Crezi că inteligența umană e mai importantă decât AI? Redirecționează 3,5% din impozitul pe venit și susține viitorii campioni care pot mări IQ-ul țării

Crezi că inteligența umană e mai importantă decât AI? Redirecționează 3,5% din impozitul pe venit și susține viitorii campioni care pot mări IQ-ul țării

Investițiile private globale în tehnologia Al se aşteaptă să se apropie de 200 miliarde $ până în 2025, conform estimărilor Goldman Sachs. Ne bucurăm, suntem, desigur, fanii dezvoltării tehnologice. Dar cum rămâne cu HI (Human Intelligence)? Nu vrem să trăim într-o lume în care maşinile vor purta discuţii inteligente în timp ce noi comunicăm prin emoji-uri, meme-uri şi căutăm tabla înmulţirii pe Google. Putem spune că este datoria noastră să acționăm. Întrebarea care trebuie pusă însă este CUM acționăm. Cred că suntem mulți cititori ai acestei rubrici care au trăit ceea ce am putea numi matematică struggle, în care asociam această materie cu un lung șir de exerciții plictisitoare și culegeri cu multe pagini și coperte cartonate.

Dar tot din experiență știm și că, la vârste mici, copiii descoperă cu entuziasm provocări matematice, de logică, de perspicacitate, le place să deslușească enigme. În timp, pentru mulți, acest entuziasm se pierde, matematica devine grea și, în fața exercițiilor noi, frica ia locul entuziasmului: frica de note, frica de a nu ști în fața colegilor sau a profesorului. Ușor, ușor, mulți copii refuză să mai încerce, refuză să se mai antreneze cu ajutorul matematicii.

Pentru că știm cât de utilă este matematica și pentru că ne dorim să le oferim copiilor entuziasm și bucurie, Asociația Visuri Îndrăznețe a creat CampioMATE – Campionatul de matematică pe echipe. Și pentru că INTERACTIONS ştie că nu AI, ci resursa umană este cea mai importantă resursă în care merită să investim, se alătură efortului CampioMATE.

 

Ce este CampioMATE?

În arena CampioMATE încurajăm fiecare copil de gimnaziu să își descopere campionul din interior. DA, este 100% adevărat: în fiecare copil se ascunde un campion. Un campion care are nevoie de echipă, de antrenor, de provocări, de încredere, de suporteri. De înfrângeri care să-l ambiționeze și de victorii care să îi dea curaj. Un campion care este în fiecare zi mai bun decât ieri. Astăzi, această misiune este mai importantă ca oricând: deși am intrat în era AI, rezultatele testelor din educație arată că România este în urmă la mate.

 

România are nevoie de copii buni la matematică

Aspirăm să contribuim la modelarea unor generații viitoare de elevi, ghidați fără teamă și cu entuziasm spre matematică. Motivul este simplu și a fost demonstrat de numeroase studii: o țară în care matematica este încurajată și dezvoltată reprezintă nu doar un teren fertil pentru creștere economică, ci și un mediu propice pentru fericire și bunăstare. Astfel, prin consolidarea cunoștințelor și abilităților matematice ale copiilor noștri, investim într-un viitor mai prosper și mai echilibrat pentru întreaga societate.

 

3,5% - un procent mic care duce la rezultate mari

Împreună putem crește IQ-ul țării. Iar unul dintre modurile în care ne poți susține, este să redirecționezi 3,5% din impozitul tău pe venit către CampioMATE, Asociația Visuri Îndrăznețe. Poți depune Declarația 230 până pe 25 mai 2024 online, chiar pe site-ul asociației. Durează doar 2 minute să completezi formularul, iar un viitor elev campioMATE cu siguranță îți va mulțumi. 

CampioMATE - Campionatul de matematică pe echipe – este un format alternativ de învățare, inspirat din sport și video-gaming, care îi atrage pe copiii de gimnaziu în universul matematicii cu bucurie. Copiii înscriși trec prin calificări în urma cărora sunt direcționați în divizii de nivel și în echipe sau pe bănci de rezerve. Iar apoi, timp de 4 luni parcurg 5 etape de campionat, cu antrenamente și misiuni zilnice prin care, sprijiniți de antrenori și alături de coechipieri, rezolvă provocări, câștigă puncte și își dau level-up la matematică. 

Suntem la ediția a treia, avem înscriși în Arena CampioMATE aproape 10.000 de copii din 26 de județe și peste 700 de școli. 

CampioMATE este organizat de Asociația Visuri Îndrăznețe în parteneriat cu SSMR, implementat în județe în parteneriat cu Inspectoratele Școlare Județene și susținut de Galeria SUPORTERILOR.

În portofoliul de clienți INTERACTIONS de-a lungul timpului s-au numărat branduri precum Telekom, Nestlé (Joe, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Nescafe Dolce Gusto), Audi, Seat, Hochland, LG Electronics, Mega Image, Macromex (Edenia), Martini, CEC Bank, Groupama, Mobexpert, Metropolitan Life, Pluxee, Salterra, Porsche Finance Group, Elefant.ro, Oracle, Niran, K Group, Queisser Pharma, Nordic Group, Transavia (Fragedo) sau Profi. 

Agenția are în portofoliu peste 50 de premii creative și nominalizări. 

Motto-ul INTERACTIONS: "Ne ținem cuvântul dat, întotdeauna!"

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related