Tomi – Bubuială! Lambada! O campanie semnată de Orkla, Frame Film și Zenith

Tomi – Bubuială! Lambada! O campanie semnată de Orkla, Frame Film și Zenith

Vara se numără festivalurile. De la stadioane pline, la plaje cu muzica dată la maxim,  până la străzi închise prin oraș cu dubițe cu burgeri, toată lumea se pune în mișcare. Dar și când te întorci acasă mai vrei să păstrezi ceva din vibe-ul de festival, ceva de la ultimul street food unde ai mâncat cei mai buni burgeri. Și aici intră în schemă Tomi.

Pentru că secretul stă în sosuri. Burgerul bun după sos se cunoaște.

După campania de anul trecut cu „Bubuială ! Festival la tine acasă”, campanie care a adus pentru Orkla Foods Romania un boost în vânzări și a fost premiată cu Bronze la Effie Awards, anul acesta a venit vremea pentru Episodul 2 din seria „Dorel și Tomi”.

Așa s-a pus la cale noua campanie Tomi, creată cu aceeași echipă câștigătoare: Orkla, Frame Film, Zenith Media și ProTV, alături de Griffin Advertising pe partea de promovare în digital.

Combinația a fost să aducem împreună o bucată din atmosfera exuberantă și plină de culoare de pe plajele braziliene și hitul românesc, Las Fierbinți. Și așa au ajuns în același cadru Lambada și Dorel (personajul interpretat de actorul Mihai Rait). După mai multe încercări în business din serialul binecunoscut, Dorel a dat lovitura și în afaceri și în dragoste în această nouă poveste, unde a primit o mână de ajutor de la Tomi. Dacă pui ce trebuie în burgeri, lucrurile bune vin la tine.

Credit foto: Gina Buliga

„Cel mai interesant e faptul că lumea percepe bucata noastră de film ca pe un episod clasic, nicidecum ca pe o reclama...ceea ce îi face pe privitori să urmarească povestea cu sufletul la gură până la final. Și trăiesc tot suspansul împreună cu Dorel. Și își doresc să reușească. Și de data asta chiar se întâmplă. La final Dorel visează cu ochii deschiși, a găsit secretul work-life balance. Clienții vin, afacerea merge, iar el dansează Lambada cu fata visurilor.", Adrian Păsărică, Head of Marketing Orkla Foods Romania.

  

Credit foto: Gina Buliga

Colaborarea cu Frame Film si ProTV s-a născut anul trecut, când Zenith Media a fost liantul între echipa Orkla și echipa de producție. De aici, gândurile s-au aliniat. În această echipă nu vorbim despre relația agenție-client, ci mai degrabă despre cum poate fiecare să facă ceva ca lucrurile să se miște.

Campania „Tomi – Bubuială! Lambada!” a început cu lansarea scurtmetrajului în digital, iar apoi a fost continuata prin promovarea TVC-ului exclusiv pe canalul ProTV.

Credit foto: Gina Buliga

„Pentru noi, proiectul Tomi este măsura succesului atins cu curaj și creativitate. O bucurie și în aceeași măsură o poveste frumoasă despre colaborare, idei, prietenie. Un success story, născut din fericita întalnire dintre:

Client, care ne este alături de 20 de ani și care modeleaza granițe și continuă să ne provoace să căutăm ineditul în comunicare.

Dragoș Buliga, cu care trebuie să lucrezi măcar o dată ca să înțelegi că succesul nu este doar despre inspirație, ci este despre foarte multă muncă, alături de o echipa care funcționează perfect.

Și, noi, echipa Zenith, care am avut deschiderea să vedem în perspectivă și am învățat să facem alegerile corecte. Este o bucurie imensă să vezi că ai și reușit.”, Camelia Balinca, Media Activations Lead Zenith Media.

Credit foto: Gina Buliga

Filmul are o ușoară aură de western, când începutul se concentrează pe duelul dintre Dorel și proprietarul cârciumii, unde fiecare pune pe masă toate „armele”. Începutul e o confruntare din priviri și gesturi între cei doi, născută din dorința lui Dorel de a-și impresiona viitoarea cucerire. Lambada, în interpretarea originală a trupei Kaoma, vine să ne pună cireașa pe tort, sau...sosul pe burger și apoi să îi pună în mișcare atât pe cei care sunt familiarizați cu piesa din primii ani de libertate în România, cât și pe cei care-i descoperă ritmul, ca un challenge pe TikTok.

Credit foto: Gina Buliga

„Am vrut să readuc în prezent un moment foarte plăcut din copilăria noastră, generația 70-80, în stilul nostru Las Fierbinți. Mulțumiri agenției și clientului că au prins foarte repede ideea și că nu am avut parte de clasicul balet care omoară mare parte din creativitate înainte de filmare. A fost o adevărată plăcere această colaborare, la fel ca și prima cu Tomi.”, Dragoș Buliga, Regizor.

Campania „Tomi – Bubuială! Lambada!” a reușit să pornească un dialog cu publicul, iar acest lucru se vede din comentariile pe care le-a generat pe toate platformele online, Facebook, Insta, Tik – Tok și Youtube, peste 95% fiind pozitive. Nivelul de engagement nu se compară cu cel obișnuit în campaniile publicitare, filmul fiind perceput ca un conținut autentic pe care îl vezi până la final. De altfel, e greu de crezut că o reclamă ar ține atenți spectatorii mai mult de 5 minute în fața ecranului, într-o eră a „skip-ului” și „swipe up-ului”. De asemenea, filmul a generat până în acest moment, la 10 zile de la lansare, mai bine de 5000 de share-uri pe Facebook și Tik Tok.

„Cu un reach de aproape 5 milioane, cu un procent de peste  30% de vizionare integrală (la un clip de 5 minute) și numeroase comentarii pozitive generate pe toate platformele de digital, spotul Tomi “Lambada!Bubuiala!” a BUBUIT în online.”, Andreea Stoenică, Brand Manager Tomi.

 

Echipa care a lucrat la campania TOMI – Bubuială! Lambada! 

Frame Film:
Dragoș Buliga - Regizor
Șerban Ionescu – Director de imagine
Delia Florea – Director de producție 

Zenith Media:
Camelia Balinca – Media Activations Lead
Alina Cîrlan – Client Lead
Ruxandra Stăncioiu – Communications Manager
Dragoș Zileriu – Senior Communications Planner 

Orkla Foods Romania:
Andreea Stoenică – Brand Manager
Adrian Păsărică – Head of marketing

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Zenith

Zenith este The ROI Agency. Printr-o combinatie unica de date, tehnologie si specialisti in domeniu, facem fata chiar si celor mai complexe provocari si contribuim activ la cresterea business-urilor clientilor... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related