Kooperativa 2.0 semnează rebrandingul Sales Partner pentru extinderea pe piața externă

Kooperativa 2.0 semnează rebrandingul Sales Partner pentru extinderea pe piața externă

Primul trimestru din 2024 a venit cu schimbări pentru Sales Partner, o companie autohtonă ce aduce un suflu nou sectorului auto prin automatizarea proceselor operaționale și de vânzări. După un 2023 în care empatizarea cu nevoile pieței a primat, trecând de la o abordare modulară la o aplicație all-in-one system, rezoluția pentru noul an a echipei Sales Partner a vizat transformarea imaginii de brand într-una care să reflecte inovația și beneficiile aduse la nivel tehnic. Partener de nădejde în acest demers? Agenția de comunicare integrată Kooperativa 2.0, care s-a ocupat să transpună cu ajutorul elementelor vizuale inserția progresivă a celor mai noi tehnologii și perfecționarea permanentă, acțiuni ce stau la baza ADN-ului Sales Partner.

 

Aplicația Sales Partner

Aplicația all-in-one Sales Partner oferă producătorilor, importatorilor, dealerilor și service-urilor auto toate automatizările necesare în activitățile curente, de la managementul stocurilor, leadurilor, comenzilor și bazelor de date până la generarea documentelor specifice, obținerea aprobărilor, gestionarea dosarelor de finanțare etc.

Aplicația folosește Inteligența Artificială, tehnologii de automatizare RPA și API-uri care ajută utilizatorii să-și optimizeze campaniile de marketing, acțiunile de CRM și toată gama de servicii pre- și post-vânzare, oferindu-le analize în timp real. În plus, este 100% securizată, integrabilă cu aproape orice software existent și poate fi extinsă ușor odată cu creșterea afacerii.

Experiențele tuturor utilizatorilor aplicației – de la companiile din sector la partenerii lor de afaceri și până la persoanele interesate de cumpărarea unui autovehicul – au fost simplificate și optimizate până aproape de perfecțiune. Asta deoarece echipa Sales Partner Automotive consideră că în domeniul tehnologiei perfecțiunea nu este tangibilă, ci este un deziderat, un obiectiv la care trebuie să lucreze permanent.

 

O nouă anvergură

Odată cu reconfigurarea produsului, managementul companiei a decis să-și extindă publicul-țintă dincolo de granițele României, în special în Marea Britanie, Emiratele Arabe Unite și Polonia, unde sectorul auto este deosebit de dinamic.

Fondatorii Sales Partner au simțit nevoia unei expertize asupra comunicării și poziționării vizuale, iar în urma unei analize aprofundate, Kooperativa 2.0 a venit cu soluția potrivită de rebranding.

Felicia Bârsan, CEO-ul companiei, a declarat: „Am decis în trimestrul al doilea din 2023 că este nevoie de o imagine care să fie la nivelul aplicației și să transmită încă de la prima vedere viziunea Sales Partner de a aduce transformarea digitală în industria auto. Am ales Kooperativa 2.0 după un proces de aproape 4 luni de selecție în care am analizat criterii de interes, portofoliu, preț și determinarea echipei de a ne ajuta să ne atingem obiectivele de business“.

 

Rebrandingul creat de Kooperativa 2.0

Vlad Dulea, cofondator și Executive Manager al agenției Kooperativa 2.0, a constatat că ambele companii au aceleași obiective.

„Sales Partner face pentru sectorul auto ceea ce vrem să facem și noi în Kooperativa 2.0: să punem inteligența artificială în slujba noastră și a clienților noștri, să o învățăm să răspundă unor solicitări tot mai sofisticate, să anticipeze scenariile posibile și să gestioneze diverse situații. Vrem ca noile tehnologii să ne degreveze de sarcinile repetitive care pot fi automatizate, iar noi să ne putem concentra mai mult pe folosirea atributelor umane: creativitatea, capacitatea de a transmite sau provoca emoții, de a înțelege perspectivele atât de diverse ale oamenilor dintr-un public țintă și de a convinge empatic, la nivel personal. Diferențiatorul va fi întotdeauna dat de aportul minții omenești, fiindcă în business e ca-n viață: deciziile se bazează pe relații interumane, iar în munca noastră noile tehnologii ne pot ajuta enorm la generarea și gestionarea lead-urilor, analize, follow-up și așa mai departe“, este de părere Vlad Dulea.

Ana Neamțu, Design Director la Kooperativa 2.0, a explicat procesul de creație: „am ales pentru noul logo o abordare minimalistă, sintetică, în care cifra 1 este doar parțial conturată pe un fond roșu, culoarea cu cea mai mare lungime de undă, care dă dinamism și căldură. Partea din dreapta a cifrei se recompune vizual prin alinierea pe verticală cu numele de brand și descriptorul. Prin această direcționare a percepției vizuale, „all-in-1“, beneficiul major al produsului, este prezentat intuitiv, așa cum este și aplicația Sales Partner. În toată comunicarea vizuală obiectivul nostru a fost să obținem un look futurist cu un touch uman“.

 

Ongoing cooperation, work in progress

Dincolo de realizarea rebrandingului și gestionarea comunicării în Social Media, Kooperativa 2.0 lucrează în prezent la reconstruirea site-ului Sales Partner în concordanță cu noua poziționare a mărcii. La relansare, salespartner.app va prezenta cele mai noi facilități ale aplicației all-in-1 pentru domeniul auto.

Bogdan Andronache – Growth Manager Sales Partner, a declarat: „Să lucrăm cu oamenii din echipa Kooperativa 2.0 este intuitiv și plăcut. Simțim că prin eforturile pe care le depun în această colaborare sunt asemeni unor colegi care ne împărtășesc valorile și tind către obiectivele comune, de a ne dezvolta și de a obține rezultate. Un aspect important este acela că înțeleg componente avansate de tehnologie și aspecte specifice industriei auto, reușind astfel să gestioneze activitățile și cerințele pe care le-am avut“.

Înființată în 2012 de Cristian China-Birta și Vlad Dulea, antreprenori cu experiență îndelungată în online, Kooperativa 2.0 a devenit în timp o agenție cu servicii complete de Social Media, branding, PR, marketing digital și web development care acoperă toate nevoile de comunicare și promovare ale clienților.

Agenția este membră a celor mai importante asociații din domeniul publicității și comunicării din România: IAB, IAA, ARRP și AMCOR. Kooperativa 2.0 a fost nominalizată în „Top 10 agenții care au lucrat cu bloggerii”, conform Digital Report realizat de Revista Biz și se află frecvent în top 3 cele mai vizibile agenții digitale în online potrivit Zelist Industries.

 

Credits:

Echipa Sales Partner Automotive:
Felicia Bârsan – CEO & Co-Founder
Sorin Bârsan – COO & Co-Founder
Bogdan Andronache – Growth Manager

Echipa Kooperativa 2.0:
Vlad Dulea – Co-Founder and Executive Manager
Ana Neamțu – Design Director
Irina-Alexandra Drăgan – Social Media Specialist & Digital Account Manager
Irina Tomșa – Copywriter
Ionuț Bălănean – Web Development Manager

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related