În prag de alegeri locale, Trenta Pizza îi ajută pe oameni să exerseze votatul într-o campanie cu miză pe 4 ani: care va fi următorul sortiment de pizza din meniu? Candidații sunt, în cazul acesta, cinci sortimente de pizza, ale căror asemănări cu personaje din viața reală (nu) sunt doar întâmplătoare. Și exact ca în cazul alegerilor care bat la ușă, cel mai votat sortiment de pizza dintre cele cinci va deveni parte din meniul permanent Trenta Pizza pentru următorii patru ani.
Pe cei care s-au săturat să aleagă răul cel mai mic, alegerile la Pizzeria Locală îi invită să aleagă bunul cel mai bun dintre următoarele sortimente, direct pe site-ul Trenta:
- Pizza Gabriela Fior di Latte
Alege o pizza cu blat de Ilfov. Ingredientele atent selectate vin doar de la producători care poartă ie.
- Pizza Nicușor Parmezan
Alege pizza preferată a chiriașului. Ingredientele aranjate conform planului urbanistic local îți rezolvă cu succes ecuația dintre foame și poftă.
- Pizza Popescu Pepperoni
Alege o pizza care te corupe să o mănânci. Combinația de ingrediente poate pica greu, așa că este recomandat ca această pizza să fie mâncată cu încă 46 de rude.
- Pizza Sebastian Burduf Nduja
Alege o pizza care îți va da energie. Cârnații suculenți și proaspeți sunt maturați doar în diplome de la universități de renume din USA.
Campania e o reflectare a modului în care realitatea se vede prin filtrul noii poziționări Trenta: Pizza che ride.
Deși candidații Trenta sunt personaje fictive amuzante, invitația la vot este una cât se poate de reală, materialele din campanie fiind un reminder serios al efectului votului: ai grijă ce alegi, pentru că asta s-ar putea să fii nevoit să „mănânci” timp de 4 ani.
Credits:
Echipă agenție Supersomething:
Dobrin Daniel – super creativ
Mihai Gheorghe – super creativ
Echipă client (Trenta Pizza):
Andrei Bartesch – Marketing Director
Ioana Dragan – Brand Manager