Managementul Ringier România Media îl numește pe Narcis Anton in funcția de Digital & Content Distribution Manager al Ringier Romania Media, începând cu 1 august, 2024

Managementul Ringier România Media îl numește pe Narcis Anton in funcția de Digital & Content Distribution Manager al Ringier Romania Media, începând cu 1 august, 2024

Cu o experiență de peste 12 ani în marketing & sales, Narcis Anton a deținut funcțiile de Head of Sales si Marketing Manager la HotNews, înainte de a se alătura echipei Ringier România, in anul 2022, în calitate de Digital Marketing Manager. De la venirea sa în Ringier, Narcis a coordonat numeroase proiecte speciale, cu rol strategic pentru Libertatea.

Din poziția de Digital & Content Distribution Manager al Ringier România Media, pe care o va ocupa începând cu 1 august, Narcis îi va raporta direct lui Andrei Bereandă, Managing Director al Ringier România Media.

Iată care sunt principalele responsabilități pe care Narcis si le asumă, in noul rol:

  • Dezvoltarea și implementarea unor strategii cuprinzătoare de distribuție a conținutului, pe canale proprii (owned channels), plătite (paid channels) si prin intermediul parteneriatelor media (earned channels), pentru a ajunge la publicul țintă și a îndeplini obiectivele de trafic ale companiei
  • Optimizarea platformelor - monitorizarea și optimizarea continuă a performanței conținutului, pe diverse platforme (websites, social media/SoMe, newslettere, platforme terțe), pentru a maximiza vizibilitatea, traficul și engagement-ul
  • Diversificarea audienței si dezvoltarea segmentelor de audiență existente - utilizarea datelor și a informațiilor despre public, pentru a identifica noi oportunități de creștere, a personaliza recomandările de conținut și a construi comunități loiale, în jurul brandurilor din portofoliu
  • Parteneriate de conținut - identificarea și stabilirea de parteneriate strategice cu editori relevanți, influenceri și platforme, pentru a extinde aria de acoperire a conținutului și promovarea încrucișată a acestuia
  • Analiza performanței conținutului - analizarea datelor privind performanța conținutului, pentru a evalua eficacitatea eforturilor de distribuție, a identifica tendințele și a lua decizii bazate pe date, pentru optimizarea strategiilor viitoare
  • Tehnologii emergente - ancorarea in tendințe, în ceea ce privește distribuția de conținut, algoritmii de SoMe și tehnologiile de publishing digital, in vederea conservării avantajului competitiv
  • Strategii de monetizare - colaborarea cu echipele de advertising sales & marketing, pentru a dezvolta și implementa strategii de monetizare a conținutului, care să ajute echipa de digital sales, în atingerea obiectivelor de distribuție
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related