Caroda anunță colaborarea cu PRO TV și introduce un nou format pentru reclame video pe piața din România

Caroda anunță colaborarea cu PRO TV și introduce un nou format pentru reclame video pe piața din România

Caroda, o companie cehă și lider în soluții inovatoare de publicitate video digitală, anunță cu mândrie colaborarea cu PRO TV - cea mai mare companie media din România, care operează portaluri de știri populare printre care stirileprotv.ro, protv.ro sau sport.ro. Acest parteneriat reprezintă intrarea Caroda pe piața românească și subliniază expansiunea sa continuă în regiune.

Pentru Caroda, PRO TV este primul partener pe piața media din România și împreună vor oferi soluții video inovatoare clienților. Colaborarea aduce un avantaj competitiv domeniilor din portofoliul PRO TV prin tehnologii eficiente și funcții avansate ale formatului de reclame, oferind astfel oportunități noi pentru advertiseri. Pe măsură ce Caroda dezvoltă instrumente specializate pentru monetizarea publicității video, companiile de media pot folosi pe deplin tehnologia și platforma pentru a gestiona independent spațiul publicitar. Echipată cu tehnologia header bidding, platforma este pregătită să execute cereri de oferte pentru o gamă largă de surse de anunțuri, inclusiv vânzările directe.

„Acest parteneriat cu PRO TV marchează un reper important în expansiunea noastră pe piața românească”, a declarat Roman Mura (CEO, Caroda). „Ne angajăm să oferim soluții inovatoare pentru companii de media care îmbunătățesc semnificativ rezultatele veniturilor din publicitate și îmbunătățesc ecosistemul publicității digitale”, a adăugat Roman Mura.

„Prin acest parteneriat am reușit să diversificăm portofoliul de formate video, folosind cele mai noi tehnologii. Clienții noștri vor beneficia astfel de o gamă diversă de publicitate video. În ultimii ani, cererea pentru publicitate video a crescut foarte mult, motiv pentru care suntem în căutare de soluții inovative, care să răspundă nevoilor în continuă schimbare ale clienților noștri”, a spus Roxana Cristolovean, Sales Digital Manager PRO TV.

 

Noul format de reclame multiple

Caroda a introdus, de asemenea, noul său format de reclame pe piața media din România, Multiformat Carousel, conceput pentru a maximiza monetizarea publicității pentru companii de media. Acest format integrează eficient publicitatea video și banner într-un ciclu continuu într-o singură poziție de reclamă, crescând semnificativ gestionarea randamentului pentru companii de media și îmbunătățind experiența utilizatorului. Mai mult, soluția este complet compatibilă cu standardele IAB.

De asemenea, subliniază focalizarea companiei pe realizarea unei gestionări maxime a randamentului pentru fiecare companie de media. Caroda oferă o multitudine de instrumente care pot fi aplicate în publicitatea video digitală pentru companii de media.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related