Săptămâna trecută a fost lansată o nouă ediție a proiectului School of Big Ideas, Modulul Creativ, o inițiativă marca Publicis Groupe România, destinată studenților și tinerilor absolventi care își doresc o carieră în advertising. Proiectul este conceput sub forma unui program de învățare care abordează cele mai importante aspecte din cele patru arii principale ale unei agenții de creație: Client Service, Strategy, Art Direction și Copywriting.
În ediția precedentă, la Modulul Creativ s-au înscris 476 de candidați. În urma evaluării, 127 de tineri au fost selectați pentru a participa la cursurile creative organizate de Publicis Groupe România. Dintre aceștia, 50 au finalizat atât partea teoretică, cât și pe cea practică a modulului. În prezent, 14 dintre finaliști sunt angajați ai Publicis Groupe România, pe diverse roluri.
Cursurile teoretice și etapa practică din cadrul Modulului Creativ vor acoperi aspectele esențiale ale unei agenții de advertising, de la rolul fiecărui departament, până la flow-ul de lucru de zi cu zi. Apoi, cursanții vor folosi cunoștințele dobândite pentru a rezolva un brief formulat de organizatori. Programul se va încheia cu un stagiu de internship plătit de trei luni, în care participanții selectați în baza rezultatelor din primele etape ale modulului, vor lucra pentru clienți reali, sub îndrumarea specialiștilor din cadrul Publicis Groupe România.
„La Publicis România, contribuția la educarea și formarea viitoarei generații de specialiști în domeniul creativ face parte din ADN-ul nostru. Credem cu tărie în acest program și în rezultatele sale, iar succesul ediției anterioare a Modului de Creație este dovada acestui lucru: 14 absolvenți ni s-au alăturat ca angajați în cadrul agențiilor noastre. Prin acest program, School of Big Ideas, ne-am propus să le oferim tinerilor posibilitatea de a descoperi cum funcționează diversele departamente dintr-o agenție de creație și cum colaborează între ele. Astfel, aceștia pot identifica zona care li se potrivește cel mai bine pentru o carieră de succes. În plus, învățăm și noi alături de studenți și îmbunătățim programul cu fiecare ediție, fiind într-un continuu proces de dezvoltare.”, a declarat despre program Anca Catarambol, Chief Talent Officer, Publicis Groupe România
Înscrierile la Modulul Creativ al School of Big Ideas s-au deschis pe 15 iulie 2024 și se pot face pe schoolofbigideas.ro până pe 18 august 2024. Cursurile se vor desfășura în perioada 2 iulie – 30 septembrie și vor include o parte teoretică online, acoperind toate subiectele esențiale, și o parte practică. Cursanții selectați vor participa la un internship organizat de Publicis Groupe România în cadrul a trei agenții de creație – Publicis România, Leo Burnett România și Saatchi & Saatchi România. Internship-ul va avea o durată de trei luni și va începe pe 28 octombrie 2024.
Participarea în cadrul School of Big Ideas este gratuită pentru toți cursanții.
Publicis Groupe România, prezent de peste 25 ani pe piața locală, este cel mai mare grup de marketing, comunicare și transformare digitală din România, având la bază sinergia dintre Creativitate și Tehnologie. Grupul oferă clienților acces la cele mai avansate Servicii și Instrumente de lucru, concentrate în patru arii de expertiză: Comunicare, Media, Data și Tehnologie.
Cu o expertiză solidă în toate verticalele de business relevante, Publicis Groupe România asigură, prin modelul său de business - Power Of One - un Management fluid al Resurselor și Competențelor alocate fiecărui Client în parte.
În portofoliul Publicis Groupe România se află unele dintre cele mai puternice agenții de marketing și comunicare din lume: Publicis, Publicis Relations, Leo Burnett, Saatchi&Saatchi, The Geeks, MSL The Practice, MSL Consultants, Zenith, Starcom și Spark Foundry.