Heineken® și Uber colaborează pentru prima oară la nivel local și lansează Champions Cruise, o nouă opțiune în aplicația de ride-sharing, care transformă seara finalei UEFA Champions League într-o experiență unică pentru fanii adevărați ai fotbalului.
Campania realizată de Tribal Worldwide România face parte din platforma de comunicare ”În cinstea tuturor fanilor adevărați”, prin care Heineken® celebrează fanii adevărați ai fotbalului, cei care nu se încadrează în stereotipurile clasice legate de suporteri.
Uber Champions Cruise este o opțiune exclusivă, gratuită, care va fi disponibilă în aplicația Uber doar în seara finalei UEFA Champions League, cu o oră și jumătate înainte de începerea meciului și până în minutul 30 al partidei. Opțiunea va deveni vizibilă pentru persoanele din București care setează ca destinație un loc din perimetrul a 3 locații prestabilite de vizionare a finalei: Berăria H, TRICKSHOT Promenada și Urban House.
Fanii care aleg Uber Champions Cruise vor fi preluați de acasă de o mașină de lux, personalizată și accesorizată de Heineken®, care îi va duce către una dintre cele 3 locații, într-o atmosferă VIP.
„În cadrul parteneriatului dintre Heineken® și UEFA Champions League de anul acesta, ne-am propus să oferim experiențe unice și memorabile fanilor fotbalului. Prin colaborarea cu Uber, ne dorim să aducem suporterii adevărați mai aproape de magia fotbalului, oferindu-le ocazia de a trăi finala competiției într-o atmosferă VIP. Această campanie nu doar că celebrează pasiunea pentru fotbal, dar reafirmă angajamentul companiei noastre de a le oferi fanilor momente speciale, memorabile”, a declarat Cristina Radu, Marketing Director HEINEKEN România.
”Heineken® și Uber sunt două branduri cunoscute pentru abordarea creativă din campanii și devotamentul lor față de consumatori, așa că acest parteneriat a apărut în mod natural, ca o concluzie firească a campaniei ”În cinstea tuturor fanilor”. Ne-am dorit să le oferim fanilor adevărați ai fotbalului o experiență memorabilă în seara finalei, în care spectacolul să înceapă din momentul în care se urcă în mașină și să dureze până după fluierul final al meciului”, spune Simina Dima, Managing Director Tribal.
Campania va fi promovată în online, în presa sportivă, dar și în comunitățile influencerilor care au decis să se alăture proiectului: Camelia Bălțoi, Răzvan Raț și Ionuț Rusu.
Echipele implicate în campanie
Tribal Worldwide România: Simina Zidaru Dima (Managing Director & Creative Director), Elena Mihai (Account Director), Claudiu Ioniță (Creative), Iulian Tudor (Creative), Denisa Dumitrescu (Web Developer), Doina Craciun (Account Executive).
HEINEKEN România: Mihai Păduraru (Group Brand Manager Premium Brands), Simona Sârbu (Senior Brand Manager Heineken), Simona Bucur (Brand Manager Heineken), Ana Constantinescu (Junior Brand Manager), Cristina Popescu (Procurement).
Uber România: Ioana Holban (Sr Operations & Logistic Manager), Mihaela Tudoran (Operation Coordinator)
Minio Studio: Marius Marin (Head of Reputation)