Cunoscuta platformă de business intelligence Termene.ro precum și newsletterul comunității, „Cafeaua de la 7”, se deschid către piața de publicitate și PR din România prin intermediul rețelei Thinkdigital.
Astfel, clienții și agențiile de media ori PR interesate vor avea acces la cei peste 50.000 de oameni-cheie din mediul de business care accesează zilnic, în medie, datele de încredere prezentate de Termene.ro – având posibilități de targetare unice în piață.
„Un aspect inedit este că targetarea în cazul Termene.ro se poate face în funcție de <demograficele> companiilor, nu ale oamenilor. „Demografice” cum ar fi codul CAEN, numărul de angajați, regiunea, gradul de profitabilitate, vechimea companiei etc”, explică Andrei Jianu, director de dezvoltare la Thinkdigital.
Totodată, newsletterul „Cafeaua de la 7” se alătură rețelei de newslettere Thinkdigital. Produsul are în prezent aproape 58.000 de abonați - cu o medie de deschidere zilnică de cca. 32%.
Newsletterul editat de Termene.ro se alătură astfel rețelei de newslettere jurnalistice din portofoliul Thinkdigital, fiind disponibil pentru comunicări inteligente de brand alături de alte proiecte românești cunoscute.
„Suntem bucuroși să demarăm acest parteneriat out-of-the-box, alături de Thinkdigital, întrucât am găsit aici valori comune în care credem – una dintre ele fiind cea de a nu merge pe căi bătătorite, testate anterior. A doua, mai importantă, fiind grija pentru formate de publicitate care să vină în armonie, nu în conflict direct cu experiența utilizatorilor”, a completat și Ioana Constantin, CEO din partea Termene.ro.
- Termene.ro este un furnizor de top de informații de afaceri din România, cu peste 100.000 de companii care folosesc platforma.
- Gama completă de produse și servicii de business intelligence ajută companiile să facă alegeri strategice bine informate, să reducă riscurile și să capitalizeze pe oportunitățile emergente.
- Thinkdigital este singura rețea de media digitală din România care pune accent mai ales pe calitatea audiențelor oferite, nu doar pe metrici pur cantitativi. Compania oferă agențiilor de media, PR și clienților interesați acces direct la rețele de: premium content, newslettere, jocuri, podcasturi – la care se adaugă inițiativa non profit Ethical Media Alliance (proiecte jurnalistice de tip startup).