Ne plac lucrurile utile, simple, exacte, care ne fac viața mai ușoară dintr-un singur click sau swipe. Dar ne plac și cele extravagante, fashionable, cu twist, care ne definesc personalitatea. Și cine spune că o aplicație financiară nu poate bifa ambele categorii? BT Pay, aplicația vedetă Banca Transilvania, are parte de o campanie nouă, inspirată de brandurile de fashion.
Cu un mix divers și puternic de ambasadori și mesajul "Your money, your choice", campania arată o altă dimensiune BT Pay, aceea a unei aplicații fashionable de banking & o alegere de lifestyle.
Alegerile care ne diferențiază
Serviciile financiare comunică, în mod tradițional, serios, neutru, funcțional. Dar e loc și pentru creativitate, inspirație, glam. Cum e și cazul BT Pay, pe vibe-ul tău. Noua campanie de poziționare BT Pay în rândul unui target extins arată că utilitatea poate fi și o alegere de stil. Până la urmă, pentru asta folosim banii: pentru a ne arăta lumii personalitatea unică prin alegerile pe care le facem, de la cele mai mici, până la cele pe termen lung.
"BT Pay este aplicația noastră ”vedetă”. Noi spunem că avem cea mai mare comunitate de banking din România și am ajuns aici tocmai pentru că focusul a fost să dezvoltăm o listă lungă de funcționalități care să reducă complexitatea în relația oamenilor cu banii lor.
Practic, vrem să oferim o listă lungă de features, tocmai pentru a face viața financiară mai ușoară – de la share iban with one tap, la scoate bani de la ATM doar cu app-ul și la a cumpăra un RCA direct din BT Pay. Viața e complexă și noi vrem să o facem mai ușoară pentru clienții noștri", spune spune Mădălina Raț, Șef Serviciu Marketing BT.
5 personalități, 5 povești de viață
Campania BT Pay despre asta vorbește: despre alegerile diferite ale oamenilor, personalități unice, mai multe stiluri de viață. Diversitatea aceasta este reprezentată și de mixul de ambasadori BT: INNA, Erika Isac, Theo Rose, Speak, Radu Vâlcan. Cinci personalități diferite, cu povești diferite și pasiuni diverse.
"Am lucrat cu mai mulți ambasadori pe care i-am ales atent și credem noi că face parte din succesul campaniei.
Am vrut să găsim un mix de nume care să arate și versatilitatea BT Pay. De la Erika Isac, o prezență super fresh & young, la Inna care este una dintre cele mai mari vedete românești, Speak care este unul dintre cei mai strong content creators din rândul bărbaților, dar și Radu Vâlcan care este un tată fericit și prezintă una dintre cele mai urmărite emisiuni din România sau Theo Rose, una dintre cele mai iubite prezențe de online & TV.
Toți reușesc să prezinte BT Pay dintr-o perspectivă unică și personală, dar cu un mesaj comun – BT Pay este cea mai fashionable aplicație de banking la momentul ăsta, indiferent de segmentul din care faci parte", spune Mădălina Raț, Șef Serviciu Marketing BT .
De la banking la fashion
Prin această campanie, comunicarea BT Pay este gândită pe două direcții diferite, dar complementare. Pe de o parte, utilitatea aplicației și funcționalitățile unice BT Pay, iar de cealaltă parte, ideea de fashion, de alegeri inspirate, de lifestyle.
"Am vrut să trecem la următorul nivel cu BT Pay, să îl poziționăm mai fashionable, să spunem tuturor că face parte din accesoriile preferate ale întregii comunități – și că este o aplicație cu care putem să ne mândrim.
Obiectivul este să punem BT Pay în rândul accesoriilor fashionable din viața noastră. Știm că este o aplicație de banking în ansamblu, dar scopul ei este mult mai larg. Este un app care ne face viața mai ușoară și, de ce nu, vrem să existe un sentiment de mândrie în rândul userilor", spune Mădălina Raț, Șef Serviciu Marketing BT.
În ultimii 2o de ani, comunicarea în domeniul financiar a devenit mult mai casual. Banca Transilvania e pe Tiktok, are campanii de Snap și in mobile ads (în Roblox), merge la festivaluri. Iar acum, prin noua campanie, BT Pay apare în ipostaze cool și inedite, care vorbesc mai mult despre pasiuni și inspirație, decât despre bani.
"Credem că fix asta este amprenta BT – am reușit să ieșim din mediul formal de comunicare și la fel ca orice tiktoker, preluăm și noi trendul și reușim să spunem de capybara în termeni bancari.
Clar este mai greu să câștigăm simpatia, suntem o bancă și nu un brand de sneakers (de exemplu), dar surpriza noastră este să vedem în survey-urile noastre că este apreciată strategia noastră de comunicare și avem clienți care își deschid cont la noi pentru că le place cum comunicăm", spune Mădălina Raț, Șef Serviciu Marketing BT .
Primele două spoturi din campanie, cu Theo Rose și Speak sunt deja online și pe TV, urmează încă trei, cu Inna, Erika Isac și Radu Vâlcan, care vor prezenta pasiunile și alegerile inspirate ale ambasadorilor BT Pay.
Echipele campaniei
Agentie: Three
Creative Director: Andrei Tripșa
Associate Creative Director: Sabin Staicu
Project Manager: Radu Sorescu
Managing Partner: Sorin Popescu
Copywriter: Cătălina Ungureanu
Art Director: Lari Răfăilă
Regizor: Andrei Mîndru
DoP: Bobo Filip; Radu Voinea
Productie & Postproductie: Multi Media Est
Photography: Greenmind Studio
Photo: Manole Sava
Producer: Ștefan Anger
Senior Art Director: Iulian Drăghici
Art Director: Andreea Durac