Jocurile video au acaparat internetul atât în România, cât și în toate țările în care este prezent Kaufland la nivel internațional! Iar tinerii care le joacă sunt atât de imersați în poveștile pe care le trăiesc online, încât, din grabă, fac alegeri nesănătoase atunci când vine vorba de mâncarea pe care o consumă.
Din dorința de a educa tinerii din toată Europa despre alternativele sănătoase disponibile la Kaufland și de a promova un stil de viață sustenabil, Kaufland Internațional a lansat alături de v8 și Nexus prima lume imersivă în Roblox, care se focusează pe partea de freshness pe care orice consumator o poate găsi în orice hipermarket Kaufland de peste tot din lume.
Noul univers Kaufland a fost creat pentru toate țările în care brandul activează, iar printre țările în care este acum online se numără: România, Moldova, Croația, Polonia și va fi în curând disponibil în Germania, Cehia și Slovacia.
“În ultima perioadă am început să ne dezvoltăm din ce în ce mai mult într-o zonă nouă și captivantă: world building. Deși costurile dezvoltării jocurilor video cresc de la an la an, folosirea unui framework deja existent este foarte smart și foarte versatila pentru activările de brand.
Suntem foarte fericiți cu rezultatul final, iar pentru genul acesta de activare, întreg procesul de creație este foarte fun și “right up our alley”. Într-un fel, e același sentiment pe care îl aveam când eram copii și construiam castele de nisip. Faptul că putem avea acest sentiment, în timp ce facem o treabă bună și livrăm rezultate pentru partenerii noștri, este un plus extrem de important.”, Octav Crețu, CEO Nexus.
“Kaufland World este un proiect ambițios, dezvoltat de v8 și Nexus încă de la început. Starting point-ul a fost chiar dezvoltarea scriptului de joc potrivit care să acomodeze și entertainmentul, și valorile brandului. Am gândit un sistem de joc entertaining pentru gameri, bazat pe cele mai populare moduri de joc: treasure hunt, runner games, cooking. Iar cu ajutorul partenerilor noștri de la Nexus am integrat in-game diverse beneficii din viața reală, cum ar fi punctele Kaufland Card pe care le poți câștiga în joc. Pe parcurs, am populat harta cu diverse add-ons care plusează pe sănătate și sustenabilitate. Am inclus chiar și un sistem de donații de fructe și legume, în schimbul unor puncte.”, Adina Stănescu, Creative Director v8.
Lumea fantastică creată de v8 si Nexus este o lume magică, plină de fructe, legume, smootie-uri, rețete rapide și sănătoase.
“Încă de când am primit brieful pe masă, ne-am propus să le oferim gamerilor fun, freshness dinamism și competitivitate. De aceea, mini-game-urile pe care le-am gândit alături de colegii de la Nexus: Treasure Hunt de fructe și legume, Freshness Run, Mystery cooking with surprises, Food Waste Station și un Real Time Ranking system, bifează toate obiectivele pe care le-am avut în minte. Suntem mândri că am reușit să lansăm primul nostru proiect internațional alături de un client cu care am clădit un parteneriat pe termen lung.”, Andreea Siran, Group Creative v8.
Serverul a adunat până în acest moment peste 78.400 de vizite de la utilizatori din întreaga lume.
“Crearea unei lumi Kaufland în Roblox a fost o experiență remarcabilă și captivantă, cu atât mai mult cu cât întregul proiect a fost realizat cu intenția de a fi lansat în mai multe țări în care Kaufland este prezent. A fost un proces meticulos, dar distractiv în același timp, la finalul căruia am reușit să oferim o experiență autentică și plină de viață pentru jucători, împreună cu echipa Nexus Gaming, care ne ajută de fiecare dată când venim cu un brief neașteptat. Și, ca să dau un pic din casă, universul Kaufland încă se extinde, așa că în curând vor fi adăugate și alte mini games.”, Alexandra Coancă, Account Director v8.
Credits:
Echipa v8
Adina Stănescu – Creative Director
Andreea Siran – Group Creative
Adriana Paulică – Senior Art Director
Alexandra Coancă – Account Director
Ionuț Andrei – GM & Strategy Director
Echipa Nexus
Octav Crețu – CEO Nexus
Codrut Popescu -Project Manager Nexus
Khattar Saad Hossam Gabi - Developer
Echipa Kaufland
Thilo Wessel - Head of Social Media @Kaufland International
Jacqueline Henriette Scholtes - Social Media Manager @kaufland international