“Când vezi bine, faci bine” - O campanie semnată EYE TEMPLE x FUNDAȚIA METROPOLIS x SCREEN NATIVE

“Când vezi bine, faci bine” - O campanie semnată EYE TEMPLE x FUNDAȚIA METROPOLIS x SCREEN NATIVE

Copilăria este prima piatră de temelie pe care o așezăm la fundația sinelui. Ea ne modelează viața și își lasă amprenta pe adulții de mai târziu. O copilărie bogată înseamnă un adult complex, care vede și înțelege cât mai multe fațete ale vieții. De aceea, e important să experimentăm copilăria în totalitatea ei, cu tot ceea ce are ea de oferit – sentimente, senzații, trăiri, culori și, în special, imagini.

Pentru Eye Temple, 2023 a fost un an dedicat într-o bună măsură și celor mici, prin crearea universului de supereroi SMART League, care și-a propus să le învingă copiilor teama de doctori și consult, ușurându-le prezența în cabinet și transformând consultul într-o joacă. Campania a fost lansată la 1 iunie 2023.

În decembrie 2023 am ieșit din lumea imaginară a supereroilor înapoi în realitate și ne-am îndreptat către micuții care sunt lipsiți de posibilități materiale, dar care, bineînțeles, merită la fel de mult ca și ceilalți copii să-și vadă copilăria mai clar și să se bucure de ea din plin.

Astfel, SCREEN NATIVE și Fundația Metropolis reprezentată de Codin Maticiuc, au dat startul campaniei „Când vezi bine, faci bine”. Pentru fiecare pereche de ochelari achiziționată în perioada campaniei, clienții Eye Temple au contribuit la donarea unui consult și a unei perechi de ochelari pentru copiii proveniți din medii defavorizate, din grija Fundației. În semn de mulțumire, cei mici i-au surprins pe clienții participanți la campanie cu câte o felicitare scrisă, decorată și semnată de ei.

„Am pornit această campanie fiind încurajați de dorința inerentă a oamenilor de a face bine, mai ales în luna cadourilor. Bucuria de a dărui a clienților noștri ne-a depășit așteptările și am înțeles, încă odată, că cele mai mari reușite au loc atunci când ne unim forțele pentru un scop nobil. În lunile ianuarie și februarie nu am simțit nicio clipă vremea mohorâtă, pentru că la Eye Temple ne-au trecut pragul zeci de copii plini de entuziasm și energie, animați de recunoștință și curiozitate. Recent, clienții au primit înapoi cartolinele cu mesajele pe care copiii au dorit să le transmită, ceea ce a provocat un mare val de emoție pozitivă.”, Hani Marin, Managing Partner Eye Temple.

În lunile ianuarie și februarie 2024, micuții de la Fundația Metropolis au venit la consult iar în luna martie au venit să ridice perechile de ochelari care să îi ajute să reîmbrățișeze lumea din jurul lor, cu fiecare detaliu al ei.

„Fiind un business care are în componență și servicii medicale, dorința dezvoltării unei campanii de CSR a fost prezentă încă de la început în strategia de comunicare. Iar ocazia perfectă a venit prin asocierea cu Fundația Metropolis, care are în grijă copii de toate vârstele, proveniți din medii mai puțin favorizate.

Mulțumim lui Codin Maticiuc pentru deschidere și pentru toată implicarea în această campanie, atât ca reprezentant al fundației cât și ca brand ambasador Eye Temple.”, Ana Bărăităreanu, Managing Partner SCREEN NATIVE.

 

Credits:

Echipă EYE TEMPLE:
Hani Marin – Managing Partner
Diana Rusu – Digital Fairy

Echipă SCREEN NATIVE:
Mircea Musteață – Copywriter
Christina Tudor – Art Director
Alexandru Gheață - Art Director & Videograf
Mugur Pătrașcu – DOP
Ioana Petre – Account Manager
Ana Bărăitareanu – Client Service Director, Managing Partner

Echipă FUNDAȚIA METROPOLIS:
Codin Maticiuc
Ioana State

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related