Campania MedLife l-a avut ca Ambasador al Speranței pe David Popovici.
Anul trecut, multiplul campion european și mondial la natație, David Popovici, și-a donat medalia de aur pentru a susține lupta copiilor bolnavi de cancer. Campania de comunicare axată pe gestul lui altruist, realizată de agenția MSL The Practice pentru MedLife, a fost recompensată cu aur la SABRE Awards EMEA. Gala celei mai prestigioase competiții internaționale de PR a avut loc la Londra pe 17 aprilie, când campania GOLD for Hope a fost desemnată Cea Mai Bună Campanie de Corporate Media Relations din regiune.
Medalia donată de David în campanie a fost topită și transformată în 100 de fundițe aurii, simbol al luptei împotriva cancerului la copii, oferite micilor pacienți înrolați în traseul de vindecare. 347 de copii cu cancerau beneficiat până acum de testare genetică gratuită în cadrul programului #SperanțaNuMoareDeCancer, dezvoltat de MedLife în 2023 și care continuă în al doilea an, deja. Apreciat în egală măsură de pacienți și de cadrele medicale implicate, important în creșterea semnificativă a șanselor de supraviețuire a copiilor bolnavi din România, programul este la rândul său remarcat de cele mai înalte foruri internaționale de specialitate care recunosc și recompensează eficiența campaniei sale de promovare.
”Am creat programul de testare genetică #SperanțaNuMoareDeCancer cu speranța de a contribui la vindecarea copiilor afectați de cancer, în contextul în care mai bine de 1 copil pe zi primește acest diagnostic crunt în România. Ne-am bucurat de rata sa de adopție, precum și de rata sa de succes, confirmată de medici la scară largă, ne-am bucurat pentru fiecare copil căruia i-am oferit o șansă în plus la viață. Azi ne bucurăm și de aprecierea prestigioasă a campaniei noastre, cu ajutorul căreia am reușit să ducem mesajul acolo unde a fost nevoie de el. ”, a declarat Ina Bădărău -Ilie, Director de Comunicare în cadrul MedLife Group.
”Premiul luat la SABRE ne onorează și, în același timp, ne obligă să continuăm să facem campanii creative și, mai ales, eficiente pentru proiectul acesta atât de generos al MedLife. Pentru că, în final, nu e nimic mai bun pe lumea asta decât să știi că ai ajutat și tu la redarea speranței atâtor copii care aveau nevoie de așa ceva. Chapeau, MedLife, și felicitări tuturor celor care au făcut această campanie posibilă!”, a declarat Eugen Suman, Director de Creație MSL The Practice.
Campania Gold For HOPE a concurat în finala Sabre Awards cu alte 4 campanii din EMEA și a fost singurul câștigător din categorie. În total, peste 2000 de campanii din întreaga regiune au fost înscrise în această prestigioasă competiție.