Mercury360 câștigă pitch-ul pentru berea CHIȘINĂU și creează noua campanie de comunicare

Mercury360 câștigă pitch-ul pentru berea CHIȘINĂU și creează noua campanie de comunicare

„Câștigarea acestui pitch reprezintă o confirmare a muncii excepționale a echipei Mercury360 și consolidează relația frumoasă pe care am început-o în 2023 cu Efes Moldova, odată cu câștigarea pitch-ului de cont Finch. Propunerea noastră a fost una integrată, în care am stabilit o bază solidă pentru viitorul brandului Chișinău printr-o abordare strategică bine gândită, susținută de o idee creativă proaspătă, cu o puternică rezonanță de manifest, ce face apel la problemele cu care se confruntă bărbatul modern.”, a declarat Loredana Hatingher, Client Service & Business Director, Mercury360.

 

Lumea lui „TREBUIE” vs. Lumea PRIETENILOR

Trebuie să faci. Trebuie să ai. Trebuie să fii. Suntem asaltați de lumea lui „TREBUIE”. Este o zonă a presiunilor și responsabilităților, un mix între așteptările externe și propriile dorințe. Din fericire, în mijlocul acestui tumult, există un refugiu: lumea prietenilor. Este locul unde ne putem permite să fim noi înșine, fără a fi constrânși de obligații.

„Lumea prietenilor este locul nostru de autenticitate și conexiune, unde ne putem deconecta de la imperativul lui «TREBUIE» și ne putem reconecta la esența noastră. Aici, timpul capătă alt sens și grijile par să se estompeze.

Această deconectare nu este un act de evadare, ci un ritual necesar pentru reîncărcare. O pauză binevenită care ne permite să adunăm forțe și să ne clarificăm perspectivele. În compania prietenilor, râsul devine terapie, iar conversațiile ne oferă perspective noi și inspirație.

Odată reîncărcați, suntem mai bine echipați să ne întoarcem în lumea lui «TREBUIE» și să facem față provocărilor cu o energie reînnoită. Această alternanță între efort și relaxare, între responsabilitate și libertate, ne poate conduce la echilibrul pe care îl căutăm.”, a declarat Liviu Țurcanu, Creative Director, Mercury360.

„Prin această nouă campanie și direcție strategică, ne propunem să creștem nu doar relevanța brandului în ocaziile de consum, ci și în stilul de viață al publicului nostru țintă. Ne dorim ca Bere Chișinău să fie un simbol al prieteniei. Într-o lume plină de provocări și decizii dificile, Bere Chișinău te susține, îți validează emoțiile și reprezintă un moment de respiro alături de prieteni. Iar asta te încarcă și te ajută să mergi mai departe.”, a declarat Dorin Russu, Marketing Manager, Efes Moldova.

Berea Chișinău este cel mai puternic brand de bere de pe piața din Republica Moldova, cu o cotă de piață de 20%, triplu față de următorul concurent. Bere Chișinău face parte din portofoliul EFES Moldova, cel mai mare producător de bere și băuturi din Republica Moldova, parte a grupului Anadolu EFES.

 

Credits:

Echipa EFES Moldova:
Dorin Russu – Marketing Manager
Anna Oprea – Brand Marketing Chief
Augustina Mînzatu – Brand Marketing Specialist

Echipa Mercury360:
Loredana Hatingher – Client Service & Business Director
Liviu Țurcanu – Creative Director
Teo Ungureanu – Group Creative Director
Alexandru Neculae – Sr. Art Director / Head of Branding
Laura Sîrbu – Senior Account Manager

Echipa 2029 Productions:
Marius Erhan - Producer
Macar Severin - Regizor
Radu Fulga - DOP

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related