Nespresso, una dintre cele mai apreciate mărci de cafea din lume, continuă pentru al optulea an consecutiv parteneriatul oficial cu Festivalul Internațional de Film „Transilvania”. În cadrul TIFF 2024, Nespresso și MullenLowe România și-au extins colaborarea în zona de BTL, oferind participanților o experiență vibrantă și inovatoare la cel mai prestigios eveniment cinematografic din România.
Filmele, prin poveștile pe care le expun, sunt o sursă de inspirație și bucurie, oferind noi perspective, la fel cum savurarea unei cești de cafea Nespresso poate fi un catalizator pentru idei creative. Astfel, echipa Nespresso România a lansat provocarea către MullenLowe: să aducă la TIFF savoarea mediteraneeană.
Răspunsul echipei de BTL Mullen a fost un lounge dedicat iubitorilor de cafea, situat în hub-ul de evenimente din Piața Unirii, Cluj-Napoca. Inspirat de campania globală „Unforgettable Summer” și colaborarea cu Pantone, spațiul a fost decorat în culorile Mandarin Orange și Habanero Gold, combinând eleganța retro cu modernitatea jovială. Această combinație a transformat lounge-ul într-un loc ideal pentru networking, discuții despre filme și relaxare.
„Suntem încântați să sărbătorim opt ediții alături de TIFF, timp în care am fost an de an cafeaua oficială a celui mai prestigios eveniment cinematografic din România. Anul acesta, am dus colaborarea cu MullenLowe România la un nou nivel, explorând zona de BTL și transformând experiența de festival la lounge-ul Nespresso. Împreună, am creat momente memorabile și interactive, care au îmbinat perfect magia filmului cu plăcerea inconfundabilă a cafelei Nespresso de calitate superioară”, a spus Andrei Stoica, B2B Marketing & Events Coordinator, Nespresso.
„Extinderea parteneriatului nostru cu Nespresso în zona de brand experience este un pas important în colaborarea noastră de lungă durată. Astăzi, brandurile sunt provocate să comunice prin soluții multi-channel și multi-senzoriale, iar echipa MullenLowe iubește să facă asta. Suntem fericiți că Nespresso x TIFF 2024 a însemnat o excelentă oportunitate de a ne demonstra creativitatea și în zona de experiential. Împreună cu Nespresso, am reușit să creăm la TIFF un spațiu care să inspire, să conecteze, să ofere participanților o experiență de neuitat și o cafea super-premium”, a spus Andrei Bașa, Head of Product, MullenLowe România.
Cu ocazia acestei ediții, Nespresso și MullenLowe România au pus în lumina reflectoarelor Coffee Barul special, cu un design creativ și elegant, inspirat din natură, care a combinat armonios texturile și culorile fresh, de vară, cu paleta de nuanțe și accente a brandului, pentru un plus de atemporalitate și contemporaneitate. Construcția a evidențiat frumusețea și rafinamentul Nespresso și a punctat atracția spre materiale de calitate și un design excepțional, definit prin atenția la detalii.
Coffee Barul a impresionat prin construcția modulară, fiind compus dintr-un retro-bar, unde barista cu experiență au desfășurat ritualul de preparare a cafelei, și o zonă de întâmpinare cu o deschidere de servire de 180 de grade către iubitorii de cafea. Utilizând espressorul profesional Nespresso Aguila, ideal pentru evenimente de mare amploare, Coffee Barul a garantat o experiență de degustare memorabilă, oferind cea mai bună savoare cu minimum de apă și energie consumate. Construit în mare parte din materiale sustenabile, Coffee Barul a devenit punctul principal de atracție al lounge-ului, unde participanții au savurat sortimentele Nespresso Professional și cocktailuri revigorante, transformând spațiul într-un loc ideal pentru networking, în care pasionații de arta cinematografică s-au bucurat de experiența multisenzorială a cafelei.
Pentru a celebra noua colecție de espressoare și accesorii de vară, MullenLowe România a propus completarea spațiului cu un expo wall, ce a prezentat espressoarele Vertuo Pop și Essenza Mini, alături de aparatul de spumat laptele Aeroccino 3, toate reimaginate în vibrantul Mandarin Orange. Zona a fost animată și de o activare engaging la panoul Plinko, unde participanții au folosit capsule de cafea Nespresso Professional drept jetoane câștigătoare pentru premii atractive precum accesorii din gama Nespresso, stickere personalizate și vederi cu experiențe memorabile de vacanță. Mai mult de atât, la finalul festivalului, toate vederile completate de cinefili ce au fost lăsate în cutia poștală specială Nespresso, au fost trimise către destinatari.
Echipa de creație și BTL Mullen a conceput și realizat branding-ul întregului Lounge Nespresso pentru a oferi cadre instagramabile din orice unghi. Iar pentru a contura cât mai clar ideea de premieră de film, proiectul a beneficiat inclusiv de un photo wall, perfect pentru capturarea amintirilor de festival. Spațiul a servit ca loc de vizionare la înălțime, hub educațional pentru masterclass-uri despre cafea, dar și drept cafenea glamorous, unde participanții au savurat sortimentele preferate Nespresso și cocktailuri revigorante cu cafea, boost-ul de energie necesar pentru cele 11 seri prelungite cu proiectii de film extraordinare si evenimente marca TIFF.
TIFF 2024 a fost o oportunitate de a celebra pasiunea comună pentru film și cafea. Lounge-ul Nespresso a devenit locul ideal pentru discuții despre filme și scenarii, oferind participanților o experiență multisenzorială. Extinderea parteneriatului Nespresso și MullenLowe România în zona BTL a demonstrat angajamentul pentru calitate și inovație, transformând fiecare interacțiune într-o experiență de neuitat.
Echipele implicate în proiect:
Mullen: Andreea Golban, Bianca Dragu, Alexandru Demeter, Mircea Solomiea, Oana Chiriac - Creative, Andrei Bașa, Ciprian Dumitru - Experiential, Georgiana Nicuță, Elena Enciu, Ariana Ion – Client Service.
Nespresso: Lidia Chiraches (Marketing Manager), Andrei Stoica (B2B Marketing & Events Coordinator), Stelian Calagiu (Coffee Ambassador), Alina Măciucă (Brand Communication Coordinator)
De 30 de ani în România, Mullen este o agenție integrată de marketing și comunicare, ce își propune să își păstreze mentalitatea de creativitate antreprenorială și spiritul dinamic. Agenția se poziționează ca challenger al modului de operare tradițional în procesul de creație și adoptă un model de lucru bazat pe integrare și perspectivă holistică asupra comunicării.
Produsul creativ semnat Mullen este gândit mai degrabă ca o soluție de business și nu doar de comunicare în parteneriatul cu clienții, prin gândire creativă, inovație media și un customer journey care diferențiază brandul clienților noștri în peisajul intens competițional.
Mullen România face parte din rețeaua internațională MullenLowe Global, una dintre cele mai mari rețele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agenții în America, EMEA si APAC, unul dintre holdingurile Interpublic Group of Companies. În România, agenția face parte din Lowe Group, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piață.
Nestlé Nespresso SA este un promotor și un punct de referință pentru cafeaua porționată de cea mai bună calitate. Compania lucrează cu peste 150.000 de fermieri din 18 țări prin intermediul programului său AAA Sustainable Quality™ pentru a introduce practici de sustenabilitate în ferme și în peisajele din jurul acestora. Lansat în 2003, în colaborare cu ONG-ul Rainforest Alliance, programul ajută la îmbunătățirea randamentului și calității culturilor, asigurând o aprovizionare durabilă cu cafea de calitate superioară și îmbunătățind viețile fermierilor și ale comunităților acestora.
În 2022, Nespresso a obținut certificarea B Corp™ - alăturându-se unei mișcări internaționale de 7.900 de companii care îndeplinesc standardele înalte B Corp de responsabilitate socială, de mediu și transparență.
Cu sediul în Vevey, Elveția, Nespresso operează în 93 de țări și are peste 14.000 de angajați. În 2023, compania a operat o rețea de retail globală de aproximativ 791 de boutique-uri.