Malina a obținut distincția Votat Produsul Anului® 2024 pentru 3 specialități din carne

Malina a obținut distincția Votat Produsul Anului® 2024 pentru 3 specialități din carne

Calitate, Inovație și Pasiune sunt 3 ingrediente cheie pentru un produs de top. Nu întâmplător aceste valori sunt cele care definesc Malina, companie românească producătoare de produse din carne, de mai bine de 19 ani pe piața din România. Alături de Optimism, Originalitate, Integritate și Spirit de echipă, acestea au contribuit la câștigarea titlului de Votat Produsul Anului® 2024 în cadrul categoriei Specialități din Carne.

Fiecare dintre cele 3 produse premiate - cotlet boieresc, piept boieresc & ceafă boierească - are în spate o poveste specială, care ne poartă prin fiecare etapă a procesului de producție, de la selecția ingredientelor până la procesul final de maturare. Premiul Votat Produsul Anului® 2024 ne confirmă că suntem pe drumul cel bun, cel al calității produselor și al respectului față de consumatorii noștri. Construim pe o fundație bună, bazată pe bun simț și integritate, iar rezultatele nu au întârziat să apară.”, a declarat Mihai Bogoi, Director Marketing.

În cadrul Galei de decernare a premiilor Votat Produsul Anului® 2024 au fost înmânate 21 de premii producătorilor, respectiv distribuitorilor pentru inovațiile produselor câștigătoare aflate în competiția destinată mărcilor proprii. Votat Produsul Anului este un concept internaţional care premiază produsele inovative, activând în prezent în peste 40 de ţări.

Producătorul de mezeluri și specialități din carne a lansat la începutul acestui an și o campanie de marketing digital pentru promovarea produselor sale, cu accent pe apropierea emoțională față de consumator, care a fost foarte bine primită de comunitatea online, înregistrând aproximativ 1  milion vizualizări pe Facebook și Instagram și aproape 1 milion de vizualizări pe Youtube.

Malina are planuri ambițioase pentru viitor, care țin de tehnologizarea si achizitia de utilaje moderne, cu misiunea de a oferi consumatorilor nostri produse cat mai variate si in gramaje optime. Un alt pilon de crestere este o extindere a distributiei printr-o atenta analiza a oportunitatilor din piata de carne din Romania

Malina duce mai departe misiunea brandului și valorile companiei, pe care le îmbinăm cu tehnologie de ultimă generație și standarde de igienă și profesionalism de nivel internațional. Astăzi, la mulți ani de la deschiderea primului magazin, Malina înseamnă un grup de companii unite sub motto-ul poftei de viață, și include o fermă agricolă și o fabrică modernă, cu capacitate de producție certificată de 60 tone zilnic, cu peste 400 de angajați și un portofoliu de peste 170 de preparate din carne.”, a declarat Mihai Bogoi, Director Marketing.

Malina este una din cele mai apreciate companii din industria de procesare a cărnii din România, cu o experiență de peste 20 ani în domeniu, aflându-se în categoria producătorilor naționali de mezeluri de calitate, prezentând un portofoliu de peste 200 de specialități din carne.
Malina - Artizani de calitate!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related