Mythnight Agency, agenție de BTL, a organizat, în parteneriat cu Superbet, o ceremonie de anvergură desfășurată pe Arena Națională, unde campioana României la fotbal a fost celebrată într-un mod spectaculos. Cu 54.364 de spectatori prezenți, evenimentul a stabilit un nou record de prezență pentru acest stadion emblematic.
Evenimentul, dedicat triumfului echipei campioane, a beneficiat de o organizare exemplară, realizată de o echipă profesionistă formată din 32 de persoane. Momentele festive au fost concepute, împreună cu echipa de sponsorship a Superbet, pentru a crea o atmosferă de neuitat, captivând publicul printr-un spectacol vizual și auditiv de excepție.
„Câștigarea titlului de campioană națională este un eveniment de mare importanță, mai ales pentru o echipă care nu a mai obținut această distincție de aproape un deceniu. Suntem extrem de mândri de organizarea și implementarea acestei festivități remarcabile, desfășurate într-o manieră grandioasă, și de stabilirea unui nou record de prezență pe Arena Națională.
În urma coordonării cu reprezentanții Superbet, echipa noastră a depus eforturi considerabile pentru a dezvolta și coordona fiecare aspect al evenimentului, de la planificarea inițială până la execuția finală. În ciuda timpului scurt avut la dispoziție, am reușit să transformăm această seară într-o experiență memorabilă pentru toți participanții, care, conform reacțiilor lor, s-a ridicat la înălțimea așteptărilor”, a declarat Adrian Mîrlogeanu, fondator și Managing Director al agenției de BTL Mythnight Agency.
„Evenimentul festiv organizat pentru decernarea trofeului pentru echipa campioană din SuperLiga este cadoul nostru pentru comunitatea de iubitori de fotbal din România și un epilog de gală pentru un sezon competițional de excepție. Este important să menționăm că această ediție de SuperLigă a strâns pe stadioane cea mai mare prezență a suporterilor din ultimii 20 de ani, având o medie de peste 7.000 de suporteri prezenți la fiecare partidă oficială și un total de peste 2,2 milioane de fani prezenți pe parcursul întregului sezon.
Alături de partenerii de la Mythnight Agency am reușit să oferim un spectacol memorabil pentru toți cei care au fost prezenți pe Arena Națională, cât și pentru cei care au urmărit festivitatea în online sau la TV”, a declarat Andrei Stan, Sponsorship & Events Manager, Superbet.
Unul dintre aspectele-cheie ale festivității a fost utilizarea streamerelor electrice, lansate din 120 de puncte de tragere dispuse strategic în jurul terenului. Acestea au creat un spectacol vizual impresionant, cu panglici de hârtie albastră și roșie, care s-au înălțat la 18-20 de metri în aer în trei secvențe distincte. În plus, au fost folosite șase dispozitive Stadium Shot II, care au intensificat spectacolul și au adăugat dinamism evenimentului.
De asemenea, 20 de aruncătoare de flăcări au iluminat arena, creând momente de mare intensitate, și șase dispozitive Stadium Blaster au fost plasate pentru a amplifica energia și entuziasmul publicului. Toate aceste elemente de decor și setup-ul de premiere, incluzând podiumul, arcul decorativ și literele volumetrice, au fost implementate într-un timp record de doar 15 minute, demonstrând o coordonare și eficiență remarcabile din partea echipei organizatoare.
Evenimentul a fost transmis live, permițând fanilor din întreaga țară și din străinătate să participe la festivitate și să se bucure de fiecare moment al acesteia. Ceremonia a evidențiat pasiunea și devotamentul suporterilor români pentru fotbal, oferind în același timp un exemplu de excelență în organizare.
Mythnight Agency este o agenție de BTL specializată în organizarea și managementul evenimentelor, cu o echipă de profesioniști care au dezvoltat și implementat numeroase proiecte de succes în cariera lor. Agenția oferă servicii complete de creație, design, producție publicitară, scenotehnică și logistică. Cu o experiență de 8 ani în domeniu, agenția transformă fiecare eveniment într-o experiență memorabilă, adaptată nevoilor și dorințelor fiecărui client.
Fondat în anul 2008, Superbet Group este o companie de tech&entertainment, fiind liderul industriei de pariuri sportive din România. De asemenea, grupul este prezent în 12 țări, cele mai importante piețe fiind în România, Belgia, Polonia, Serbia și Brazilia.
Între acționarii grupului se află și gigantul american Blackstone, cel mai mare fond de investiții din lume, care a realizat, în anul 2019, o investiție strategică minoritară în valoare de 175 milioane euro.