Managementul Ringier România Media îl numește pe Narcis Anton in funcția de Digital & Content Distribution Manager al Ringier Romania Media, începând cu 1 august, 2024

Managementul Ringier România Media îl numește pe Narcis Anton in funcția de Digital & Content Distribution Manager al Ringier Romania Media, începând cu 1 august, 2024

Cu o experiență de peste 12 ani în marketing & sales, Narcis Anton a deținut funcțiile de Head of Sales si Marketing Manager la HotNews, înainte de a se alătura echipei Ringier România, in anul 2022, în calitate de Digital Marketing Manager. De la venirea sa în Ringier, Narcis a coordonat numeroase proiecte speciale, cu rol strategic pentru Libertatea.

Din poziția de Digital & Content Distribution Manager al Ringier România Media, pe care o va ocupa începând cu 1 august, Narcis îi va raporta direct lui Andrei Bereandă, Managing Director al Ringier România Media.

Iată care sunt principalele responsabilități pe care Narcis si le asumă, in noul rol:

  • Dezvoltarea și implementarea unor strategii cuprinzătoare de distribuție a conținutului, pe canale proprii (owned channels), plătite (paid channels) si prin intermediul parteneriatelor media (earned channels), pentru a ajunge la publicul țintă și a îndeplini obiectivele de trafic ale companiei
  • Optimizarea platformelor - monitorizarea și optimizarea continuă a performanței conținutului, pe diverse platforme (websites, social media/SoMe, newslettere, platforme terțe), pentru a maximiza vizibilitatea, traficul și engagement-ul
  • Diversificarea audienței si dezvoltarea segmentelor de audiență existente - utilizarea datelor și a informațiilor despre public, pentru a identifica noi oportunități de creștere, a personaliza recomandările de conținut și a construi comunități loiale, în jurul brandurilor din portofoliu
  • Parteneriate de conținut - identificarea și stabilirea de parteneriate strategice cu editori relevanți, influenceri și platforme, pentru a extinde aria de acoperire a conținutului și promovarea încrucișată a acestuia
  • Analiza performanței conținutului - analizarea datelor privind performanța conținutului, pentru a evalua eficacitatea eforturilor de distribuție, a identifica tendințele și a lua decizii bazate pe date, pentru optimizarea strategiilor viitoare
  • Tehnologii emergente - ancorarea in tendințe, în ceea ce privește distribuția de conținut, algoritmii de SoMe și tehnologiile de publishing digital, in vederea conservării avantajului competitiv
  • Strategii de monetizare - colaborarea cu echipele de advertising sales & marketing, pentru a dezvolta și implementa strategii de monetizare a conținutului, care să ajute echipa de digital sales, în atingerea obiectivelor de distribuție
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info
Sectiunea Update cuprinde comunicatele de presa ale agentiilor si companiilor cu privire la activitatea lor, in special in domeniile comunicarii, marketingului si CSR-ului.
Update este un serviciu oferit companiilor in cadrul platformelor IQads si SMARK.
Daca esti reprezentantul unei companii si vrei sa publici un comunicat de presa prin acest serviciu, ne poti contacta aici.


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related