Takis încinge distracția la Beach, please!: the spicy snack with a festival theme park

Takis încinge distracția la Beach, please!: the spicy snack with a festival theme park

Dare to be #TooMuch: Takis apare în Romania direct la Beach, Please!, cu un parc de distracții #toofun

Pentru prima dată la un festival din România, Takis își face intrarea pe piață cu o activare ambițioasă la cea de-a treia ediție a festivalului Beach, Please!

Participanții vor descoperi Zona Takis chiar în centrul locației, unde îi așteaptă un adevărat parc de distracții și o mulțime de challenge-uri care aduc premii instant. Tot ce trebuie să facă este să accepte provocările lansate de reprezentantele Takis și să descopere surprizele pregătite pentru ei..

 

Takis Zone

Sub platforma de comunicare Be Too Much, Takis îi încurajează pe tineri să lase deoparte limitele impuse de societate și să fie prea cum vor ei: prea puși pe distracție, prea colorat îmbrăcați, prea tatuați, prea toată ziua cu nasul în telefon și lista continuă.

Din nostalgia târgurilor la care mergeam în anii 2000, Takis aduce la Beach, Please! o zonă de distracție cu mașinuțe bușitoare și sac de box. Fie că vrei să faci concurs de cine scoate un scor mai mare la lovit sacul de box sau să te trântești în mașinuța condusă de prietenii tăi, Takis îi cheamă pe tineri să se bucure de acele distracții din vremea când nu aveau grija celorlalți.

Participanții vor avea ocazia să guste în exclusivitate o serie de cocktailuri de specialitate inspirate de cele trei arome apărute în România: Fuego, Vulcano și Sweet Chilli Dragon, disponibile atât în variantă cu alcool, cât și fără. În Zona Takis vor descoperi un Rooftop Bar și un Lounge Area, unde lumea poate lua o pauză de la festival și relaxa pe bean bags, la umbră. Tot aici, tinerii vor găsi o zonă unde își pot aplica tatuaje temporare cu modele inspirate de Takis.

Pentru că cea mai importantă parte la un festival sunt amintirile pe care le aducem cu noi acasă, Zona Takis are un Selfie Booth, unde participanții își poți face poze cu prietenii într-o lumină ideală și folosindu-se de butaforiile cu mesaje spicy. Tot la Selfie Booth, vor afla și despre challenge-ul prin care pot câștiga premii perfecte pentru zilele de stat la plajă. Tot ce trebuie să facă este să urmărească pagina @takis.romania și să posteze un selfie realizat la selfie booth-ul Takis pentru șansa de a câștiga vouchere pentru ture cu mașinuțele bușitoare, cocktail-uri, tricouri, ochelari de soare, mingi de plajă sau saltele de plajă.

”Takis este un fenomen global și chiar este mai mult decât un snack spicy: e un brand care vorbește generației Z, și nu numai, despre curajul de a fi diferit, despre super energia de a trăi la maxim emoțiile și experiențele vieții, așa cum vin ele, cu bune și grele, despre puterea de a provoca norma de a fi ce alții cred că e #toomuch. Intrăm în Romania pe ritmul #BeachPlease și salutăm în cel mai fun și hot mod toți snackerii  autentici și îndrăzneți, piața și competiția. Let the games begin!”, Ioana Cristea, Brand Manager Takis.

Takis este un brand mexican lansat în 1999, de tortillas rulate crocante și cu un gust picant autentic. Takis și-a câștigat notorietatea în rândul Gen Z pentru produsele extrem de picante, care au devenit rapid foarte populare în online. Takis a intrat oficial pe piața din România în 2024, de când a început comunicarea sub platforma Be Too Much, în colaborare cu FCB Bucharest.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Companii

Campanii

Pozitii

Sectiune



Branded


Related