Performanță pe toată linia cu Ionuț Rada, noua campanie Gerovital Men, semnată de Propaganda

Performanță pe toată linia cu Ionuț Rada, noua campanie Gerovital Men, semnată de Propaganda

Un sportiv de performanță nu este motivat doar de câștig, nu se uită doar la rezultatele pe termen scurt. Ci lucrează în fiecare zi să fie mai bun. Să se autodepășească, să-și bată propriile recorduri. Pentru ei, ca și pentru Ionuț Rada, performanța nu este un obiectiv. Este un stil de viață.

De la această mentalitate de învingător am creat noua campanie Farmec care anunță parteneriatul cu Ionuț Rada, noul ambasador de brand pentru gama Gerovital Men.

Ionuț Rada este un sportiv disciplinat, pasionat, pentru care dorința de performanță a fost întotdeauna motivația care l-a ținut în joc atât pe teren, cât și în afara lui. Nu s-a oprit din joc nici după încheierea carierei, implicându-se în proiecte de educație sportivă pentru copii și încercând să cultive aceeași pasiune și adulților prin platforma de antrenamente online, The Rada Way.

În noua campaniei Gerovital Men - Performanță pe toată linia”, îl vedem pe Ionuț Rada în toate ipostazele vieții sale – sportiv profesionist, antrenor pentru copii și în postura de analist sportiv, unde gama de produse de îngrijire Gerovital Men îi completează perfect stilul de viață activ.

Bărbații caută produse cât mai performante, de calitate și ușor de folosit, iar gama Gerovital Men, cu formule dedicate, îi va convinge prin eficiență.

Suntem extrem de încântați să-l avem pe Ionuț Rada în echipa Gerovital Men, deoarece valorile lui reflectă foarte bine valorile gamei. Ionuț este un sportiv implicat, talentat și disciplinat, pentru care performanța este un stil de viață. Iar aceste valori se reflectă și în calitatea produselor Gerovital Men, și în angajamentul pe care ni l-am asumat de a obține performanță pe toată linia”, a declarat Tudor David, Director Marketing, Farmec.

Elementul central al campaniei constă într-o serie de TVC-uri, un spot de 45” și cut-uri de 30” și 15”, și este amplificată printr-o campanie de digital.

 

„Sportul nu e un joc, chiar dacă îl numim joc. Nu ne jucăm cu performanța, iar dorința de a fi mereu în joc este mai importantă decât victoria în sine. Acesta este gândul de la care am pornit când am dezvoltat povestea Gerovital Men și a lui Ionuț Rada. Iar după câteva discuții cu Ionuț, am știut că o să iasă una dintre cele mai frumoase campanii și chiar credem că ne-a ieșit. Am făcut, vorba clientului, performanță pe toată linia”, a declarat Adriana Chirtu, Senior Copywriter, Propaganda.

 

Credits:

Echipă Farmec
Tudor David – Director Marketing
Natalia Jidavu – Manager de Produs
Ruxandra Macovei – Coordonator Divizie Promovare
Simina Florian – Coordonator Comunicare Online
Andrada Stânceanu – Marketing Research&Social Media Specialist
Alexandra Pușcaș – PR Manager

Echipă Propaganda
Adriana Chirtu – Senior Copywriter
Bogdan Nestor – Senior Art Director
Marcela Moldovan – AV Director
Cătălin Cărămidă – Video Editor
Andreea Cârciumaru – Business Unit Director
Alexandra Gheorghe – Senior Account Manager
Antonia Nedelcu – Social Media Manager
Loredana Saru – Senior Strategic

Echipă Abis
Andrei Mîndru – Regizor
Radu Fulga - DOP
Mariana Andriescu – Producător
Liviu Gherghe – Director de producție
Suzana Saraj Nicolae – Coordonator Post Producție

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related