Notino, lider în industria de beauty și wellness din Europa, anunță colaborarea cu Theo Rose ca prim ambasador al brandului în România. Ca parte integrată din strategia de comunicare propusă de Confident Agency, asocierea pe termen lung cu Theo Rose consolidează poziția Notino ca partener de încredere în industria beauty pentru toți clienții din România. În același timp, Notino promovează noua promisiunea de brand - Today is Yours. Feel Good, aceea de a îmbunătăți și a redefini experiența de e-shopping atât în aplicație, cât și în magazinul online, prin intermediul unor noi tehnologii inovatoare.
Theo Rose, cunoscuta cântăreață, prezentatoare TV, actriță, mamă și creatoare de conținut cu o prezență de impact în social media, este o inspirație pentru diferite generații, începând de la Gen Z, la mileniali și Gen X. Cu versatilitatea și autenticitatea ei specifice, Theo Rose își va uni forțele cu Notino pentru a încuraja atât clienții brandului și propriii fani să se simtă bine cu ei înșiși și să exploreze diferite stiluri de beauty. Alături de Theo Rose, Notino își mai propune să aducă aproape de utilizatori tehnologiile încorporate de brand.
„Prin această campanie, dorim să arătăm că Notino nu este un eshop clasic, ci o sursă de inspirație în materie de frumusețe și wellbeing, unde cumpărăturile devin o experiență unică. Aplicația noastră oferă diferite programe precum analiza pielii sau alegerea nuanțelor de machiaj potrivit și face procesul de e-shopping mai distractiv. Intern, numim acest procedeu „magia tehnologiei”, un mod plăcut și interactiv care îți aduce sentimentul de „feel good” atunci când îți alegi și îți achiziționezi produsele. Theo Rose a fost o alegere clară pentru rolul de ambasador de brand, ea însăși aducând acest sentiment de “feel good", a declarat Martina Juráňová, Head of Brand Management la Notino.
Noua poziționare Today is Yours. Feel Good. simplifică modul în care clienții navighează lumea online a produselor de beauty, celebrând individualitatea și încurajând clienții să se simtă bine în pielea lor, cu rutinele și preferințele specifice. Notino redefinește experiența cumpărăturilor online cu ajutorul „magiei tehnologiei” care personalizează fiecare customer journey din site sau aplicație.
„Parteneriatul cu un brand care se potrivește stilului meu de viață a fost o alegere perfectă. Cred cu adevărat în Notino și în ceea ce reprezintă brandul. Pentru mine, „Feel Good” înseamnă încredere și bucurie. Este sentimentul de confort pe care îl am atunci când urc pe scenă în fața a mii de fani, când petrec timp alături de cei dragi sau când dansez liberă. A te simți bine înseamnă să te accepți așa cum ești și să găsești fericirea în lucrurile mărunte. Notino înțelege acest lucru perfect - este locul unde găsesc tot ce am nevoie pentru a mă simți extraordinar atât pe interior, cât și la exterior. Apreciez angajamentul lor față de calitate și diversitatea produselor", a declarat Theo Rose.
În calitate de ambasador Notino în România, Theo Rose va juca un rol esențial în viitoarele campanii ale brandului, prezentând cele mai noi produse și tendințe disponibile pe platforma retailerului. Clienții Notino și fanii artistei vor putea descoperi aplicații software, tutoriale, recenzii de produse incluse în rutina sa de beauty, inclusiv campanii pe social media, OOH, proiecte media de lifestyle și reclame TV.
NOTINO, cel mai mare retailer online de produse de beauty & wellness din Europa, este lider al pieței de aproape 20 de ani. Compania a reușit să se impună într-un peisaj marcat de expansiunea accelerată a comerțului digital și să aducă mai aproape de milioane de oameni din întreaga Europa produsele de beauty și wellness, de două decenii.
Povestea NOTINO a început în Republica Cehă în anul 2004 și, de atunci, compania s-a dezvoltat constant devenind o prezență puternică în sectorul de beauty și retail online.
Misiunea companiei este clară - să aducă cele mai renumite branduri aproape de clienții din Europa. În prezent, NOTINO oferă o gamă extinsă de aproximativ 100.000 de produse, de la peste 2700 de branduri la prețuri accesibile. Succesul NOTINO nu se limitează doar la prezența sa online în 27 de țări, compania deține și un portofoliu de 26 de magazine fizice, poziționate strategic în 7 țări.
Cea mai recentă realizare a Notino este includerea sa în „TOP 500 Cross-Border Retail Europe”, cu un loc în primele zece poziții. Strategia de extindere a companiei este confirmată și de cele trei centre logistice și depozite din România, Republica Cehă și cea mai recentă achiziție din Italia. Prin această poziționare, Notino reușește să asigure livrări mai rapide către clienții din Europa, răspunzând cererilor tot mai mari.