[Case Study] Brandfusion - Garden.ro, nou brand digital pentru casă, fermă și grădină

[Case Study] Brandfusion - Garden.ro, nou brand digital pentru casă, fermă și grădină

Garden.ro este un brand de retail online destinat casei, grădinii și fermei, parte din portofoliul Riviera Works, unul dintre jucătorii importanți locali din categoria Brico & Grădină de pe piața autohtonă. Brandul și-a propus să redefinească modul în care utilizatorii interacționează cu uneltele și echipamentele destinate muncii în aer liber, oferind soluții accesibile și eficiente pentru grădinărit și agricultură.

Viziunea din spatele noului brand este aceea de a crea un spațiu virtual modern, fresh și practic, dedicat îmbunătățirii eficienței muncii în aer liber. Garden.ro dorește să devină un hub digital pentru pasionații de grădinărit și agricultură, oferindu-le acces la sculele și uneltele electrice necesare pentru a-și transforma visele în realitate. Printr-o platformă intuitivă și un portofoliu extins de produse, brandul aspiră să inspire și să sprijine utilizatorii în toate proiectele lor legate de grădinărit și agricultură.

 

PROVOCAREA DE BUSINESS

Provocarea principală pentru Garden.ro a fost intrarea pe o piață competitivă a sculelor și uneltelor electrice destinate grădinăritului și agriculturii. Scopul a fost de a oferi soluții eficiente și complete, convingând utilizatorii că, prin utilizarea uneltelor potrivite, atât munca depusă cât și eficiența pământului pot atinge un nou nivel de performanță. Prin intermediul brandingului, magazinul urmărește să se poziționeze ca un partener de încredere pentru toți cei care lucrează pământul, fie că sunt amatori sau profesioniști, promovând totodată o agricultură sustenabilă și eficientă.

 

SOLUȚIA DE BRANDING

Am abordat brandingul Garden.ro pornind de la particularitățile publicului țintă și de la valorile fundamentale ale brandului: eficiență, sustenabilitate și apropiere de natură. Am distilat astfel viziunea și atributele ce deosebesc brandul Garden.ro sub forma sloganului de brand "Pământul prinde forță", care transmite puterea pe care uneltele și echipamentele Garden.ro o oferă utilizatorilor pentru a îmbunătăți și a eficientiza munca în grădină și fermă.

În dezvoltarea identității vizuale, ne-am inspirat din texturile și culorile naturii, creând un logo modular, modern și vibrant, care reflectă pasiunea pentru pământ și natură. Am utilizat nuanțe de verde și maro pentru a evidenția legătura cu mediul exterior, iar texturile naturale precum cele ale pământului, lemnului și ale plantelor aduc o notă autentică și apropiată de natură. Caracterele de literă ce compun wordmark-ul au fost personalizate cu grijă, păstrând un stil clar și accesibil, ce sugerează soliditate și fiabilitate.

Alături de o paletă de culori echilibrată și o familie de fonturi moderne, identitatea vizuală creată pune în evidență caracteristicile brandului și promisiunea acestuia de a aduce forța naturii la îndemâna tuturor. Toate aceste elemente de identitate s-au transpus la nivelul comunicării de brand și al interfeței UI a magazinului online, asigurând o experiență coerentă și atractivă pentru utilizatori.

Brandfusion: Mona Ursu (CEO), Ruxandra Trică (Senior Brand Consultant), Ștefan Ferencz (Brand Design Director), Oana Turtă (Senior Brand Designer), Adrian Boc (Digital Brand Manager), Andrei Dobre (Online Brand Manager), Elena Dumitru (Brand Designer), Rareș Coban (Brand Designer).
Garden.ro: Bogdan Giurgescu (Director General), Ștefan Cărăușu (Project Manager).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Brandfusion

Suntem oameni cu gândire de design, rigoare strategică și creativitate, ale căror perspective vrem să conteze în evoluția clienților noștri și în viața comunităților acestora. Suntem designeri,... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related