June și Waterdrop: parteneriatul pentru promovarea stilului de viață echilibrat și sustenabil continuă pentru al treilea an consecutiv

June și Waterdrop: parteneriatul pentru promovarea stilului de viață echilibrat și sustenabil continuă pentru al treilea an consecutiv
Katerina Navratilova, CEO Waterdrop CEE / Iuliana Floricică, Co-CEO și fondator June Communications

June Communications, companie antreprenorială românească din industria relațiilor publice, anunță extinderea parteneriatului cu producătorul austriac de Microdrinks și recipiente 100% sustenabile, Waterdrop, pentru al treilea an consecutiv. Prin această colaborare, June Communications își reafirmă poziția de partener strategic de PR al companiilor care întrevăd și contribuie la construirea unui viitor sustenabil și care doresc să se extindă în noi regiuni din piețe emergente. Waterdrop, prin viziunea sa inovatoare și angajamentul pentru protejarea mediului înconjurător și totodată promovarea unui stil de viață sănătos prin consumul de apă, se numără printre companiile care aduc schimbări pozitive la nivel de societate.

„Continuarea acestui parteneriat vine ca un pas natural în consolidarea eforturilor noastre de a crește vizibilitatea brandului Waterdrop într-un mediu concurențial din ce în ce mai intens al industriei Food & Beverages. Valorile promovate de Waterdrop, precum sustenabilitatea și inovația, se aliniază perfect cu viziunea June. Suntem mândri să colaborăm cu o companie care pune accent pe protejarea mediului înconjurător și promovarea unui stil de viață sănătos, iar angajamentul nostru față de aceste valori este la fel de puternic. Ne bucurăm să avem această colaborare de succes cu Waterdrop pentru al treilea an consecutiv. Împreună, ne-am angajat să promovăm inovația, sustenabilitatea și sănătatea, iar acum suntem nerăbdători să continuăm să aducem rezultatele remarcabile și produsele inovative în atenția publicului larg”,  declară Iuliana Floricică, Co-CEO și fondator al June Communications.

Waterdrop este un producător inovator de cuburi pentru aromatizarea apei și recipiente sustenabile, cu o misiune clară de a aduce schimbări pozitive în industria băuturilor și de a promova un stil de viață sănătos și sustenabil.

Katerina Navratilova, CEO Waterdrop CEE, a adăugat: „Parteneriatul nostru cu June Communications a fost esențial încă din primele luni de activitate pe piața din România pentru creșterea notorietății brandului și consolidarea poziției pe piața locală. Scopul nostru este să încurajăm cât mai multe persoane să includă în dieta lor zilnică produse fără zahăr adăugat sau arome și coloranți artificiali, optând pentru produse obținute din extracte naturale și ambalate în materiale sustenabile și reciclabile, reducând concomitent utilizarea plasticului și implicit impactul nociv asupra mediului. Apreciem eforturile dedicate ale echipei June de a transmite publicului larg misiunea noastră, adaptată la contextul local și nevoile consumatorilor români, și suntem entuziasmați să vedem ce ne rezervă viitorul prin prisma acestei colaborări de lungă durată".

Extinderea parteneriatului vine ca urmare a rezultatelor excelente obținute în primii doi ani în ceea ce privește conștientizarea și recunoașterea brandului Waterdrop pe piața românească. Cu o echipă dedicată, perseverentă, și o colaborare strânsă, având peste 65 de materiale redactate de-a lungul celor 3 ani, June și Waterdrop sunt determinați să continue să construiască împreună un viitor mai sustenabil și sănătos pentru toți consumatorii.

Waterdrop este un brand fondat în 2016 de Martin Donald Murray and Henry Murray, având misiunea să încurajeze oamenii de pretutindeni să consume mai multă apă pentru o viață mai sănătoasă, longevivă și sustenabilă. În 2022, Waterdrop a primit recunoașterea Financial Times ca fiind compania cu cea mai rapidă creștere din sectorul Food and Beverage din Europa. Prezent la nivel mondial pe 18 piețe, 14 piețe din Europa (Germania, Austria, UK, Franța, Italia, Olanda, Spania, Cehia, Slovacia, Polonia, România, Serbia, Macedonia, Bosnia și Herțegovina), Australia, Singapore, Japonia, Brazilia și SUA, Waterdrop deservește peste 1 milion de clienți la nivel global.

June este un brand românesc antreprenorial activ în industria de PR din 2018, având misiunea să cultive drumul înainte al companiilor aflate la intersecția industriilor finanțe, tehnologie și mediu, spre a intra și a-și consolida poziția în regiuni emergente. Compania a oferit servicii de PR și conexe atât pe piața din RO, cât și pe piețele din Europa Centrală și de Est și Europa de Vest sau US Austin, Texas, pentru peste 40 de starup-uri și scaleup-uri precum Instant Factoring, Mogo, Tarfin, Omnicredit, Oveit, Agreena, Amdaris, Volt, Ocean Credit, Smart Fintech, Linnify, SanoPass, Resume.io, Inventikus Cluster, Filbo, Finlight etc, fondul de investiții românesc Fortech Investments sau companii corporate precum Signal Iduna, AON, Agra Asigurări, Expense Reduction Analysts, Bozankaya, EuroLife FFH, APS, Stera Chemicals, Wabag și Otto Broker.

June Communications este partenerul de PR al companiilor din industriile care intersectează tehnologia, finanțele și natura, pe care le consideră industriile viitorului, pentru a cultiva drumul înainte și a le susține în extinderea către noi teritorii. June oferă o paletă largă de servicii din sfera PR-ului, de la planificare strategică până la implementare, fiind capabilă să sprijine livrarea planului de business al companiilor la început de drum, dar și să înțeleagă nevoile business-urilor stabile, furnizându-le soluții inovatoare și personalizate prin care să obțină rezultatele așteptate.

Compania Waterdrop se angajează să manipuleze cu atenție materia primă de bază, apa, și să contribuie la protejarea mediului înconjurător. Prin soluțiile oferite, se salvează până la 98% din ambalaje și CO2, protejând resursele planetei. Waterdrop® înseamnă funcționalitate și design la cele mai înalte standarde de calitate și estetică. Datorită calității ingredientelor și designului unic al produselor, Waterdrop este mai aproape de comunitatea sa în viața de zi cu zi, contribuind în mod activ la promovarea unui stil de viață echilibrat.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Sectiune



Branded


Related