Mullen este noua agenție integrată de marketing și comunicare pentru Romstal, lider în domeniul instalațiilor pe piața din România și furnizor de soluții complete, atât pentru construcții rezidențiale, cât și pentru proiecte extinse din sectorul comercial.
Colaborarea a început în urma pitch-ului organizat de Romstal, cu obiectiv dublu: dezvoltarea campaniei aniversare de imagine și conturarea campaniei de brand awareness pentru gama de aere condiționate inteligente Romstal Ecovent.
„Colaborarea cu Mullen este un salt strategic care ne redefinește abordarea în comunicare în acest an aniversar. Au înțeles exact ce înseamnă Romstal și ce vrem să transmitem pe piață. Acest parteneriat nu este doar despre a face zgomot pe o piață aglomerată, ci despre a crea o rezonanță autentică și durabilă cu clienții noștri, în timp ce sărbătorim un capitol important al existenței Romstal”, a spus Giovanni Perini, Director Marketing, Romstal.
„Am intrat în acest pitch cu un arsenal de soluții creative bazate pe analiza datelor și a unor insights relevante și suntem foarte fericiți să începem acest parteneriat. Alături de dream-team Romstal, am dat startul unei colaborări în care ne-am propus să construim nu doar campanii, ci mai degrabă povestea unui brand care își pune amprenta asupra viitorului. Iar asta este exact ceea ce ne entuziasmează”, a spus Anca Duță, Account Director, Mullen.
Anul acesta, Romstal sărbătorește 30 de ani de activitate, timp în care s-a dezvoltat continuu și a câștigat recunoaștere pentru calitatea și fiabilitatea produselor și serviciilor comercializate. Campania aniversară va sumariza viziunea, misiunea și valorile Romstal, la baza cărora se află dedicarea brandului față de sustenabilitate și grija pentru mediu.
Pentru această vară, Romstal și Mullen au în plan și lansarea unei campanii de brand awareness pentru Romstal Ecovent, gama de aere condiționate inteligente. Noile dispozitive dispun de ultimele tehnologii, sunt echipate să economisească consumul de energie și sunt proiectate pentru a se integra armonios în orice design interior.
Toate aceste inițiative promovează angajamentul pe care Romstal și l-a asumat, acela de a oferi soluții care contribuie la crearea unui mediu mai echilibrat, valorificat sustenabil.
Echipele implicate:
Romstal: Giovanni Perini (Director Marketing); Amalia Milea (Manager Comunicare & Corporate Branding); Daniela Taune (Brand Manager Privat Label); Iulian Baba (Project Manager); Alina Cazacu (Project Manager, Digital Kitchen); Luisa Cirnu (Project Manager, Digital Kitchen).
Mullen: Vladi Păunescu (Group Creative Director); Andreea Golban (Head of Copy); Bianca Dragu (Senior Art Director); Alexandru Ranete (Graphic Designer), Anca Duță (Account Director); Silviu Clinciu (Senior Account Manager), Anca Iuhas (Head of Strategy)
Digital Kitchen este agenția colaboratoare Romstal, care oferă suport prin servicii de project management.
De 31 de ani în România, Mullen este o agenție integrată de marketing și comunicare, ce își propune să își păstreze mentalitatea de creativitate antreprenorială și spiritul dinamic. Agenția se poziționează ca challenger al modului de operare tradițional în procesul de creație și adoptă un model de lucru bazat pe integrare și perspectivă holistică asupra comunicării.
Produsul creativ semnat Mullen este gândit mai degrabă ca o soluție de business și nu doar de comunicare în parteneriatul cu clienții, prin gândire creativă, inovație media și un customer journey care diferențiază brandul clienților noștri în peisajul intens competițional.
Mullen România face parte din rețeaua internațională MullenLowe Global, una dintre cele mai mari rețele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agenții în America, EMEA si APAC, unul dintre holdingurile Interpublic Group of Companies. În România, agenția face parte din Lowe Group, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piață.
În cei 30 de ani de activitate, Romstal și-a câștigat și consolidat poziția de lider în domeniul instalațiilor pe piața din România. Recunoscut pentru calitate și fiabilitate, Romstal este furnizorul de soluții complete, atât pentru construcții rezidențiale, cât și pentru proiecte extinse din sectorul comercial.
Misiunea Romstal este de a fi principalul partener de încredere al instalatorilor, furnizându-le produse care reduc consumul de energie, apă și emisiile de gaze cu efect de seră. Pe lângă soluțiile eficiente și calitative pe care le furnizează, compania acordă o atenție deosebită și strategiilor de durabilitate, întrucât o creștere sustenabilă poate fi realizată doar prin amplificarea impactului pozitiv în comunitate și prin minimizarea celui negativ asupra mediului înconjurător. Grija pentru oameni și mediu continuă să fie una dintre cele mai importante valori ale companiei.
Romstal se identifică cu o gamă complexă de servicii și produse comercializate, incluzând echipamente de încălzire, panouri solare, instalații sanitare și electrice, soluții de ventilație și aer condiționat, precum și servicii de proiectare, consultanță și mentenanță.
Astăzi, Romstal înseamnă peste 70 de filiale la nivelul României, prezență în alte 4 țări din SE Europei, 1200 de angajați doar în România și peste 13 000 articole în stoc.
Iar planurile de dezvoltare ale companiei nu se opresc aici. Pe langă extinderea pe noi piețe în Europa, Romstal își propune lansarea portofoliului de branduri proprii, soluțiile integrate de apă și energie fiind principala preocupare a companiei pentru viitor.