Global Records lansează The Drop: divizia de proiecte speciale pentru artiști și branduri

Global Records lansează The Drop: divizia de proiecte speciale pentru artiști și branduri

Global Records, unul dintre cele mai cunoscute label-uri independente din Europa, lansează The Drop – o nouă divizie concentrată pe proiecte speciale de comunicare.

Noul departament îmbină know-how-ul și capabilitățile unei agenții de advertising, cu accesul imediat la unii dintre cei cunoscuți artiști, influenceri și creatori de conținut din România. Sub umbrela Global Records, The Drop definește o divizie cu focus pe content care construiește pe ADN-ul și capabilitățile talentelor din portofoliu, intersectându-le cu platformele de comunicare ale companiilor și brandurilor din România. De la brand strategy și creative advertising, la music storytelling și concert / festival experientials, The Drop pune experiența de brand pe primul loc, prin ochii și personalitățile unora dintre cei mai urmăriți, iubiți și relevanți artiști și influenceri din România de la ora actuală.

Divizia The Drop este condusă de Flavia Ionescu din poziția de Head of Business, care deține cu o experiență de peste 17 ani în industria de advertising, coordonând atât campanii pentru clienți locali, precum și regionali sau globali. 

“Pentru mine, The Drop este un proiect pe cât de ambițios, pe atât de utopic. E o combinație de multă pasiune pentru ambele domenii (muzică și advertising), dar și mult drive să facem lucrurile să se întâmple, gândindu-ne la proiecte care pot aduce schimbări reale prin intermediul celor mai iubite nume din industria muzicală și a brandurilor; care, până la urmă, au cea mai mare putere să schimbe comportamente, gânduri, obiceiuri și așa mai departe.

Artiștii sunt colegii noștri, facem echipă cu ei când ne gândim la idei, sunt implicați în proces, au input valoros pe fiecare prezentare – și asta aduce autenticitatea pe care nu poți să o cumperi cu bani. Am încercat să plecăm de la gândul că we are human first: vrem să înțelegem în primul rând omul și apoi artistul. Și să generăm proiecte care reflectă exact asta. Autenticitatea este unul dintre lucrurile în care eu cred foarte mult și îmi doresc să se simtă asta în fiecare proiect generat de The Drop”, a declarat Flavia Ionescu, Head of Business, The Drop.

Cu acces la un call away de un pool de peste 70 de artiști din portofoliul Global Records – de la talente iconice precum INNA, Irina Rimes, Carla’s Dreams, The Motans și Antonia, la trending artists cum ar fi Andrei Ursu, Erika Isac, Adi Istrate, Rareș Mariș, Eva Timush, Holy Molly, dar și up & commers ca Blind Date și Mixed Feelings – The Drop livrează ca un one stop creative & implementation shop: de la campanii integrate celebrity driven pornite din nevoi punctuale de business, la proiecte speciale disruptive pentru artiștii din portofoliu, integrate organic în platformele de comunicare ale brandurilor.

“Suntem într-o postură destul de privilegiată a creativității și branded entertainment-ului, în care nu există concept prea curajos căruia îi lipsește numele perfect, idee de content / format care nu poate atinge cea mai bună formă sau execuție prea ambițioasă pentru că #motive. Lucrăm cot la cot cu artiștii și ne ghidăm unii pe alții, fiecare pe domeniul lui de expertiză, să facem mai relevant, mai vizibil, mai bine. Iar echipa care a pornit proiectul The Drop vine cu o experiență mai rară de culture & street smart x advertising & marketing understanding care mă face să zic că abia aștept să vedeți următoarele dropuri,” a spus Mihai Țițirig, Creative Director, The Drop.

Unul dintre primele proiecte lansate de The Drop a ieșit LIVE săptămâna trecută: platforma gethomesafe.ro, un serviciu gratuit dedicat siguranței femeilor, printr-un parteneriat Erika Isac și SSG Security.

Business-ul de advertising s-a dezvoltat foarte mult în ultimii ani atât pentru artiști, cât și pentru content creatori. The Drop este un pas normal către o piață care se profesionalizează, rezolvând o nevoie reală a partenerilor noștri. Creația și proiectele speciale vor face diferența în acest tip de marketing și orice brand care își dorește o integrare naturală va alege să construiască o linie de comunicare atractivă pentru public indiferent de artiștii cu care comunica.”, Claudiu Ilioiu, Head of Global Talent United.

Printre proiectele Global Records care au cimentat nevoia unui departament de proiecte speciale regăsim atât formate multi-season, cât și documentare sau proiecte de gaming:

Echipa The Drop:
Flavia Ionescu – Head of Business
Andra Constantinescu – Account Manager
Mihai Țițirig – Creative Director
Diana Mitrică – Senior Copywriter
Victor Firan – Senior Art Director

Global Records este una dintre cele mai mari case de discuri independente din Europa Centrală și de Est, reprezentând unii dintre cei mai importanți artiști din industria muzicală precum INNA, Minelli, Carla’s Dreams, Irina Rimes, The Motans, Antonia, Alina Eremia și mulți alții. Anual, cele peste 250 de piese lansate de casa de discuri ajung în topurile de specialitate din țări precum România, Rusia, Polonia, Turcia, Bulgaria, Ucraina, Lituania și Franța, generând peste 11 miliarde de accesări pe toate platformele de streaming. Cu un portofoliu ce include peste 40 de artiști, 50 de autori și peste 150 de creatori de conținut, este unul dintre cei mai importanți jucători din industria de entertainment. Global Records a creat și produs talent show-ul One True Singer, concept ce a fost lansat în aprilie 2022, alături de HBO Max, bucurându-se de succes încă de la primele episoade.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related