În perioada 19-21 aprilie, a avut loc unul dintre cele mai efervescente festivaluri din sud-estul Europei, Comic Con. La activitățile interactive au participat atât personaje fantastice în costume colorate, cât și actori renumiți de la Hollywood. Pentru câteva zile, Romexpo a devenit gazda unei lumi de poveste.
Bioderma, unul dintre partenerii principali ai evenimentului, împreună cu agenția RedSem, au adus în atenția vizitatorilor importanța utilizării produselor de îngrijire a pielii adaptate nevoilor specifice.
„Prin participarea Bioderma la Comic Con am dorit să arătăm că frumusețea și îngrijirea pielii pot merge mână în mână cu cultura pop, asemenea apei micelare Sensibio care însoțește make-up artiștii în parcursul activității lor. La final de zi, totul se șterge de pe fața noastră cu apa micelară. Prin campania “Swipe right, It’s a match” pe care am promovat-o în cadrul festivalului, încurajăm înlocuirea variantelor clasice de curățare a tenului cu apa micelară Sensibio care se potrivește tuturor tipurilor de ten. Prezența la acest eveniment Est European ne-a confirmat că valorile noastre sunt apreciate și recunoscute chiar și printre adolescenți, care sunt din ce în ce mai conștienți de importanța îngrijirii pielii și de menținerea sănătății ei, iar produsele Bioderma sunt alegerea potrivită indiferent de problemele dermatologice cu care aceștia se confruntă. Totodată, a fost un prilej de reconfirmare în urma alegerii agenției RedSem ca partener în furnizarea personalului care a reprezentat Bioderma în interacțiunea cu vizitatorii” a declarat Simona Vlad, PR & Communication Manager în cadrul NAOS România.
Promoterii Redsem au completat cu succes inițiativa Bioderma de a aduce în fața vizitatorilor produse de îngrijire a pielii create pentru a fi în perfectă armonie cu biologia acesteia. Pe același principiu - Swipe right, it’s a match - a funcționat și echipa responsabilă de interacțiunea cu vizitatorii. Implicarea personalului, dar și rezultatele finale, au fost aduse la nivel de excelență, tocmai prin prisma valorilor promovate și asumate cu profesionalism de agenția RedSem.
“Recrutarea de personal este un proces riguros, dar ne ghidăm atât după seriozitate și punctualitatea de care dau dovadă promoterii, cât și după abilitățile lor de comunicare. Știm că în discuțiile cu un potențial client e foarte important să fii sociabil, deschis și empatic. Pentru noi, acestea au devenit criterii esențiale de selecție a promoterilor și hostesselor.
Ne asigurăm de fiecare dată că recrutăm resursa umană potrivită pentru fiecare eveniment în parte. Vrem să existe o chimie între brand și echipa de promoteri, așa că nu facem concesii din punct de vedere al compatibilității. Este practic, acel “Swipe right, It’s a match” de care vorbește Bioderma și pe care l-am evidențiat la cel mai recent eveniment Romexpo. Ne-am bucurat de colaborare și așteptăm cu interes alte oportunități de a fi alături de Bioderma”, a declarat Bianca Rusu-Moise, HR Manager al agenției RedSem Communication.
Fii supereroul pielii tale a fost îndemnul pe care Bioderma l-a adresat fanilor Comic Con și pe care promoterii RedSem l-au subliniat constant în cadrul activităților derulate. Aceștia au răspuns la întrebările vizitatorilor, au împărțit materiale promoționale și au venit în întâmpinarea tuturor celor interesați de promoțiile și activitățile interactive din cadrul standului Bioderma.
RedSem este o agenție specializată atât în servicii SEO, realizare website, social media și copywriting, cât și în recrutare de personal. Cu o experiență de peste 5 ani în domeniu, echipa funcționează sub sloganul “Business people without office clothes” și este gata să depășească tiparele industriei, dar și așteptările clienților. De-a lungul timpului, a facilitat resursa necesară pentru multe evenimente BTL - de aici și expertiza profesională și calitatea ridicată a serviciilor asigurate. Oferta include hostesse, helperi, team leaderi, brand ambasadori, modele și consultanți beauty.
Printre clienții care au apelat la soluțiile RedSem pe zona de selectare personal se numără și Râmnicu Vâlcea Shopping Center, Mozzart Bet, Cineplexx, APIA, Camera de Comerț România-Elveția, Harley-Davidson.
De peste 40 de ani, Bioderma este unul dintre jucătorii cheie în domeniul dermato-cosmeticelor. NAOS, grupul ce reunește brandurile Bioderma, Institut Esthederm și Etat Pur, are la bază filosofia ecobiologiei. Principiul abordează pielea ca pe un ecosistem unic în care toate componentele conviețuiesc și evoluează în perfectă armonie și interacționează atât unele cu altele cât și cu mediul extern.
Prin prisma acestei abordări, produsele Bioderma au ingrediente atent selecționate care interacționează blând cu pielea, conservându-i astfel ecosistemul natural. Oferă soluții adaptate pentru toate tipurile de ten, optime din punct de vedere dermatologic pentru a spori mecanismele biologice ale pielii.