Mavericks după prima jumătate din 2024. Unde suntem, unde vrem să ajungem?

Mavericks după prima jumătate din 2024. Unde suntem, unde vrem să ajungem?

Am clipit și a trecut deja jumătate de an. Pare că a fost doar un moment însă în aceste 6 luni s-au întâmplat destul de multe, atât pentru Mavericks ca organizație, dar mai ales din punct de vedere al echipei.

Câteva cifre despre primele 6 luni ale anului pentru Mavericks. Cel mai important indicator urmărit în agenție este cifra de afaceri care a înregistrat o creștere cu 59.17% YoY. Portofoliul de clienți a crescut cu doar 18.09%, la 111 de clienți activi, obiectiv secundar pe care îl urmăream în agenție: să creștem valoarea medie pe clienți, atât din punct de vedere al bugetului pe care îl manageriază departamentul de performance media, cât și a serviciilor pe care le accesează în Mavericks: nu doar performance media management dar și social media și email marketing. În ceea ce privește bugetul mediu lunar gestionat în campanii de performance media a crescut cu peste 100%, mai exact cu 106.67% la peste 6.500 EUR lunar.

Odată cu dezvoltarea serviciilor oferite de Mavericks în social media și email marketing, un alt obiectiv setat pentru anul acesta a fost diversificarea portofoliului în afara ecommerce. Dacă în primele 6 luni ale anului trecut aveam 43.62% conturi de ecommerce, anul acesta avem o pondere de 30.63% a ecommerce-urilor în portofoliu lăsând loc conturilor de generare de lead-uri, SaaS, culturale sau cu rol de awareness. Asta nu înseamnă că echipa Mavericks nu are expertiză în ecommerce; ba dimpotrivă. Pe lângă parteneriatele pe termen lung pe care le avem cu Cărturești, Mobexpert, Grupul L’Oreal, Life Care sau Alevia, ne-am extins orizonturile prin gestionarea campaniilor de performance media pentru clienți importanți precum Romstal, Farmacia Tei, Bebe Tei și De La Ferma. Ne-am consolidat expertiza și în zona evenimentelor culturale. Mavericks a fost agenția care s-a ocupat anul trecut de promovarea evenimentelor din cadrul Timișoara Capitală Europeană a Culturii și continuăm anul acesta cu promovarea altor evenimente organizate de Centrul de Proiecte Timișoara. Am promovat Romanian Design Week, Diploma Festival organizate sub umbrela The Institute, Rocanotherworld pentru a patra ediție deja și proiectul de publishing Mindcraft Stories. În ceea ce privește promovarea evenimentelor, lucrăm deja de anul trecut pentru Euro Expo iar anul acesta am ajutat la promovarea primului eveniment dedicat energiei verzi, Green Energy Expo & Romenvirotec, și acum deja pregătim ediția pentru 2025. Tot în zona evenimentelor și proiectelor dedicate sustenabilității Mavericks este agenția de performance media pentru Climathon organizat de Impact Hub și Academia de Sustenabilitate proiect dezvoltat sub umbrela Social Innovation Solutions. Alți clienți importanți care ne-au ales în prima jumătate a anului ar mai fi Logiscool, Mazars, Franciza Petru și Casa Auto Iași.

Echipa Mavericks înțelege mai mult decât KPIs tranzacționali precum cost per conversie, ROAS, cost pe click sau alți astfel de metrici specifici. Înțelegem și punem în practică strategii de digital marketing care includ strategii atât pentru zona de conversion, dar și adaptate pentru awareness și consideration. În acest sens ne-am dezvoltat și parteneriatele pe care le avem în prezent. Pe lângă parteneriatul strategic pe care îl avem cu cei de la Google, ne-am extins orizonturile și către un parteneriat în direcția programmatic media alături de TeAds sau TheMarketer, pentru zona de email marketing.

Cât despre serviciile pe care le-am adăugat anul trecut în portofoliu, de social media & email marketing, acestea având un aport la cifra de afaceri de 10.69%. Departamentul de Marcomm s-a extins în această primăvară și are o echipă de 5 colegi care gestionează un portofoliu de conturi complex precum Hisense, Gorenje, Alevia, Franciza Petru, Valeria Home sau Euro Expo. Rolul acestui departament este acela de a oferi servicii cu focus pe generarea de rezultate într-un ecosistem cât mai logic pentru client din punct de vedere al strategiei în digital. Sincronizarea strategiei de performance media cu cea de social media și email marketing ajută la dezvoltarea sustenabilă a business-urilor din portofoliu dar și pentru o comunicare mai clară cu publicul țintă cross-channel. Ne dorim să dezvoltăm acest tip de colaborare care include mai multe servicii și oferă o mai bună claritate în fața publicului țintă final.

Și dacă tot am vorbit despre echipă, câteva coordonate despre echipa actuală. Suntem acum 23 de colegi în cele două birouri din București și Brașov, cu 5 colegi mai mult decât anul trecut. Pe lângă conturile pe care le gestionăm, strategiile elaborate, raportarea și analiza insight-urilor, task-urile pe care le rezolvăm, foarte importantă a fost pentru noi dezvoltarea echipei actuale. Este un lucru esențial care se află și în ADN-ul Mavericks: dezvoltarea continuă. Un beneficiu important pe care îl avem este al 13lea salariu dedicat dezvoltării personale pentru fiecare angajat din Mavericks. De aici fiecare coleg a putut alege participarea la diferite evenimente din domeniu precum GPeC, Digital Marketing Forum, Big Idea Conference și multe altele. De asemenea, pe lângă aceste evenimente, am contractat pentru a doua parte a anului mai multe programe de învățare dedicate alături de specialiști din domeniu precum Laura Ionescu, The Crafters sau Cristina Gheorghițoiu, pentru diferite nevoi din agenție: de la modul în care privim strategic lucrurile la creativitate dar și management skills. Este un continuu work in progress aici și asta ne face să putem să oferim mai departe servicii de calitate cât mai bună. Prin a fi mai buni ca ieri. Și ca să nu uităm de cealaltă jumătate a fiecăruia dintre noi, cea personală, am extins programul de Short Friday și pentru ziua de joi. Pentru o lună din cele șase în prima jumătate a anului și pentru încă două luni pentru a doua jumătate a anului 2024. Lucrăm așadar intensiv spre a tinde spre un program de 6 ore pe zi.

Acesta a fost Mavericks în primele 6 luni din an. Aceștia suntem noi, Mavericks. Un organism în continuă dezvoltare și adaptare, dar care nu uită motivul pentru care clienții aleg să lucreze cu noi: parteneriat pe termen lung, minte ascuțită, abordare directă și sinceră, agilitate în implementare. In between atingem și depășim obiectivele setate de cifră de afacere,  sustenabilitatea portofoliului dar mai ales coeziunea echipei care tot crește, de la an la an: atât ca senioritate și complexitate cât și ca maturitate profesională.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related