T.O.M Communication și Băneasa Shopping City au lansat în luna martie a acestui an „The Wardrobe Project” – un spațiu al modei, curatoriat de experți și content creatori

T.O.M Communication și Băneasa Shopping City au lansat în luna martie a acestui an „The Wardrobe Project” – un spațiu al modei, curatoriat de experți și content creatori

Agenția de PR & Advertising T.O.M Communication a lasat împreună cu Băneasa Shopping City un concept umbrelă pentru anunțarea noilor colecții - „The Wardrobe Project”. Un proiect nou, lansat în premieră in luna martie a acestui an, ce s-a desfășurat în exclusivitate în incinta centrului comercial din nordul capitalei. Misiunea acestuia a fost aceea de a oferi inspirație, de a susține pasiunea pentru modă, reprezentând o invitație deschisă pentru clienții Băneasa Shopping City la o mai bună cunoaștere și înțelegere a stilului personal vestimentar.

Campania de primăvară-vară a accentuat poziționarea pe sectorul fashion a Băneasa Shopping City și, totodată, a adus în lumina reflectoarelor noile colecții ale magazinelor prezente în centrul comercial. “A experimenta” și „a învăța” au fost termenii cheie care au definit proiectul „The Wardrobe Project”. Clienții au avut ocazia de a participa la întâlniri cu persoane cunoscute din mediul online, care le-au oferit sfaturi bazate pe experiențele acumulate în domeniul modei. Fiecare lider de opinie participant în campanie a avut la dispoziție acest spațiu, într-un interval de timp în care și-a expus propunerile de outfit-uri pentru acest sezon, acestea purtându-le semnătura, expunând totodată într-un mod cu totul inedit și inspirațional, produse din noile colecții.

„Când ești atras de ceva, fie că este vorba despre fashion sau alte arii de interes, cauți mereu noutatea, iar inspirația apare atunci când te aștepți mai puțin. Uneori pasiunea ne influențează stilul vestimentar, alteori acesta poate fi o bază solidă a lucrurilor sau momentelor care ne fac inima să tresară. Ne-am dorit ca anul acesta Băneasa Shopping City să devină un loc în care pasiunile și stilul personal să se întâlnească într-un spațiu special amenajat pentru toți iubitorii de fashion. Prin lansarea proiectului „The Wardrobe Project” și a acțiunilor din cadrul acestuia, clienții au putut să interacționeze cu branduri de fashion din toate magazinele partenere, să învețe despre stil personal și smart shopping, discutând liber si live cu persoanele de la care se inspiră în viața lor de zi cu zi în mediul online.”, Daniela Matei, Senior Communication Manager, Băneasa Shopping City.

„Proiectul acesta a fost gândit ca o provocare în care am făcut un pas în spate și ne-am pus în ipostaza clienților Băneasa Shopping City. Am avut la bază inițiativa și dorința de aduce și în mediul offline, inspirația din online, totodată de a susține emoția unei întalniri face to face, de a face ceva real, palpabil. Pentru ca, în cele din urmă, brick&mortar-ul are beneficiile sale extrem de puternice, implicit mersul fizic la shopping. Astfel a venit ideea de a crea un spațiu special amenajat, care să le ofere oamenilor posibilitatea de a interacționa cu produse din toate magazinele în același loc și totodată, de a primi sfaturi live, de la experți în domeniu, despre modă și stil”, Iulia Ciortan, PR Director, T.O.M. Communication.

Acest proiect a fost mai mult decât o celebrare a noilor colecții de primavara-vara 2024, a fost o invitație deschisă spre a face alegeri conștiente, curajoase și bineînțeles, potrivite, în materie de fashion & lifestyle.

 

Echipele de proiect:

Echipa Băneasa Shopping City:
Daniela Matei – Senior Communication Manager, Băneasa Shopping City
Ștefania Techer – Digital Content Coordinator
Delia Iovănescu - Tenant Coordinator
Anca Păun – Marketing Manager
Denisa Mândreanu - Marketing & Events

Echipa T.O.M Communication
Iulia Ciortan – PR Director
Alexandra Popescu – PR Manager

T.O.M. Communication este o agenție boutique, de PR & Advertising, cu biroul în București, ce oferă servicii complete de marketing și advertising (ATL), PR si consultanță în comunicare, precum managementul reputației, comunicare interna, employer branding, comunicare B2B, relații publice, CSR și influencer marketing. Alături de agenția The Social Nest, formează un grup prin intermediul căruia clienții ambelor entități pot beneficia de campanii 360, campanii în social media, campanii digitale și partea de BTL – activari și evenimente (lansări de branduri, evenimente corporate pentru companii, evenimente pentru angajați, activări de brand).

Centrul comercial Băneasa Shopping City este lider pe piaţa locală de fashion şi entertainment, oferind clienților săi un mix unic de branduri, care poate satisface şi cele mai exigențe dorinţe în materie de shopping, de la cele de renume internaţional, la magazine ale designerilor români, precum și o varietate de restaurante rafinate și cafenele. Centrul comercial acomodează de asemenea o zonă impresionantă pentru divertisment, Cineplexx Băneasa. Toate aceste caracteristici sunt menite să asigure confortul clienților şi transformă Băneasa Shopping City în destinația exclusivistă de shopping, relaxare și entertainment a României.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related