FameUp anunță implementarea unor soluții bazate pe AI, pentru facilitarea și eficientizarea campaniilor cu micro-influenceri

FameUp anunță implementarea unor soluții bazate pe AI, pentru facilitarea și eficientizarea campaniilor cu micro-influenceri

Platforma de influencer marketing FameUp anunță implementarea unor soluții bazate pe AI pentru eficientizarea brief-urilor, crearea strategiilor de marketing și selectarea micro influencerilor potriviți.

Creșterea vizibilă și susținută a pieței de influencer marketing a determinat FameUp să facă un pas mai departe și să integreze soluții de Inteligență Artificială (AI) în mai multe aspectele platformei.

Având acces la date centralizate de la mii de campanii cu micro-influenceri, soluția AI de la FameUp oferă acum recomandări și sugestii personalizate pentru fiecare campanie, în funcție de obiectivele și publicurile țintă specifice.

„De la crearea strategiilor de marketing și a briefurilor, la selectarea influencerilor și măsurarea rezultatelor, FameUp automatizează întregul proces, reducând semnificativ timpul și resursele necesare pentru implementarea unei campanii”, explică Ionuț Pătrășcoiu, fondatorul FameUp.

Practic, platforma își propune să adreseze acele întrebări la care clienții nu găsesc întotdeauna un răspuns: cine sunt influenceri potriviți pentru o campanie, care este audiența acestora și ce o face relevantă pentru mine, cum se pot amplifica rezultatele unei campanii și cum îmi ating obiectivele.

 

Peste 430.000 de influencerii pe platforma FameUp

Platforma se adresează utilizatorilor de Instagram și TikTok cu peste 500 de urmăritori, care vor să câștige bani din postările online. Din iunie, FameUp anunță că va integra și canalul YouTube. Peste 90 la sută dintre utilizatori sunt nano și micro influenceri. Doar 10 la sută au un număr de followers mai mare de 50.000.

„Valorificăm un trend pe care l-am resimițit de mulți ani, respectiv nevoia brandurilor de a se îndrepta către comunități mici, prin vocile autentice ale micro influencerilor, care generează o rată ridicată de conversie. De exemplu, la o campanie pentru un brand de delivery, unde bugetul a fost împărțit între influenceri mari și 12.000 de micro-influenceri de pe platforma noastră, ROI a fost de 7 ori mai mare folosind banii cu FameUp”, explică fondatorul platformei.

Înscrierea unui influencer în platformă se face după o analiză structurată.

„Avem peste 20 data touchpoints pe care le analizăm atunci când înrolăm un influencer și resurse dedicate care monitorizează în mod activ toată această zonă. Câteva exemple sunt: reach, engagement, regularitatea postărilor sau verificarea autenticității urmăritorilor”, spune Ionuț Pătrășcoiu.

Pentru influenceri, FameUp oferă oportunități noi și interesante de monetizare a conținutului lor și de colaborare cu branduri de top. Având acces la o gamă largă de campanii și briefuri, influencerii pot găsi rapid oportunități care se potrivesc stilului și intereselor lor, în timp ce își construiesc reputația și influența în industrie.

 „Avem peste 430.000 de utilizatori în platformă, nano și micro influenceri, oameni cu un conținut autentic, oameni normali, dar cu un engagement și reach mare, în comunitățile pe care le-au polarizat”, explică Ionuț Pătrășcoiu.

 

Cum ajută platforma brandurile

Pentru agențiile de marketing, serviciul de influencer ads vine cu soluții data-driven și de inteligență artificială, pentru rezultate măsurabile pentru campaniile derulate. FameUp oferă neutralitate și planificare, precum și un proces de implementare ușor, prin folosirea tehnologiei în toate etapele unei campanii: de la identificarea și recrutarea influencerilor, la management de campanie, facturare și plăți.

 „FameUp nu este destinat doar brandurilor mari cu bugete considerabile de marketing, ci este accesibil pentru toată lumea, indiferent de dimensiunea lor”, spune Ionuț Pătrășcoiu.

În momentul de față, în platformă sunt peste 430.000 de nano și micro influenceri, iar prin aplicație s-au rulat peste 500.000 de colaborări între influenceri și branduri ori agenții.

Aplicația FameUp este disponibilă în Google Play și AppStore, având peste 1.000.000 de descărcări de la lansare. Printre brandurile care au derulat campanii de promovare online prin platforma de influencer marketing se numără: Lay’s, Pepsi, dm, Kaufland, Untold, Neversea, Avene și multe alte sute.

În toamna anului trecut platforma FameUp a fost lansată și pe piața din Statele Unite ale Americii, pe lângă Spania, Germania și România.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related