MTH Digital lansează o nouă campanie fresh pentru unul dintre clienții agenției - Franui - cu scopul de a crește vizibilitatea online a produselor în rândul generației Z. Laitmotivul conceptului de creație, care își dorește să inspire tinerii entuziaști să încerce lucruri noi și inedite, a fost spiritul ludic al generației Z și creativitatea de care dau dovadă în mediul online, precum și preferința acestora în a alege branduri etice.
Snack-ul argentinian, cunoscut în toată lumea pentru rețeta originară din Patagonia și premiat pentru calitate și inovație la evenimente din industrie precum IFE (International Food & Drink Event) din Londra, a primit undă verde pe rețelele de socializare din partea unora dintre cei mai apreciați influenceri români: Selly și Bianca Adam.
Succesul acestui produs revoluționar care a devenit viral pe TikTok și Instagram în rândurilor tinerilor din generația Z are la bază o rețetă originară din Argentina, care folosește doar zmeură selecționată manual, provenită de la micii producători, care se bazează pe metode de cultivare regenerative.
„Am ales să colaborăm cu agenția MTH Digital la această campanie Franui fiind încântați de originalitatea propunerii și de modul în care reflectă spiritul Franui. Ideile jucăușe au contribuit la crearea unui concept care să ne aducă mai aproape de un public țintă cu care rezonăm de mult timp. Suntem încântați de colaborarea noastră și ne pregătim pentru a crea campanii creative în continuare pentru publicul nostru țintă, pentru a le sprijini pasiunile, valorile și creativitatea.”, a declarat Gabriela Badea, Marketing & Communications Manager Franui.
Mecanismul campaniei de marketing ce a avut ca obiectiv amplificarea vizibilității brandului în mediul online și-a îndeplinit obiectivele datorită strategiilor de promovare bine puse la punct și expertizei profesionale ale specialiștilor agenției MTH Digital.
”Ne-am propus să amplificăm prezența brandului Franui într-un mod creativ pe rețelele de socializare, maximizând astfel engagementul și obținând rezultate cât mai bune într-un mediu digital într-o continuă evoluție. Campania #FranuiDeJoaca creată într-un concept fresh de colegele din departamentul de Digital Strategy al agenției, Ioana Mănescu, Georgiana Pană și Dana Vîrtopeanu, pornește de la un insight ancorat în rândul tinerilor din generația Z care sunt interesați atât de o viață plină de distracție, cât și de un stil de viață sănătos. Am observat că generația Z este mult mai interesată să încorporeze opțiuni sănătoase de snack în stilul lor de viață, de aceea ne-a plăcut ideea de a găsi un mod creativ de a pune în campaniile de digital mesajul și limbajul potrivit.” a declarat Raluca Radu, CEO & Founder MTH Digital.
Campania #FranuideJoaca marca MTH Digital aduce spiritul ludic în viața de zi cu zi a tinerilor și a celor care își doresc un moment de relaxare savuros și sănătos. #Franaticii au avut șansa de a participa la un concurs pe rețelele de socializare unde tinerii creativi au arătat modul în care merită să ai grijă de Franui, pentru că bomboanele Franui sunt atât de bune, încât e firesc să primească toată atenția.
Franui, zmeura delicioasă învelită în două tipuri de ciocolată, este produsul unei afaceri de familie pornite în Patagonia, Argentina, în 1948. Creat în 2013 de Diego Fenoglio, Franui este rezultatul calității, inovației și dezvoltării unui desert congelat unic. Brandul a cunoscut o extindere rapidă în America Latină, iar în 2020 a început să fie produs în fabrica proprie din Valencia, Spania, pentru a se extinde ulterior la nivel global.
MTH Digital este o agenție de marketing online full-service specializată pe e-commerce și lead generation. Echipa MTH Digital numără peste 30 de specialiști de marketing online și digital graphic design care funcționează împreună ca o echipă de marketing digital externalizată pentru business-uri e-commerce și business-uri care au ca focus atragerea de leaduri sau rezultate măsurabile prin promovarea online.