GRF+ și The GOOD Company semnează un parteneriat strategic în care aduc împreună expertiză specializată în comunicare corporate, de brand și media planning.
Cele două agenții își propun să dezvolte proiecte de conținut într-o abordare integrată și agilă, cu accent pe creșterea performanței măsurabile și dezvoltarea de platforme solide de management al reputației.
Fiecare agenție își va păstra autonomia în gestionarea portofoliului de clienți și în deciziile de management.
„În cei 26 de ani de activitate pe piața de MarCom, GRF+ a avut o constantă în istoricul de dezvoltare: o cultură colaborativă a performanței, atât în interiorul agenției, cât și în exteriorul ei. Căutăm cei mai buni parteneri pentru a dezvolta împreună soluții care cresc relevanța brandurilor, pentru business, dar și pentru societate. Am ales parteneriatul cu The GOOD Company pentru că apreciem agilitatea și modul în care urmăresc performanța cu soluții personalizate în media planning, dar și în consultanță de marketing și comunicare corporate.” a spus Irina Ciocan-Stănescu, CEO GRF+.
„De mult timp apreciem construcția axată pe co-design și parteneriat a GRF+, un parcurs care demonstrează puterea acțiunilor comune. Am apreciat ambiția de a susține relevanța brandurilor în societate și considerăm că, prin acest parteneriat, putem adresa mult mai bine creșterea complexității în nevoile clienților și plus valoarea dată de shared knowledge și experiența extinsă de lucru. Sperăm ca acest parteneriat să aducă beneficii pe termen lung în cadrul echipei, dar și a clientilor pe care îi vom gestiona.” a declarat Delia Mărgărit, Managing Partner The GOOD Company.
Afiliat exclusiv pentru România al rețelei globale Ketchum din 2012, GRF+ este agenția de consultanță pentru branduri și businessuri relevante în societate ce își propune să dezvolte un produs de comunicare integrat, cu o echipă multidisciplinară, axată pe crearea de conținut relevant. Cu o istorie de 26 de ani pe piața din România și peste 80 de consultanți, GRF+ a primit zeci de distincții la competițiile de profil internaționale și a fost numită de patru ori Agenția Anului la Gala Romanian PR Award. Portofoliul agenției include servicii de relații publice, strategie și servicii de creație, CSR și sustenabilitate, comunicare de criză, influencer marketing, evenimente, sports marketing. GRF+ crede în puterea brandurilor de a contura o societate mai bună, așa că în fiecare zi și cu fiecare proiect co-creează pentru impact maxim în business și în societate.
Din 2014, The GOOD Company gestionează proiecte de marketing și comunicare sub o abordare integrată, cu focus pe gandire strategică și rezultate măsurabile. Sub deviza „GOOD things come in pairs”, The GOOD Company a dezvoltat competențe în mod egal relevante de planificare și implementare 360 de grade cross-industry, poziționându-se ca un partener strategic pentru îndeplinirea obiectivelor de marcom ale clientilor din multiple industrii: tech, auto, construcții, FMCG, health, fashion. Serviciile oferite de The GOOD Company sunt axate pe strategie în marketing și comunicare, relații publice, creație, CSR, influencer marketing, social media, dar și servicii de performance în mediul digital, prin divizia Point Primus.