În contextul recent al convenției Comic Con, unul dintre cele mai importante evenimente din România, dedicat pasionaților de benzi desenate, de board games, filme și seriale Sci-Fi, anime, cosplay și tehnologie, Bioderma România, la braț cu agenția Digital Distrikt, a reușit să creeze un stand care nu doar că a atras privirile, dar și interacțiunea entuziastă a peste 50.000 de vizitatori în cele două zile de eveniment.
A fost o adevărată sărbătoare a culturii pop, unde Bioderma a putut să-și prezinte filosofia care stă la baza universului NAOS - Ecobiologia, iar ‘’colaborarea cu Digital Distrikt a făcut totul mai ușor și mai organizat”, după cum descrie Simona Vlad, PR & Communication manager în cadrul NAOS România.
„Participarea Bioderma la Comic Con a avut scopul de a demonstra că frumusețea și îngrijirea pielii pot merge mână în mână cu cultura pop, așa cum merge și faimosul cuplul make-up și apa micelară Sensibio. La sfârșitul zilei, totul se șterge cu demachiantul. Prezența noastră la acest eveniment Est European ne-a confirmat că valorile noastre sunt apreciate și recunoscute chiar și printre adolescenți, care sunt din ce în ce mai conștienți de importanța îngrijirii pielii și de menținerea sănătății ei, iar produsele Bioderma sunt alegerea potrivită. Totodată, a fost un nou prilej în care Digital Distrikt ne-a confirmat că am făcut alegerea potrivită să-i avem ca partener și agenție de BTL, prin dinamica și creativitatea de care dau dovadă mereu”, Simona Vlad.
Alina Munteanu, Head of CS @ Digital Distrikt, împărtășește entuziasmul: „A fost o plăcere să lucrăm la acest proiect. Eforturile noastre s-au reflectat nu doar în designul standului, dar și în reacțiile pozitive ale vizitatorilor și, cel mai consistent, în laudele primite direct din partea clientului, dar și din partea altor clienți din portofoliul nostru, care au vizitat standul. Relația noastră cu Bioderma este una în care profesionalismul și pasiunea fac echipă bună împreună, iar lucrul acesta se vede în fiecare proiect.”
Standul Bioderma nu a fost doar un punct de întâlnire, ci o veritabilă experiență interactivă. Vizitatorii au avut ocazia să încerce tipuri de make-up, să afle despre produsele Bioderma, să experimenteze beneficiile demachierii cu apa micelară Sensibio și ale celorlalte produse din gama Sensibio. Acesta a fost un exemplu clar de cum un brand poate interacționa direct și eficient cu consumatorii să, într-un context dinamic.
Long story short, Bioderma și Digital Distrikt via Comic Con a fost „încă un proiect” de succes, care, fără îndoială, merită să fie celebrat și recunoscut ca exemplu de parteneriat care îmbină armonios estetica, știința și creativitatea.