“Cere și ți se va da!”, o lecție despre întrebările care nasc parteneriate cool 

“Cere și ți se va da!”, o lecție despre întrebările care nasc parteneriate cool 

Puterea comunităților online e o forță cu coordonate variabile și punct de aplicare mobil, de la caz la caz. 

Ce știm despre ea este că folosită corespunzător, schimbă vieți. Și perspective creative.

S-a întâmplat și pentru Laura Ghencea, absolventă a ADC School și bursieră a prestigioasei școli de creativitate, omul al cărui drive creativ se materializează constant pe rețelele de socializare sub hashtagul #laurisme

Atunci când și-a întrebat urmăritorii dacă ar purta un tricou cu textele preferate din cele strânse conștiincios în această categorie, reacțiile pozitive au determinat-o să facă un pas înainte. 

Copywriter cu cuvânt, am luat avânt. Le-am scris celor de la Fukctrikwow cunoscând standardele de calitate ale brandului din perspectiva de client iar la o cafea virtuală distanță am pus bazele unei colaborări care sperăm să facă valuri. Pe podiumul de modă al opțiunilor vestimentare cotidiene, desigur.”, spune Laura. 

Întâmplările nu le poți schimba, poți doar să dai sau nu curs, și eu am dat. Printre livrări, facturi, ședințe, cumpărături, pisici și alte metafore colorate, am dat curs mesajului Laurei. Nicidecum gândul unui refuz, ci curiozitatea "De ce tocmai Fukctrikwow?". Oamenii frumoși se atrag iar munca depusă la Fukctrikwow este făcută cu suflet și Laura știe asta. Virtual, am încheiat un pact semnat cu zâmbete (a se presupune că am băut și o cafea) și a ieșit cea mai frumoasă întâmplare. Așa, neplanificată. Că nu s-ar numi întâmplări dacă nu ar veni așa, pe nepregătite.” ne-a mărturisit Maria Alexandra Țene, reprezentata Fukctrikwow

Tricourile rezultate din această colaborare sunt disponibile pentru achiziție online, combinația unică de creativitate și calitate fiind un mix pe care s-a pariat de la început.

În acest context, Laura subliniază și rolul important pe care l-a avut ADC School în formarea ei ca profesionist. Experiența și cunoștințele dobândite în timpul studiilor au fost esențiale în transformarea acestei idei într-o realitate concretă.

Am vrut să împărtășesc această poveste pentru a arăta cum o întrebare simplă în mediul online poate transforma un vis în realitate. Sper ca exemplul meu să inspire și alți tineri creativi să-și urmeze pasiunea și să profite de oportunitățile oferite de mediile în care se dezvoltă”, a declarat Laura Ghencea.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Sectiune



Branded


Related