People of George | Adrian Săveanu, Senior Brand Manager George: "Sunt toți oamenii care cred în ei și în visurile lor. Sunt cei care nu renunță când este greu. Sunt cei care rămân autentici, deși societatea le cere să se conformeze"

People of George | Adrian Săveanu, Senior Brand Manager George: "Sunt toți oamenii care cred în ei și în visurile lor. Sunt cei care nu renunță când este greu. Sunt cei care rămân autentici, deși societatea le cere să se conformeze"

Avem nevoie de povești care să ne inspire. De oameni care încă mai știu să viseze și să își imagineze realități noi. De scenarii care depășesc limitele superficiale și conformismul. De comunități valoroase, care fac lumea să se miște cu sens. Cu această misiune a apărut People of George: să aducă în prim plan oameni din diferite domenii, autentici, rezilienți, muncitori, care știu să își transforme viziunea în realitate și să depășească normele tradiționale. 

La 12 ani de la apariția George, aplicația de banking care s-a transformat într-un adevărat ecosistem digital, People of George arată diversitatea celor 10 milioane de utilizatori ai celei mai populare platforme de digital banking din Europa.

  

O comunitate în slujba creativității cu sens

Tech, sport, artă. Arhitecți, piloți de curse, avocați, sportivi, artiști, antreprenori. People of George este o serie de video-uri care aduc în prim-plan oameni cu povești impresionante din universul George, care au demonstrat că prin dedicare, muncă și reziliență, poți ajunge acolo unde îți dorești. 

"People of George este un proiect început acum 2 ani cu colegii de la Erste. Aveam o mulțime de utilizatori George, atât dintre clienți cât și parteneri, din zona de tech sau agricultură, din artă sau sport. Ca să subliniem această diversitate, am adunat oameni cool din toate țările și am pornit acest proiect foto-video internațional.

Anul acesta, când am văzut că ne apropiem de 10 milioane de utilizatori George, am vrut să ducem proiectul mai departe, cu focus pe România. Ne-am uitat în jurul nostru și am văzut oameni talentați, vizionari în domeniile lor și mai ales autentici. Parteneri cool, care nu se feresc de muncă sau să o ia de la capăt atunci când văd că drumul pe care au pornit nu le aduce satisfacția pe care și -o doresc. Oamenii ăștia nu au ajuns lângă noi întâmplător.

Totdeauna am crezut că atunci când faci proiecte cu sens, sincronizate cu valorile brandului, se coagulează o comunitate bazată pe aceleași interese și valori: reziliență, creativitate, autenticitate și o încredere mare în faptul că tehnologia pusă cu cap, în slujba creativității, este singura cale către un viitor mai bun", spune Adrian Săveanu, Senior Brand Manager George.

 

Un nou univers al spațiului digital

Primul invitat al seriei People of George este Andrei Mițișor, arhitect și owner H3, unul dintre pionierii a tot ce înseamnă new-media art în România. Andrei a visat să devină arhitect din copilărie și s-a pregătit toată adolescența pentru asta. A fondat studioul H3, unde folosește tehnologia în moduri creative, experimentează cu roboți, lumină și proiecții și caută mereu medii noi de exprimare. 

"People of George pornește cu Andrei Mițisor, un exemplu autentic ce și-a construit viața în jurul pasiunii sale pentru arhitectură. Într-o evoluție continuă, el reușește constant să construiască noi lumi prin care ne arată numeroasele direcții în care ne putem îndrepta cu ajutorul tehnologiei.

Andrei de la H3 este unul dintre partenerii noștri cei mai vechi. Cu el și echipa lui am dezvoltat o mulțime de proiecte de new-media art, activări sau evenimente întregi. Andrei este genul de om cu care vrei să lucrezi mereu: înțelege repede brief-ul, vine cu soluții inovative, găsește rezolvările și apoi îți spune ce probleme a întâmpinat. Este mereu implicat alături de toată echipa lui, nu se lasă până totul nu este perfect. Este un om corect și de încredere. Genul de partener căruia îi încredințezi un proiect și ți-l livrează fix pe brief, în timing și cost.

Dă play episodului și vezi cum ne inspiră pe toți să ne păstrăm visurile vii fără a ne mai lăsa descurajați: “They call us dreamers, but we never sleep”, spune Adrian Săveanu, Senior Brand Manager George. 

Andrei povestește în primul episod People of George cum se schimbă granițele spațiului familiar. El vede viitorul ca un hibrid între natură și tehnologie și speră într-un viitor în care arhitecții vor avea curajul și viziunea de a folosi AI pentru a se apropia iar de mediul natural prin spațiile pe care le creează. 

"Ne imaginăm lumi și idei pe care apoi încercăm să le aducem în realitate. Ce se schimbă acum este realitatea la care ne raportăm. Apare un univers nou al spațiului digital și al prezenței noastre în spațiul virtual. Limita dintre real și virtual începe să fie difuză. În tot acest drum, este importantă viziunea", spune Andrei Mițișor

În seria People of George vor mai urma episoade cu Bogdan Dumitrache - actor și owner Apollo 111, Robert Graur - DJ și owner DJ Superstore, Dominic Marcu - pilot de curse și monitor de sky, Ioana Goncea - avocat și Președinte Federația Română de Wake board și sky nautic și alți oameni care au curajul să viseze și să experimenteze. Proiectul este desfășurat și filmat împreună cu Asociația Walk with us, Codin Orășanu (Black Rhino Radio).

 

"Oamenii" lui George

Comunitatea People of George este o comunitate de oameni creativi, rezilienți și pasionați de ceea ce fac. Oameni care prin multă muncă și determinare au ajuns niște repere în domeniul în care activează. Oameni cărora nu le este frică să învețe și să se dezvolte în continuu.

"Este o perioadă în care social-media împinge în față niște modele îndoielnice de dragul click-urilor și like-urilor. Când toți îți cer să te conformezi unor “norme” pentru a avea success, este nevoie să arătăm că există oameni care rămân autentici, și care reușesc în ceea ce își propun fără a-și compromite valorile și visurile.

Sunt toți oamenii care cred în ei și în visurile lor. Sunt cei care nu renunță când este greu. Sunt cei care continuă când lumea le spune că “nu se poate”. Sunt cei care rămân autentici, deși societatea le cere să se conformeze.

Chiar credem că fiecare om, înarmat cu un vis și alimentat de dorința de a fi mai bun poate reuși. George este aici să simplifice restul, ca tu să te poți concentra pe ceea ce contează cu adevărat pentru tine", spune Adrian Săveanu, Senior Brand Manager George.

 
Adrian Săveanu, Senior Brand Manager George
Credit foto: Andrei Luca

 

12 ani de George

Acum 12 ani, pe 17 iulie a fost scrisă prima linie de cod a lui George. În 2024, George a ajuns la 10 milioane de utilizatori în 6 țări, a crescut, a evoluat și s-a adaptat de la an la an, având mereu în focus utilizatorii săi și nevoile lor, adăugând funcționalități relevante pentru ei. George a pornit de la un simplu app de banking și a ajuns un întreg ecosistem digital.

"De ceva vreme, am depășit granițele produselor de banking și am integrat parteneri din afara categoriei sau features care te ajută să îți organizezi viața financiară și să înveți. Pentru că în asta credem: O aplicație de banking care este mai mult decât banking. Este tot ce ai nevoie pentru a-ți trăi viața de zi cu zi fără bătăi de cap.

George a fost o provocare pentru toată echipa, atât client cât și agenție. Este un produs complex, care trebuia comunicat foarte simplu. Trebuia să lansăm un brand de tehnologie, o nouă bancă digitală care are personalitate și human touch care răspunde provocării fintech-urilor. Și zicem noi că ne-a ieșit.

Claimul “Primul banking inteligent” a fost unul foarte curajos, dar asumat pentru că George s-a aflat mereu la intersecția dintre fintech și banking. O nouă bancă cool, 100% online. În 2024, George propune o aplicație completă, care se adaptează nevoilor tale, te ajută, te sfătuiește și îți pune la dispoziție un întreg arsenal de features și produse pentru ca bankingul pe care tu îl faci zi de zi, să fie simplu, intuitiv și sigur", spune Adrian Săveanu, Senior Brand Manager George.

În 12 ani, George a strâns în jurul lui o comunitate valoroasă. People of George spune povestea oamenilor care se adaptează la schimbările sociale și tehnologice ale acestor vremuri, le conștientizează și au curajul să își imagineze o nouă realitate, primul pas pentru un viitor mai bun.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Campanii

Sectiune



Branded


Related