[SoMe Update] Claudia Bodnar: Dacă nu citești ce îți scrie comunitatea, nu cred că poți înțelege real pentru cine faci social media

[SoMe Update] Claudia Bodnar: Dacă nu citești ce îți scrie comunitatea, nu cred că poți înțelege real pentru cine faci social media

Atenția la tot ce se întâmplă, dar mai ales la comunitatea brandului pe care îl promovezi, este esențială pentru a fi relevant, spune Claudia Bodnar, Social Media Manager la KFC, Pizza Hut & Taco Bell.

Comunitățile online au căpătat o putere mare, mai ales în ultimii ani. Iar cei care nu citesc ce scriu cei care urmăresc brandul, nu pot înțelege cu adevărat cui se adresează, crede Claudia. Atenția la public e cu atât mai importantă cu cât este tot mai greu să rămâi relevant în social media, unde concurezi nu doar cu afaceri similare, ci și cu influenceri, pagini de meme-uri etc.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related