Bio-Oil te îndeamnă să te lași cuprins de emoția pe care o aduc poveștile spuse de pielea ta

Bio-Oil te îndeamnă să te lași cuprins de emoția pe care o aduc poveștile spuse de pielea ta

Când te simți bine în pielea ta, ești și mai sigur de tot ceea ce faci, dar cel mai important, ești mai sigur pe tine. Fie că ai riduri pe care încerci să le ascunzi, vergeturi de care ți-e rușine, cicatrici inestetice, tatuaje pe care le regreți sau semne din naștere „ciudate”, fiecare dintre ele spune câte o poveste. Dacă ar fi să ne reducem la scopul ei științific, pielea, spre deosebire de celelalte organe, relaționează cu exteriorul și ne protejează de fiecare factor exterior. Totuși, dacă privim mai în profunzime, pielea reprezintă pagini întregi unde fiecare semn, oricât de mare sau mic, spune câte o poveste.

Când ne dăm voie să îmbrățișăm toate aceste povești, învățăm mai multe despre noi, dar și despre cei din jurul nostru. Mesajul campaniei Bio-Oil este să fim atenți și să ascultăm poveștile spuse de piele, indiferent de cum ar fi ele. Pentru asta, brandul a îndemnat câteva femei din online să împărtășească poveștile spuse de pielea lor și să vorbească despre vulnerabilitate, nesiguranțe, temeri, dar și frumusețe, acceptare și momentele de bucurie.

 

Povești despre acceptare și încredere

Pielea, împreună cu poveștile ei, fie bune, fie rele, trebuie să fie ascultată mult mai mult și mult mai bine. Dacă o vom asculta măcar puțin mai mult pentru a afla ce are de zis, vom afla o mulțime de lucruri despre noi, dar și despre lumea din jur, arată Bio-Oil, un brand cu o istorie de peste 35 ani, recunoscut pentru produsele de îngrijire a pielii.

Brandul a lansat recent o campanie care vorbește fix despre nevoia de acceptare și încredere, despre frumusețea imperfecțiunilor pielii, cu mesajul: Bio-Oil ascultă povestea pielii tale!”. Astfel, brandul s-a apucat de colecționat povești impresionante din comunitățile online, încurajând oamenii să își îngrijească pielea și să îi înțeleagă nevoile.

"Am dorit să creăm o legătură personală cu consumatorii din România, prin care să transmitem importanța acceptării de sine, atât la nivel fizic, cât și emoțional, și în același timp să promovăm îngrijirea corectă a pielii prin produsele potrivite nevoilor fiecăruia dintre noi", spun reprezentanții Bio-Oil.

 

Mult mai mult „PE BUNE” și mai puțin „PERFECȚIUNE!!!”

Când vorbim despre vulnerabilități și avem curajul să fim sinceri cu noi și cu cei din jur, mai ales în mediul online, ne dăm jos din turnul de fildeș protejat de ziduri pe care tot noi l-am construit și obținem ceva mult mai benefic – un spațiu mai sigur și mai liber pentru legăturile sociale care contează. Alina CeușanSânziana NegruMarilu Dobrescu și Andreea Suciu, patru figuri emblematice în mediul online, împărtășesc poveștile spuse de către pielea lor și își îndeamnă comunitățile să facă același lucru.

Cu ajutorul fotografului Matei Tudose, am surprins diferite detalii emoționante ale fiecărei tipologii de piele și, prin intermediul imaginilor alb-negru, alături de câteva accente de culoare, am reușit să conturăm diferitele expresii ale fiecărei femei.

În campania Bio-Oil, Alina Ceușan vorbește despre experiența ei în perioada de maternitate și despre cât de frumoasă și sănătoasă este, de fapt, pielea, exact așa cum e ea:

 

Sânziana Negru se simte foarte bine în pielea ei și știe să se bucure de fiecare moment, pentru că frumusețea vine din încrederea pe care o ai în tine și din faptul că te accepți cu toate „imperfecțiunile” pe care le ai:

 

Marilu Dobrescu nu crede în perfecțiunea aceea clasică pe care o vede în reviste, atunci când vine vorba de frumusețe:

„Ce înseamnă oricum perfect?! Meriți să îți dai o îmbrățișare pentru toate momentele în care ai fost poate prea aspru cu tine, fiind influențat de ce zic sau ce arată alții. Nu, mie nu îmi e rușine de vergeturile mele. Nici de celulită, nici de alte povești care și-au lăsat amprenta pe corpul meu”, spune Marilu.

 

Andreea Suciu vorbește foarte deschis despre istoria cicatricilor de pe corpul ei care nu doar că o să rămână toată viața pe corp, ci și pe suflet:

 

Poveștile celor patru creatoare de conținut au fost duse mai departe în comunitățile online, iar campania a fost extinsă prin colaborarea cu Unify Social.

“Unify Social are acces la peste 500.000 de profile de români care creează conținut frecvent pe toate platformele sociale, iar cei 22 de aleși în campania Bio-Oil aduc o abordare personală și autentică, împărtășind povești și experiențe legate de utilizarea produsului. Acești micro influenceri au reușit să creeze o legătură autentică cu audiențele lor, generând conversații și obținând rate de engagement extrem de bune. Micro influencerii asigură diversitate și acces nou, autentic, la un public activ și cu putere de cumpărare.", spune Cosmin Preda, Chief Growth Officer Unify Social.

În total campania a cumulat peste 3 milioane de views și a adus brandul mai aproape de inima și de pielea femeilor.

Poveștile strânse în campania Bio-Oil ne amintesc că, dincolo de orice standard artificial, frumusețea aceea „true”, care e chiar pe bune, vine din încredere și acceptare. Așa că, cel mai important aici este să ne ascultăm mai atent și mai des pielea și să o îngrijim, pentru a-i da șansa să vină cu cele mai surprinzătoare povești!

Credits: 
Magnapharm: Paula Popa (Brand Manager Bio-Oil), Ana Mihailescu (Digital Marketing Manager), Diana Jora (Group Marketing Manager)

Media Investment: Luiza Florescu (Influencer Marketing Specialist), Ruxandra Carstea (Influencer Marketing Specialist)

Wisebrand: Ligia Stanciu (COO), Luana Borbely (Managing Partner)

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Sectiune



Branded


Related