Built for forward este noua filozofie de brand a Forvis Mazars

Built for forward este noua filozofie de brand a Forvis Mazars

În data de 1 iunie, două firme mari din industria serviciilor profesionale, Mazars, un parteneriat internațional care operează în peste 100 de țări și teritorii și FORVIS, o firmă de top în Statele Unite, au lansat o nouă rețea globală, Forvis Mazars.

Forvis Mazars, o rețea globală în top 10, este cea mai mare rețea care a intrat în clasamentul global în ultimele decenii. Fiind o rețea formată din două companii, Forvis Mazars este unică pe piață și oferă agilitatea, capacitatea și acoperirea necesare pentru a sprijini clienții oriunde în lume își desfășoară activitatea. Această acțiune strategică aduce o alegere sporită pe piață, servind interesul public prin oferirea de soluții inovatoare și personalizate care răspund nevoilor diverse ale clienților.

 

Elementele cheie ale identității de brand susțin misiunea Forvis Mazars

Misiunea Mazars a fost întotdeauna aceea de a ajuta la construirea bazelor economice ale unei lumi echitabile și prospere, având grijă de succesul oamenilor și integritatea profesiei lor, dar și de clienții acestora și dezvoltarea piețelor financiare. În SUA, Mazars a lucrat împreună cu echipa FORVIS timp de 20 de ani, aceștia împărtășind aceeași misiune și angajamentul de a oferi o experiență excepțională atât clienților, cât și oamenilor din spatele brand-ului.

Astfel, noua identitate vizuală este o încununare a ceea ce Mazars și FORVIS reprezintă și cum lucrează; reflectă promisiunea companiei de a fi partenerul potrivit pentru cei pe care îi servesc, de a aduce precizie, claritate și o perspectivă de viitor.

 

Execuţiile media reflectă rețeaua prezentă, dar şi misiunea către care tinde în viitor

Forvis Mazars funcționează ca o echipă unită, ghidată de patru principii fundamentale:

  • Profesioniști susținuți (Empowered professionals). Oamenii reprezintă prioritatea principală, spiritul antreprenorial fiind încurajat.
  • Agilitate la scară largă (Agility at scale). Compania deține capacitatea și acoperirea necesare pentru a sprijini clienții oriunde în lume.
  • Înțelegere aprofundată (Deeper understanding). Forvis Mazars livrează clienților o experiență de neegalat.
  • Abordare îndrăzneață și proactivă (Bold foresight). Compania privește înainte și ia decizii pe termen lung, pentru succesul susținut al clienților și în beneficiul generațiilor viitoare.

Peisajul de afaceri actual este dinamic, iar companiile recunosc din ce în ce mai mult puterea comunității și importanța construirii de branduri sustenabile. La Forvis Mazars, considerăm că aceste două concepte sunt indisolubil conectate, formând baza strategiei noastre de marketing, două forțe esențiale pentru a obține un succes pe termen lung și pentru a contribui semnificativ la o societate mai bună. Privim comunitatea ca fiind strategia de marketing supremă, unde ne conectăm cu clienții, partenerii și colegii noștri la un nivel mai profund. Cultivăm un ecosistem vibrant unde ideile circulă, relațiile sunt construite și încrederea este câștigată.”, a declarat Emilia Popa, Head of MarCom & Business Development la Forvis Mazars în Europa Centrală și de Est și România.

 

Noul logo al rețelei captează noua filozofie de brand: built for forward

Design-ul suprapus reflectă conceptul de „built”, iar unitatea este redată prin echilibrul nuanțelor de albastru elegant. Design-ul curat și atemporal este o caracteristică unică a Forvis Mazars. Scrierea cu litere mici simbolizează accesibilitatea rețelei, în timp ce îmbinarea de unghiuri și curbe reflectă echilibrul dintre oameni și tehnologie în abordarea companiei.

Supergraficul, un element fundamental al logo-ului Forvis Mazars, este distinct, aplicat cu intenție pentru a defini brandul. Acesta reprezintă promisiunea de brand: built for forward.

Noul nostru logo este o declarație puternică a identității Forvis Mazars”, a adăugat Emilia Popa. „El reflectă viziunea noastră de a fi o rețea globală de lideri în consultanță, audit și servicii fiscale, construită pe încredere și colaborare, anticipând tendințele și luând decizii strategice care asigură o creștere sustenabilă pentru clienții noștri și contribuie la bunăstarea generațiilor viitoare, valorizând integritatea profesiei și respectând cele mai înalte standarde etice și profesionale.”

 

Stilul de imagini şi paleta cromatică sunt în armonie cu valorile rețelei

Stilul de imagini este selectat cu grijă pentru a completa nuanțele noastre de albastru și paleta secundară de culori. Acesta reflectă concentrarea companiei asupra clienților și provocărilor acestora şi nu o atenţie pe propria personalitate. Sunt evitate imaginile clișeice, iar accentul cade pe reprezentarea vizuală a situațiilor reale, surprinse în mod natural. Fotografiile alese au o adâncime vizuală, pot fi identificate suprafeţe estompate, alături de o singură zonă focalizată, evidențiind capacitatea Forvis Mazars de a aduce precizie și de a se concentra asupra a ceea ce este corect.

Paleta de culori este elegantă și sofisticată, cu nuanțe care ies în evidență, dar care se şi completează reciproc, atunci când sunt utilizate împreună, reflectând diversitatea şi calitatea oamenilor din Forvis Mazars.

 

Echipa implicată în procesul de rebranding

Emilia Popa / Head of MarCom & BD
Carmen Boz / Digital Marketing & Events Coordinator
Mădălina Lazăr / PR & Corporate Communication Executive

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related