Agenția Propaganda a început parteneriatul cu Maspex România pentru dezvoltarea și implementarea brandului Alcalia. Într-o piață extrem de competitivă, cu numeroși jucători activi, Alcalia se diferențiază prin campania de imagine „Alcalia. Îmi face bine!”, având ca obiectiv de business o creștere double digits.
Propaganda oferă o perspectivă inedită asupra brandului Alcalia și reușeste să aducă un nou suflu în promovarea acestuia. Campania este complet diferită de orice altă abordare din categorie, având la bază aspirația omului modern de a atinge satisfacție și împlinire atât în sfera profesională, cât și în cea personală. Echipa s-a concentrat pe distinctivitate, inovație și creativitate pentru a evidenția beneficiile unice ale produsului, cu scopul de a-i crește notorietatea și de a-i extinde cota de piață în segmentul apei alcaline.
„Parteneriatul cu Maspex România pentru campania Alcalia, reprezintă o oportunitate extraordinară de a pune în valoare expertiza noastră în comunicare creativă. Campania dezvoltată de echipa noastră își propune să redefinească percepția asupra apei alcaline și să inspire o schimbare pozitivă în modul în care oamenii o înteleg și o integrează în viața lor de zi cu zi. Ne-am dorit să aducem în fața consumatorilor o poveste captivantă și autentică prin care să cultivăm o conexiune profundă între aceștia și brand, nu doar să promovăm un produs”, a declarat Adrian Țuluca, Managing Partner Propaganda.
„Poți. Chiar și atunci când simți că nu mai poți” – de la această idee s-a conturat conceptul creativ care a oferit echipei Propaganda posibilitatea de a explora situații limită pe care oamenii le confruntă zilnic și în care Alcalia face diferența pentru corpul lor. S-au pus în valoare elementele unice ale brandului, precum culoarea distinctivă, ambalajul modern și poziționarea premium. Spotul TV alb-negru, în care singurul element colorat este sticla de apă, scoate în evidență brandul Alcalia într-un mod inovator și atractiv.
Întreaga campanie subliniază rolul Alcalia ca partener de încredere al celor care apreciază beneficiile unei hidratări optime și doresc să aducă îmbunătățiri în calitatea vieții lor zilnice.
„Colaborarea cu Agenția Propaganda a fost foarte bună, caracterizată de o compatibilitate deosebită și o implicare exemplară în proiect. Echipa care a lucrat pe proiect a înțeles să transpună în campanie atributele esențiale ale brandului nostru, reușind să redea cu fidelitate valorile și beneficiile Alcalia: apă minerală natural alcalină, cu un pH certificat de 9,36 și un conținut ridicat de minerale. În categoria apelor minerale naturale, compania Maspex Romania deține brandul Alcalia pentru subcategoria apă minerală natural alcalină iar întregul concept al campaniei se aliniază cu evoluția noastră în piață. În plus, acesta reflectă interesul tot mai crescut al oamenilor pentru un stil de viață activ și sănătos, observat în baza evoluției foarte bune și a ritmului susținut de creștere a brandului Alcalia”, a declarat Alexandra Panait, Marketing Manager - Beverages Maspex Romania.
Campania „Alcalia. Îmi face bine!” este prezentă pe multiple canale media, atât online, cât și pe TV, cu spoturi de 30 și 15 secunde.
Credits:
Echipă Maspex România:
Alexandra Panait - Marketing Manager - Beverages Maspex România
Maria – Alexandra Scîntee - Brand Manager Functional Drinks - Beverages Maspex România
Echipă Propaganda:
Silviu Antohe –Executive Creative Director
Bogdan Nestor – Senior Art Director
Ștefana Loghin – Copywriter
Marcela Moldovan – AV Director
Mădălina Râpeanu – Head of Strategy
Andreea Cârciumaru – Business Unit Director
Andreea Ciora – Senior Account Manager
Echipă producție Studioset:
Ironic - Regizor
Dan Mateescu - Producător
Alina David - UPM
Marius Besu - DOP
Tom Vaida, Mihai Popa - Editor
Bogdan Jugureanu - Color
Mihai Popa, Elena Tiu - VFX
Miheev Ciprian - Coordonator VFX
Andrei Nechifor - Sound design
Bianca Voicu - Coordonator postproducție