v8 a preluat comunicarea pe paginile de Social Media League of Legends în România

v8 a preluat comunicarea pe paginile de Social Media League of Legends în România

Desemnată agenția anului 2023 la Gaming Video Awards, v8 continuă ascensiunea în lumea comunicării cu și pentru brandurile de gaming. Începând cu jumătatea anului 2023, agenția v8 a preluat comunicarea pe canalele de Social Media ale jocului League of Legends din România.

Cu un background în gaming recunoscut la nivel local, echipa v8 și-a început activitatea pe paginile de social League of Legends din România prin creionarea unei strategii de conținut adaptate contextului local, alături de echipa Riot Games. 

„Nu știu dacă sunt doar eu, dar cred că un client de gaming este the dream pentru oricine activează în digital acum – work-ul în social gaming este diferit față de alte industrii: comunitățile sunt foarte loiale și mult mai vocale, așteptările lor de la content sunt mult mai ridicate, iar asta ne provoacă și pe noi să fim mai curajoși și să experimentăm . Odată cu preluarea contului League of Legends România am construit o strategie community-centered care se reflectă pe canalele de social: o bună parte din conținutul postat este realizat în urma interacțiunii active dintre brand și gamerii din comunitate. It’s fun and we love it!”, Camelia Ioana Cucu, Head of Digital Strategy.

De la preluarea contului și până acum, rezultatele nu au întârziat să apară – atât contul de Instagram, cât și cel de Facebook au înregistrat creșteri în metrici month-by-month, iar brandul global a reușit să își stabilizeze pozitionarea locală în comunitatea de jucători de League of Legends în România printr-o abordare hyper-local.

“Obiectivul nostru este să le oferim gamerilor League of Legends din România content educativ, informativ dar cel mai important entertaining. Suntem încântați să lucrăm îndeaproape cu echipa de Social Media Riot din Berlin (Hello, Marta and Szymon) și cu Brand Managerul, Andreea Ivănescu. Provocarea? Zi de zi ne întrebăm: cum îi facem pe jucători să se distreze? Răspunsul vine rapid - cu postări de Real Time Marketing și meme-uri cu contexte super localizate. Credem că de aici vine succesul!”, Andreea Siran, Group Creative.

v8 este responsabilă și cu promovarea evenimentelor League of Legends pe paginile de Social Media din România și s-a ocupat de comunicarea pe paginile locale a evenimentelor: Worlds 2023, LEC 2024, Heroes of Cosplay, dar și a evenimentelor locale precum Showmatch-ul League of Legends de la Bucharest Gaming Week.

De Crăciun au lansat campania locală LoL Fest, o săptămână întreagă cu provocări, premii și surprize, în care comunitatea League of Legends a avut ocazia să își arate talentul de decorat Salata de Boeuf cu elemente din universul jocului. La final, au fost și colindați.

În perioada următoare, v8 va continua să dezvolte paginile de Social Media League of Legends România și va continua să livreze comunității toate informațiile de care are nevoie într-un format fun și accesibil.

Ne vedem pe Rift! Sau în social media.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related