Ciprian Anton, Sponsoring & Events Manager Bergenbier S.A.: Un eveniment reușit este mai mult decât o întâlnire între brand-uri și oameni

Ciprian Anton, Sponsoring & Events Manager Bergenbier S.A.: Un eveniment reușit este mai mult decât o întâlnire între brand-uri și oameni

Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, se pregătește de un 2024 plin de evenimente. Ciprian Anton, noul Sponsoring & Events Manager, este persoana care coordonează activările brand-urilor din portofoliu la cele mai importante festivaluri din acest an. Cu o experiență de peste 20 de ani în cadrul companiei, în domenii precum vânzări, producție și trade marketing, Ciprian își propune să creeze evenimente care nu doar să promoveze mărcile, dar să ofere participanților experiențe unice și autentice.

“Un eveniment reușit este mai mult decât o simplă întâlnire între oameni și brand sau o serie de activări cu premii. Atunci când gândim un eveniment, când participăm cu mărcile Bergenbier S.A. la un festival, noi pornim de la o poveste care ulterior prinde viață și construiește conexiuni autentice cu publicul. Reușita unui eveniment ține, bineînțeles, de rezultate măsurabile, dar și de feedback-ul pe care îl primim de la participanți. Este foarte important pentru noi să înțelegem nevoile consumatorilor, trendurile din piață și să construim în jurul lor", a declarat Ciprian Anton.

Cultura Bergenbier S.A. este integrată profund în fiecare eveniment sau parteneriat pe care îl dezvoltă. Compania se ghidează după valori clare, precum angajamentul față de oameni, inovația și responsabilitatea socială. La festivaluri precum Summer Well și Nostalgia, activările Beck’s au vizat și sustenabilitatea, invitând participanții să recicleze pentru a câștiga premii. Astfel, au reușit să recicleze 45 de kilograme de aluminiu la Nostalgia și 80 de kilograme de carton la Summer Well.

,,Într-o lume în continuă schimbare, parteneriatele de brand devin din ce în ce mai importante în contextul industriei evenimentelor. Este vorba nu doar despre colaborare, ci și despre crearea de sinergii și experiențe unice care să surprindă și să încânte publicul. La Bergenbier S.A., suntem dedicați să construim parteneriate strategice care să aducă valoare adăugată atât pentru noi, cât și pentru partenerii noștri. Cu fiecare nouă inițiativă, căutăm să ne consolidăm poziția în domeniul experiențelor de brand, să inovăm și să inspirăm, și să demonstrăm că suntem o comunitate și că scriem o poveste care se desfășoară în fața ochilor noștri.” a adăugat Ciprian Anton.

Pentru anul 2024, Bergenbier S.A. pregătește o serie de activări captivante și interactive pentru toate brandurile din portofoliu. Beck’s va aduce energie vibrantă la festivaluri de top precum Nostalgia, Neversea și Summer Well, oferind experiențe autentice pentru iubitorii de muzică. Staropramen va fi prezent la evenimente de tip street food, găsind echilibrul perfect dintre mâncare bună și bere rece, în timp ce Stella Artois va oferi experiențe premium. Corona va da volumul distracției la maxim pe malul mării, iar Bergenbier, prin parteneriatul cu Echipa Națională a României, va oferi fanilor experiențe memorabile.

Parte a grupului Molson Coors Beverages Company Central & Eastern Europe, compania Bergenbier S.A. a fost fondată în 1994, iar cea mai importantă marcă din portofoliul său, Bergenbier, a fost lansată un an mai târziu. Astăzi, Bergenbier S.A. este în top trei companii producătoare de bere din România, având o fabrică modernă la Ploieşti şi o reţea performantă de distribuţie naţională. Bergenbier S.A. acordă o atenție sporită impactului pe care îl are în comunitate și asupra mediului. Portofoliul companiei cuprinde mărci care acoperă toate segmentele pieţei. Pe lângă berile produse la Ploiești – Bergenbier, Caraiman, Fresh, Staropramen, Staropramen Unfiltered, Stella Artois, Beck’s, Noroc, Löwenbräu – compania importă și distribuie în exclusivitate specialitățile pragheze Staropramen Dark, berile de abație belgiene Leffe și Hoegaarden, berea americană Miller Genuine Draft, cea mai iubită bere mexicană, Corona, precum și berea albă germană nefiltrată Frazinskaner. De asemenea, compania are din 2023 în portofoliu și variantele 0.0% alcool pentru Stella Artois și Staropramen.

De peste două secole, Molson Coors fabrică băuturi care aduc oamenii împreună pentru a se bucura de toate momentele vieții. De la Coors Light, Miller Lite, Molson Canadian, Carling și Staropramen la Coors Banquet, Blue Moon Belgian White, Saint Archer Gold, Leinenkugel’s Summer Shandy, Creemore Springs și multe altele, Molson Coors produce unele dintre cele mai îndrăgite și emblematice mărci de bere realizate vreodată. În timp ce istoria companiei este înrădăcinată în bere, Molson Coors oferă un portofoliu modern care se extinde dincolo de industria berii cu cocktail-uri carbonatate, cafea, vin, kombucha, cidru și multe altele. Molson Coors Beverage Company este o companie cotată la bursă, care operează prin Molson Coors America de Nord și Molson Coors Europe și este tranzacționată la New York și la bursa canadiană (TAP). Angajamentul companiei de a ridica standardele industriei și de a lăsa o amprentă pozitivă asupra angajaților, consumatorilor, comunităților și mediului se reflectă în Our Beer Print și în obiectivele de sustenabilitate 2025. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Pozitii

Sectiune



Branded


Related