1989, Magnum a redefinit experiența înghețatei premium, oferind consumatorilor momente de răsfăț suprem. Cu un angajament puternic față de inovație, Magnum continuă să inspire și să încânte iubitorii de înghețată din peste 40 de țări.

The Geeks este parte din Saatchi Creative Hub Bucharest, împreună cu Saatchi&Saatchi România. Agenția se poziționeză ca un partener de business cu focus pe soluții creative multidisciplinare de comunicare și competențe specializate în inovație, tehnologie și data.

 

Credits:

MAGNUM
Diana Iordache - Brand Manager Ice Cream, Unilever
Irina Faraon - Junior Brand Manager Ice Cream, Unilever

The Geeks:
Ioana Mușat – Managing Director
Laura Belc – Creative Director
Miruna Antonescu – Head of Strategy
Georgiana Feriu - ‪Digital Strategist
Simona Pandele – Copywriter
Alexandra Dumitrana – Art Director
Cezara Lazăr - ‪UI/UX Art Director
Paul Foltache - ‪Senior Web Developer
Raluca Lungoci – Project Manager
Cristina Tănase – Account Manager
Simona Zglimbea – Account Director

Good Game Industry:
Marius Radu – Co-founder
Toma Nicolau – Co-founder & Creative Manager
Lorena Schadi – Co-founder & Legal Advisor
Radu Dumitrache – DoP
Adriana Șerban – Adrii Von B
Liviu Racoviță – IHATEPINK
Lucian Dinescu – IceManLucky
Ovidiu Pătrașcu - Ovvy

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


The Geeks Bucharest

The Geeks este parte din Saatchi Creative Hub Bucharest, impreuna cu Saatchi & Saatchi Romania. Agentia se pozitioneza ca un partener de business cu focus pe solutii creative multidisciplinare de comunicare si... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related