Interactions, agenţia de comunicare interactivă & eCRM, semnează parteneriatul cu Transavia, liderul industriei agricole din România. Parteneriatul vizează întreaga comunicarea online pentru: Transavia, Fragedo și Theodora Golf Club.
Un grătar legendar, prima campanie INTERACTIONS - Transavia (Fragedo)
La doar 5 zile de la primirea brief-ului, prima campanie Fragedo este LIVE, pentru că, nu-i așa, a venit din nou mult așteptatul sezon al grătarului și e timpul să punem tot ce e mai bun pe grill! Produsele Fragedo Deli Barbeque sunt create pentru a oferi combinația perfectă de carne de pui proaspătă și condimente rafinate. Rapiditatea procesului se datorează profesionalismului celor două echipe implicate, Transavia și Interactions, precum și singurului tool pentru automatizarea campaniilor pentru consumatori – Promotiful.
Așa că, dacă achiziționați până pe 31.05.2024 cel puțin un produs din gama Fragedo Deli Barbeque și înscrieți bonul pe site-ul de campanie, puteți câștiga premii care încing distracția.
"Compania Transavia își alege întotdeauna cei mai performanți parteneri, pentru că fiecare dintre aceștia devin membri ai echipei noastre, având un rol esențial în păstrarea poziției de lider pe segmentul în care activăm. Rezultatele Interactions au fost vizibile aproape instant pe rețelele sociale, o dovadă a agilității și inovației tehnologice. În plus, am fost impresionați să vedem cum, în doar cinci zile, campania Fragedo a luat viață, transformând provocările în oportunități și grătarul într-un eveniment social #LEGENDAR!", Linda Willy, Marketing Director Transavia.
"Fiecare nou proiect este tratat cu seriozitate și pasiune, iar colaborarea noastră cu Transavia nu face excepție. Experiența acumulată în peste 400 de campanii promoționale adresate consumatorilor întărește poziționarea noastră, The highly reliable & e-CRM digital agency. Campania Fragedo nu doar că s-a lansat rapid datorită Promotiful, dar a și stabilit un nou standard în materie de eficiență. Ne mândrim că putem transforma ideile în realitate la viteză maximă.", Camelia Crețu, Senior Account Manager la INTERACTIONS.
Promotiful, toolul INTERACTIONS prin care campaniile sunt gata LUNI, nu în luni
Promotiful este platforma SaaS de automatizare creată de INTERACTIONS cu ajutorul căreia putem dezvolta uşor şi rapid un website de promoţie, fără intervenţia unei echipe de programare. Rezultatul este o pagină pentru o campanie promoțională completă și perfect funcțională creată în doar câteva ore, cu doar o fracțiune din bugetul destinat unei campanii promoționale (aproximativ 10%).
TRANSAVIA este liderul pieței locale de carne de pui, fiind una dintre cele mai importante afaceri de familie din România, care deține și produce brandul de carne de pui Fragedo și semipreparate pe bază de pui Papane. Inclusă în topul celor mai valoroase portofolii din România, TRANSAVIA operează sustenabil cu un model de business integrat vertical, bazat pe cele mai bune practici și pe cele mai stricte protocoale în întreg lanțul de producție și distribuție, de la bob la furculiță. În cei peste 33 de ani de activitate, TRANSAVIA a investit constant în modernizare și în tehnologie de ultimă generație și a adoptat inovația ca sursă de creștere sustenabilă a business-ului și de predictibilitate pentru viitor. Unul dintre cei mai mari angajatori români, TRANSAVIA are în prezent aproape 2.400 de angajați, care activează preponderent în cele 31 ferme de creștere a păsărilor și în cele 4 ferme de producție vegetală, în fabrica de nutrețuri combinate, în cele 3 abatoare de ultimă generație și în fabrica de procesare a cărnii. În fermele TRANSAVIA, localizate în 8 județe din România, se produc anual peste 100.000 de tone de carne de pui. Aproximativ 30% la sută din producția anuală a companiei merge către export, în mai multe state europene și de pe alte continente. Fragedo, brand emblemă al companiei, este primul brand din România care, în urma evaluării Consiliului Român pentru Publicitate (RAC) poartă pe spotul TV sigiliul Marca Etică, ce atestă respectarea principiilor etice și a bunelor practici de publicitate. TRANSAVIA este singura companie cu capital 100% românesc care și-a asumat standardele pentru a fi co-semnatară a Codului de Conduită al UE cu privire la Practicile Responsabile Comerciale și de Marketing în Sectorul Alimentar.
Resortul Theodora Golf Club din localitatea Teleac, comuna Ciugud, județul Alba, pune la dispoziția oaspeților peste 62 ha în care sportul nobil, golful, și relaxarea se îmbină perfect. Terenul de golf ce se întinde pe 56 ha, cu 18 parcursuri în lungime totală de 6518 m, include și unul dintre cele mai lungi trasee din Europa: un par 6 de 735 m. Celelalte 7 ha sunt ocupate de vilele resortului și alte facilități: 15 vile de lux cu 84 de camere de patru stele, o sală de conferințe indoor de 150 de locuri, un pavilion outdoor pentru evenimente și o cameră panoramică ce oferă o priveliște spectaculoasă a întregului teren de golf, ideală pentru mese private sau pentru întâlniri de business, o piscină exterioară pentru sezonul cald, club house-ul care înglobează un driving-range indoor, un pro-shop, vestiare, restaurantul The View, cu specific internațional à la carte și un Lounge Bar cu 160 de locuri în interior și cu 90 de locuri pe terasă.
În portofoliul de clienți INTERACTIONS de-a lungul timpului s-au numărat branduri precum Telekom, Nestlé (Joe, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Nescafe Dolce Gusto), Audi, Seat, Hochland, LG Electronics, Mega Image, Macromex (Edenia), Martini, CEC Bank, Groupama, Mobexpert, Metropolitan Life, Pluxee, Salterra, Porsche Finance Group, Elefant.ro, Oracle, Niran, K Group, Queisser Pharma, Nordic Group, Transavia (Fragedo) sau Profi.
Agenția are în portofoliu peste 50 de premii creative și nominalizări.
Motto-ul INTERACTIONS: "Ne ținem cuvântul dat, întotdeauna!"